Turkish Tea Time 2011

@jac
Die goeie ouwe tijd :wink:

@viva
Als je de hele week moet werken dan gaat de week wel lekker snel.
Wij gaan (als het zo blijft) ook vroeg vliegen (05.45).

@bloem
Mooie koffer/tas/rugzak, alles bij de hand.

Wij vliegen 6.05 uur, en ik heb een taxi geboekt in antalya dus we landen zo rond half 11 turkse tijd…reken een klein uurtje voor de koffer en douane, en dan 5 kwartier met de auto. ipv 2 en half a 3 uur met de bus.

@viva
Die taxi klinkt wel erg aantrekkelijk!

Ik heb net even op de Schipholsite gekeken en onze tijd is nog steeds hetzelfde als bij boeking. s’morgens 4.30 uur hier weg. :cheer: Dan ben ik denk ik om dezelfde tijd als vorig jaar in het hotel Viva. Rond twaalfen denk ik.

@MK: Jullie dus ook mooie tijden.

@roanna
Ik ben er wel blij mee, 's avonds laat aankomen vind ik niet fijn.

@MK: Ik ook zo. Ga liever vroeg weg. Wij gaan zoals het er nu naar uit ziet ook heel laat terug en dat vind ik wat minder, maarja… ik klaag maar niet, want het is nooit goed!!! Hihihi.

De laatste keer ADR werden we 's morgen om 7.00 uur opgehaald, dat was weer erg vroeg. Ik denk dat wij ook laat terug gaan. Eerst komende week het restant betalen.

Ik ga naar boven, slaap lekker iedereen.

Mk verleden jaar vertrokken wij om 4 uur s ochtends en waren we om half 2 in het hotel.Roanna had dezelfde vliegtijd en die was er om 10 over 12. Nu wij dus de taxi, heb ik al eerder gedaan naar oba, gewoon vanuit nederland geboekt, 65 euro en afrekenen bij de chauffer helemaal goed.

:turkey:Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya:wub::vak02:
Cyn: 10 juni t/m 14 juni Dalfsen
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Raak: 9 juli Bonaire
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill

t regent :frowning:

@bloem
Wat ben jij vroeg???

@viva
Dus als de taxi er niet staat, kun je alsnog in de bus stappen :wink:
Bij wie heb je dat ook al weer geboekt, je hebt het volgens mij al eerder eens verteld, maar dat heb ik toen niet opgeslagen.

Mogge ladies.

Nou, hier gaat het ook behoorlijk tekeer. Het regent al een tijdje met soms behoorlijke buien en donderslagen. Ik wist wel dat we dit konden verwachten vandaag, maar later op de dag pas. Nouja… goed voor de tuin en de boeren. Zal kokkie misschien wel eerder thuis komen, want met onweer mogen ze het land niet op.

@MK&Viva: Ik ben natuurlijk gisteravond ook nog even wezen kijken en zag prijzen van €59 en €60 per taxi en met Nederlandssprekend personeel. Maargoed… ik zie het wel. Voor ons eerder een optie voor op de terugweg misschien.

@Bloem: Plannen vandaag vandaar zo vroeg?

Ik weet niet wat jullie plannen zijn vandaag… ( wij ff naar de stad vanmiddag) maar in ieder geval voor iedereeen een fijne rustige zondag weer. :dag:

Goedemorgen dames, hier schijnt het :zon02: alweer en hoor de vogeltjes ook weer fluiten, dus ….komt goed
Viva : alles al geboend en gesopt en klaar voor vertrek
Roanna : jij nog leuke dingen gescoord en kan dus ook weg, ja bij jullie heeft het denk ik flink gedonderd he, hier alleen gietregen gehad
Bloem : oei was dat een vergissing dat vroege uur ? Mooie set gekocht meis, hoop dat je heel veel mooie foto’s mee mag maken
Beps : uit je tentje geregend ??
Jac : welkom terug, was leuke back in time tijd zo te lezen
MK : jij ook vroege vlucht en misschien wel met taxi, denk met 2 kids na de vliegreis wel relaxter he

oh ja als het droog is vanmiddag ff naar het festival van het levenslied, is J echt gek op, NOT lol2lol2lol2lol2 maarre altijd in voor een terrasje doen he

@raak
Hier is het nog lang geen terrassenweer, ik hoop dat het bij jullie beter is.
Hoe was het gisteren op het strand? Hier stormde het bijna.

MK : hier schijnt het :zon02: alweer meer dan 1 uur en het is een heerlijke temperatuur hoor
Gisteren wel veel wind maar gewoon achter een scherm was het echt zaligggg en zoon en de kleinkids de zee in geweest, wij dus eg nie he, doe ik wel in Turkije en Bonaire enne oh ja, zoon heeft toch besloten om ook mee naar Bonaire te gaan en zijn reis naar Portugal uit te stellen naar augustus lol2

@raak
Hier is het vreselijk vies weer, maar er is dus nog hoop dat het beter wordt.
Wat gezellig dat jullie zoon ook mee gaat, bijna het gezin bij elkaar!

Goedemiddag meiden…ja hier is alles spic en span, zit nog in mijn doll, met de haren in de verf, maar alles is helemaal strakker de strak, de koffers zijn gepakt, alleen nog makeup er in en dan is het klaar.
Hier af en toe regen .

Mk ik betaal 65 euro heb geboekt bij jantalyareizen.nl gewoon een nederlander kun je gewoon een mail sturen en dan krijg je een bevestiging, bij de luchthaven staat er iemand met een bordje met jantalyareizen en die neemt je mee naar de taxi, ff de hostes aanschieten dat ik op de heenreis geen transfer hoef en klaar is klara, tegen de tijd dat iedereen in de bus zit, ben ik al bij side…scheelt echt heel veel tijd.

Zo, wij ook net terug van de stad en ook hier sinds een uur of 1 stralend weer en daar liep ik dan met me jas aan. Gauw om me middel gedaan en ook nu nog heerlijk warm en zonnig.

Ik zal maar niet zeggen allemaal wat ik weer gekocht heb, maar het is voor de vakantie. lol2 Nu schei ik er mee uit. Heb genoeg nu!

@Raak: Oh wat leuk dat je zoon ook meegaat. De kids dan ook? Ik neem haast aan van wel dan he!!! Zo, dan hebben die echt wel lekker veel vakantie dit jaar en gelijk hebben ze.

@Viva: Oh ja… die site ken ik wel. Nou, als jij dat een goeie optie vind… gewoon lekker doen meid en een lange neus trekken tegen al die lui die later als jullie daar aankomen. Hihiihi!!! Doen jullie de terugweg ook?

Zo, kokkie staat in de keuken en is lekker nasi aan het maken en ik denk, dat we wel weer buiten kunnen eten.

Laterssssssssssss :dag: