Wij weer thuis… Vannacht regen, vanmorgen nog nat, maar na 10-10.30 ging de zon weer schijnen. Tent redelijk droog mee terug dus…
Het is meegevallen. Rob heeft het wel aardig gevonden, goed geslapen en met de honden ook goed te doen zo(volgende keer wel een grondpen, kunnen ze buitenliggen ipv in de bench…
ja we hadden plannen om vroeg weg te gaan en buiten te zijn, maar met die regen zijn de plannen gewijzigd, en zijn we naar het kroller moller museum geweest. heeft daar flink gegoten tot een uurtje of 1 denk ik, maar we waren lekker binnen
nu alleen erg moe, heel de dag weg en ben er gisterenavond toch achtergekomen, dat de tas niet goed is. ookal zegt de tagg dat ie geschikt is voor handbagage voor de meeste airlines, geen van de mijn bekende airlines zou ie meekunnen… en daar baal ik wel een beetje van. dus nu even kijken of ik hem kan ruilen, voor een andere of geld terug en wat dan aan te schaffen. ff puzzelen
@ beps moest nog aan je denken toen ik die giga regen zag. maar jullie goed weekend gehad en veel shiba’s gezien denk ik
@ raak owh leuk! kan het allemaal ook terecht bij je dochter of past het al niet meer…?
@ roanna hhaha als je het nodig hebt, heb je het nodig he
@Beps: Welkom terug. Nou, we hebben allemaal nog aan jullie moeten denken hoor, maar gelukkig is het enigzinds meegevallen dus. Voor herhaling vatbaar, maar dan met de juiste spulletjes bij je zeg maar.
Tja, lekker douchen was er daar zeker niet bij of in de rij ervoor. Althans zo zie ik dat voor me. Maargoed, je bent weer lekker thuis en nu lekker onder je eigen shower. Hopen maar dat je wel WW hebt, anders bel je ze maar even. :biggrin:
@Bloem: Ik lees net jou berichtje. Wat jammer dan van die mooie tas. Tja, dan zit er toch niets anders op, om 'm proberen te ruilen.
Mooie omgeving daar he waar jullie vandaag zijn geweest. Ik ben er ook ooit geweest, maar dan in de winter en dan zelfs is het daar nog zo mooi. Althans vind ik.
Maargoed, ik ga ff naar de familie in de straat, want die gaan morgen met de hele meute weg met de bus naar Spanje. Even gedag zeggen.
MK : ja alleen dochter en vriend niet mee, die zijn vorig jaar augustus geweest en willen van de winter weer
Roanna : jij nu lekker ff bijkletsen met de familie want die gaan op vakantie, nou jij ook bijna hoor. Ja tuurlijk gaan alle kleinkids mee he dat hadden we al geboekt maar zoon en vriendin zouden dan terwijl naar Portugal gaan en hebben dat nu verzet
Bloem : wat jammer dat je mooie tas niet het juiste formaat heeft maar tenslotte was dat waar je hem voor gekozen hebt, hoop dat je hem kan ruilen/teruggeven. Moe nu, duik dan lekker de bank op met een boek/film en de rest zie je morgen wel weer, toch. Ja hoor bij dochter hebben we 2 kamers bij haar in huis, de 3 jongens willen samen in 1 kamer en kleindochter en zoon in de andere. Wij hebben lekker een gastenverblijf zodat wij uit kunnen slapen lol2lol2lol2 grapje
ik ben altijd het 1e wakker
Beps : welkom terug en gelukkig niet te veel last gehad van de regen en dus voor herhaling vatbaar
Viva : en hoe is de kleur van je haren, goed gelukt ? Je bent dit warme weekend wel goed bezig geweest zeg, nu nog paar daagjes werken en thuis bijhouden, make up in de koffer en gaan met die banaan !!
Hallo dames,wij zijn weer terug van 12 heerlijke dage Kusadasi,te snel voorbij gegaan.Heb nog niet bijgelezen,maar misschien kan iemand een update geven,ik hoop vanaf morgen weer mee te kunnen lezen…
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya:wub::vak02:
Cyn: 10 juni t/m 14 juni Dalfsen
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Raak: 9 juli Bonaire
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
Bloem,jij naar het kroller muller museum geweest en moe thuis gekomen.Hoe is het met je sollicitaties afgelopen?
Beps,lekker gekampeerd.
Roanna,lekker dat je kids ook op vakantie gaan.
Zo te horen is het hier ook heerlijk weer geweest,dus degene die nog moeten gaan hebben al lekker kunnen voorbruinen.Moet er nog even inkomen,vandaag nog vrij morgen mag ik weer werken.
Cyn,jij naar Dalfsen?? Wat moet je daar dan?Of is het een weekendje weg?
@TRL: Welkom terug en zo te zien, hebben jullie ook een fijne tijd gehad. Ging het een beetje zowel met het reizen als daar zonder moeders? Is je het bevallen? Was het te doen? Nou, hoor graag je verhalen hoor.
Enneh… waren niet mijn kids die ook op vakantie meegaan. Ik denk dat je de kleinkids van Raak bedoeld. Die van ons gaan ook wel op vakantie , maar met hun eigen vader en hun gezin. Zij hebben een zeilboot gekocht.
@Raak: Oh, zo ja… nou dat had ik dan de vorige keer even niet goed begrepen waarschijnlijk. Nu dus gezellig met de hele familie. :cheer:
@Bloem: Geniet nog van je voorlopig laatste dagje vrij. Morgen aan de slag dus.
Nou, laterssss… ff koffie opdrinken en dan showeren.
Oh kijk… toch eens… Viva staat bovenaan.:cheer: Ik ben ook wakker. lol2
Ja ikke boven aan he he eindelijk, komt niet om die dagen heb er zo’n zin in. Maar eerst nog werken…vanavond naar de pedicure, morgen nagels laten zetten en ook nog haartje knippen.
Verfje is goed gelukt hoor, zit al een jaar op dezelfde kleur (en dat is heel wat voor mij) parelmoer kleur dat is licht blond met een wat matte kleur…en het is weer goed gelukt.
Tlr. jij weer terug, hopelijk wel beter weer gehad dan mijn buurtjes die hadden dus van de 10 dagen 8 dagen regen in kemer. En las op hyves dat je ook nog een bekeuring hebt gekregen.
Roanna voor jou schiet het ook al op toch.
en Beps jij een lekker weekendje gehad, wel regen de laatste dag, maar toch de tent redelijk droog weer mee terug genomen, en jij telt ook gewoon weer af.
Bloemmie vandaag de laatste vrije dag dat zal tegenvallen morgen, maar ook wel weer leuk nietwaar nieuwe indrukken en mensen. Pff wat zal je moe zijn morgenavond.
Raak jij ook aan het aftellen naar Bonaire, is lang geleden nietwaar, en je hebt niet eens een paar tussendoortjes gehad.
Beps : loge is altijd gezellig en nu ook weer in je ritme komen
Roanna : nog niet helemaal wakker zo vroeg op de morgen
Viva : nee ben eind december daar voor het laatst geweest, dus wordt hoog tijd he, jij nog ff de laatste loodjes…
Viva,wij hebben vand e 12 dagen maar 2 avonden regen gehad 1 avond in kusadasi en 1 avond in Izmir,voor de rest zo’n 30 graden. Ja een bekeuring maar niet in Turkije hoor,was toen ik naar het ziekenhuis in nijmegen ging te hard gereden.
wat een regen weer he… ik vind het eigenlijk wel een beetje lekker. lekker knus. zo voor een dagje
@ trl een bekeuring op weg naar het zkh!? hoe is het nu met je vriendin?? ik ga morgen beginnen op mijn nieuwe werk
en ja, dit is de voorlopig laatste vrije dag ‘zomaar’ maar ga geen 7 dg in de week werken hoor! 4 dg werken, 3 dagen vrij, 4 dg werken, 2 dg vrij… haha zo begin ik goed.
ga zo ff bellen wat het ruil-beleid is met de rugtas, dan nog enkele andere zaken regelen, om 13h ff naar de stad kijken voor een gewone koffer, afhankelijk van wat ze hebben, die kopen, en daarmee naar de camera zaak, om met laptop en camera een nieuwe camera/rugtas uit te zoeken.
we gaan het zien, eerst maar eens horen of het wel kan…
zeker stil! nou ik ben nu klaar hoor… heb een trolley koffer gekocht met de juiste afmetingen en daarbij een draagtas(en geen rugtas) aangeschaft voor de foto apparatuur. dit kan dan samen met de laptop in de trolley als ik ga vliegen en de fototas kan ik gewoon meenemen als ik dan op pad ga
pff… wat een bevalling. ook nog mega hard mijn hoofd gestoten, dus ik zal morgen wel een lelijke buil hebben