Nou bloem dat wordt een leuke binnenkomer met buil en al, even een tip als je al gaat vliegen met al die dure apparatuur, zorg dat je kopieen bij je hebt van de rekeningen, en vraag even na bij je reisverzekering of alles gedekt is tegen verlies/diefstal.
Bloem : gelukkig om kunnen ruilen en nu de juiste tassen/koffers voor op reis
buil op je hoofd is nooit leuk maar 1e dag ermee naar je nieuwe baan….lol2
Komt goed, boter op smeren straks dan slinkt die wel een beetje
Viva : jij er weer een dag opzitten, telt snel af zo he enne je gaat net op tijd weg, tenminste als ik het hier bekijk, mijn tuin staat helemaal blank :mad:
Inderdaad… wat een raar weertje vandaag. Vanmiddag nog heerlijk op mijn tuinbankje de foldertjes zitten lezen en toen even alleen schappies wezen doen en daar komt me een lucht aan. Regen en onweer, niet zo zuinig. Maargoed… het was gewoon even nodig he!! Kokkie extra moeten werken omdat ze achter liepen, want het groeit daar als kool. (kassa) lol2
@Viva: Het schiet zeker al lekker op nu hoor. >>> Ik heb ook al wat spulletjes netjes opgvouwen op een plankie gelegd, wat mee moet. Yeh… zo zin an he!!!
@Raak: Wat zonde dan van je tuin he. Maar dat droogt wel weer vrij snel.
@Bloem: Oh, wat goed. Toch kunnen ruilen en nu de juiste formaten.
Waar is Beps toch? Toch niet weer weg of de hele dag werken he!!! :paranoid:
@roanna: hier tot nu toe nog droog. Maar goed ik zit vlakbij je dus wat niet is kan nog komen…
@bloem: gelukkig een andere tas kunnen bemachtigen. En een buil op je hoofd
@viva: kan aftellen nog 4 daagjes!! lekker hoor!!!
Beps had een pfff dagje: huis opruimen(alles van het weekend) toen met Rubbie naar Almere voor Rubbie(Meteen 2 nwe tankini’s gescoord…, van die fijne Bloem!!!)
Nu de logeerpuber…(hij wil in t vervolg Sjakie genoemd worden zegt hij, hij is geen puber meer haha) dus ehhh Sjakie hier te eten… Vandaar afwezig
Roanna : nee hoor echt niet errug anders moet J iedere avond water geven, die heeft nu dus vrij lol2lol2lol2lol2
Beps : oeps druk daagje he, vooraf veel doen, daar veel doen en terugkomen en weer veel doen, nou weet ik weer waarom ik nie zo van k(r)amperen hou
@ viev ja ik heb alle aankoopbewijzen dubbel en krijg morgen de papieren voor de kostbaarheden verzekering. wereldwijde dekking voor alle apparatuur.
advocaat is ook helemaal afgehandelt dus daar ben ik blij mee
@ beps owh 2 nieuwe tankini’s! nice en sjakie te eten, gezellie
hiero muffins gebakken, banaan kokos en appel. ff opgeruimd en afgewassen, nu lekker ff eten en nog een beetje aan mijn opdracht werken, tv kijken en proberen op tijd naar bed te gaan

Deze 2 heb ik gekocht…
Vond ze wel grappig…
Maar ook hier weer een maat kleiner…
Oh, daar ben je Beps.
Ik vind ze heel mooi. Vooral die groene is zo vrolijk van kleur, hoewel ik die zwarte ook heel mooi vind hoor. Is ook wel mijn smaak.
@Raak: Oh, hier ook zo hoor. Hoeft R. ook niet te sproeien vanaaf.
@Bloem: Zo, de advocaat ook afgehandeld. ( als het dan maar in je voordeel is), kun je morgen gerust aan je nieuwe job beginnen. Heb je die zorgen niet meer. Nouja… alleen die buil nog dan!! lol2 Maar die slinkt wel.
Hier nog droog, nog wel… maar vocht in de lucht,…
Hier hadden we aan het einde van de ochtend regen, maar daarna niet meer.
@bloem
Toch een betere oplossing voor de foto-apparatuur gevonden. Je moet er toch niet aan denken dat op Schiphol blijkt dat je tas toch te groot is en dat hij tussen de koffers moet.
Heel veel succes morgen!!
@beps
Mooi hoor!
@viva
Haartjes weer mooi, nu de tenen nog en de nepnagel en dan ben je er toch echt klaar voor.
En weer een dag voorbij…
@roanna
Kokkie extra werken, maar dat vindt hij vast niet erg.
@trl
Weer terug uit Turkije, hebben jullie weer genoten?
Ik vandaag weer naar school, vanmiddag gewerkt, naar zwemles (met kleren aan zwemmen vandaag) en toen nog even boven de boeken.
Morgen vrij i.p.v. woensdag, 's morgen nog mee op excursie naar de bibliotheek met school. Daarna nog 2 proefexamens maken en dan moet ik er woensdag aan geloven…
Bloem : heeeeel veel succes morgen :kus:
MK : jij heeeeel veel succes woensdag :kus:
Bloem,morgen dus je eerste werkdag spannend hoor.Veel succes
Mk,alvast succes woensdag.
Wij hebben 12 heerlijke dagen gehad,moest in het begin wel even wennen zo met C alleen,maar het is goed gekomen.Hotel was schoon en netjes,de kamer (appartement) was erg ruim,met een ruim balkon,1ste nacht kamer aan de wegkant dus slecht geslapen volgende dag andere kamer gevraagd en we konden zo over naar een andere kamer aan het zwembad kant.Helaas wel heel veel trappen,het complex bestaat uit 5 gebouwen en wij hadden het laatste gebouw dus elke keer de trap op en af niet handig met een buggy dus die heb ik na 2 dagen in het eerste gebouw bij het restaurant laten staan.Helaas ging in het eerste gebouw de lift stuk dus moesten we daar ook de trap nemen.Het peuterbad vond ik vrij diep C stond er tot zijn schouders in en het ligt in de schaduw…ook geen bedje bij het peuterbad en het ligt hoger dan het diepe bad…Personeel spreekt slecht engels op een aantal na maar waren wel vriendelijk en behulpzaam.
@TRL: Waar was je heen??(welk App??)
Ik ga zo naar bed:
@Bloemmie: Suc7 morgen!!!
EN oh ja.,… nog 14 dgn… over 14 dgn staan de koffers klaar, lig ik nu een dutje te doen want ‘vannacht’ gaan we weg… (Ohhhhh ZOOOO heb ik er zin in…)
Beps: nu alweer zin erin? Je bent net terug ![]()
Beps,all in hotel yurttakalan maar de kamers zijn appartement.
Cyn,hoe is het met je schoonzus?
Oh, maar dan zit ik al met A en H aan de borrel om deze tijd. lol2 :cheer:
@Bloem: Heel veel succes morgen.
@MK: Ja hoor, kokkie wil wel werken hoor!! Kun je hem gerust vragen… Jij ook veel succes met je proefexamens.
@TRL: Nou, dat klinkt niet zo vrolijk allemaal, maarja… als je het verder maar leuk hebt gehad en zo te lezen heb je je eigen goed kunnen redden.
@Cynthia: Het gaat al een stuk beter met je schoonzus he, las ik ergens. Gelukkig maar weer.
Zo, hier is het de hele avond nog aan het miezeren geweest, maar nu is het droog. Maarja… ik ga nu toch naar boven, dus la ma komen.
Weltrusten all en tot morgen weer. :dag:
@ trl dus wel bevallen zo saampjes met C?
@ beps nou je hebt weer nieuwe tankini’s dus je bent er klaar voor, die twee weekjes gaan wel om
wat zal het stilletjes worden hier dan met viev en roanna ookal weg, ach ja, zo gaat dat.
ik ga zo naar bed denk ik, beetje op tijd proberen want moet morgen toch wel vroeg op…
adios
@Hallo lieverds,even een update vanuit Alanya.
Alles prima hier behalve internet,jeetje wat een gedoe zo erg was het nog nooit.Een hoop gesukkel met internet,toen dat eindelijk ok was dagenlang niemand hotmail.Geloof dat ze hier een en ander blokkeren of zo.
Maar verder alles prima alleen druk druk druk,hahaha dat noemen ze vakantie.
@Viva en Roanna,het is hier bloedheet nu dus dan weet je wat je in je koffers kan gooien.Stikt van de russen volgens mij zitten ze allemaal hier,krijg wat van die mensen pfffffffffff
Trouwens we krijgen nog lekker veel lira`s voor de euries dus shoppen maar.vandaag 2.27 in het wisselkantoor.
Meiden allemaal een dikke knuffel,heb helaas niet kunnen bijlezen.:kus:
Zag Bloemmie morgen bloemies eerste werkdag dus succes meid!!!
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya:wub::vak02:
Cyn: 10 juni t/m 14 juni Dalfsen
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Raak: 9 juli Bonaire
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover