Turkish Tea Time 2011

http://94.100.120.154/1322350001-1322400000/1322395401-1322395500/1322395437_6_6ABw.jpeg

owh kijk, de oogjes open… lieffff

kreeg net een mail van mn broer, de nino’s hadden hun mama verteld (die was er vanavond niet bij) dat ik er zo anders en mooi uit had gezien in mijn rok… hahaha :wub:

@bloem
Mooi compliment.

@roanna
Weer 3 mensen blij gemaakt en zelf ook een leuke gezellige dag gehad.
Ik was wel vrij gisteren, maar ik moest leren. Nog wel een tijdje buiten gezeten om alle aantekeningen weer door te nemen.

@beps
Ligt nog lekker te slapen in haar tentje.

@viva
Mooie foto, leuk dat armpje veilig om mama heen.

Mogge
Roanna : nee was lekker weggeweest en daarna naar fysio, jij ook weer heerlijk genoten van dochter en kids
Viva : ook weer genoten van kleinkid, ik vandaag ook weg met 2 kleinkids, heerlijk toch
Beps : hoe sliep de tent?
Bloem : zag er in rok mooi uit, anders niet dan ??lol2
MK : goed kunnen leren gisteren, ondanks of juist dankzij vrije dag
Heel fijne dag, wij offfff to the beach, again:zon02:

@raak
Veel plezier!

Zo goed geslapen. Net ontbijt gehad en nu ff rustig aan met een bakkie. Rubbie heeft het al over een volgende keer. Het lijkt dus goed te gaan

mogguh

@ beps hahahaha geen turkije meer, geen sterrenhotels met all incl. maar gewoon lekker op de campong. misschien wel gezellig naast je ouders :wink: hahaha nee zonder gekheid, mooi dat het niet tegenvalt en nu lekker heel de dag met 100 woeffies spelen!

@ raak veel plezier in scheveningen!!

Goedemorgen.

@Beps: Zo is dat en ach… as ge maor leut het en zo te lezen hebben jullie daar een gezellig progamma. Dus… lekker genieten. Alles zit verder mee, dus wat wil je nog meer!!!

@Bloem: Oh, zo ja. Nou, dan weten jullie beiden al hoe alles werkt. Mooi zo.
Ja, dat zal best een beetje vreemd voor de kiddoos zijn geweest. Nu vinden ze je zeker een dame?

@MK: Dus het onaangename maar met het aangename gecombineerd gister. Nouja, ben je daar vanaf en nu op naar de examens.

@Viva: Wat een skeetje…Zo lief zeg en inderdaad… wat groeid ze lekker.
By the way… is ben niet altijd die goede fee hoor. Ze sparen er zelf ook voor en als ze dan wat tekort komen… dan komt de fee misschien. lol2
Ach… en zolang het kan!!! Toch!!!

@Raak: Enjoy op Skeveningen. :dag:

Ik ga zo even wat HH klusjes doen en dan heerlijk met de krantjes de tuin in en vast nog wel even schapjes doen als kokkie thuis komt van de boer, dus lekkere rustige dag.

Iedereen een hele fijne en :zon02:nige dag gewenst. :dag:

:turkey:Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya:wub::vak02:
Cyn: 10 juni t/m 14 juni Dalfsen
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Raak: 9 juli Bonaire
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill

lekker rustig hier.

ik heb mn lens kunnen ophalen. we gaan zometeen nog even op pad voor tas, filters, batterij, batterijgrip, geheugenkaart etc… meteen ook maar even een verzekering geregeld.

ook ff naar de markt geweest, kan nl vanaf heden niet meer door de week en heb heel veel fruit ingeslagen. jammie. nu gauw weer op pad :wave:

Hello meiden.

Wat een hitte vandaag zeg, wel een harde wind, maar dat is wel ff lekker, zo alle bedjes verschoond en ook al weer erop en de was die wappert aan de lijn.
Boodschapjes gehaald, en hubs ramen aan het zemen want we gaan op vakantie dus moet alles strak he.
Dus een lekker rommeldagje gehad zeg maar.

Goedenmiddag.

@Viva: Oh, zo herkenbaar. Alles lekker poetsen en schone lakentjes voor het weggaan. Maarre… het duurt toch nog 6 dagen voor jullie vertrekken? Nouja… ben je er in ieder geval al klaar mee/voor!

Ja, wat een weertje he. Wij ook de schapjes gehaald en ik nog een leuk shirtje gescoord voor de vakantie en de kini’s uit de sale van de Wehklomp vanmorgen binnen gekregen en die zaten ook goed, dus ik ben er eigenlijk ook al klaar voor. lol2

Had ook de blauwe brief vandaag in de bus en nu helemaal weer blij. :cheer: :cheer: Kun je een leuke lens of vakantie van kopen. lol2 Yeh!!!

Zo, nu even lekker buiten eten.

Oh ja… en moest even voor iemand een lastminute zoeken en had een leuk All.Inn gevonden. 3* hotel Acar in Alanya ( oba) voor € 490 voor 2 pers en met de transia ook nog. 6 uur weg en 21 uur terug. Nou, thuis blijven is duurder. Ik ga het even aan hen doorgeven en dan zien ze maar wat ze ermee doen.

goede berichten dames, viev klaar voor vertrek en roanna ook al!

hier ook geslaagd. vantevoren bedenken wat wil je voor tas, een rugtas of liever een trolley achtig koffertje. het liefste nog een tas-achtige soort waar ook mijn 17 inch laptop in kan. nou ja, we gaan wel gewoon kijken wat ze hebben. beetje heen en weer zoeken, alle ritsjes, klipjes en weet ik wat allemaal nog meer geopend en tadaaa… mijn droomtas gevonden: een rugtas voor alle foto apparatuur, met vak voor de laptop EN om te toveren tot trolley met wieltjes! en ook alles nog binnen de afmetingen van mijn favo-low-budget airlines handbagage afmetingen!! helemaal gelukkig dus. kostte wel een rib uit mijn lijf, maar goed…

ook batterij, uv-filters en geheugenkaarten gekocht, was wel ff slikken bij de check-out maar ben nu helemaal compleet… owh nee wacht, het belangrijkste ontbreekt nog, de camera… hahaha maar die komt eraan! hahaha weet niet wanneer maar komt goed…

zo ik ben weer terug van weggeweest!
Had daar internet kon daar op FB maar op www kwam ik niet… Wel zag ik allemaal plaatjes maar als ik op turkije forum klikte dan was het wit?? Ach ja het is ook alweer een oudje, mag bijna een nieuwe hahahaha
ik ga even lezen…

welkom thuis jac! was alles nog zoals jij het je herinnerde? ook lekker weer gehad denk ik zo?

Welkom terug Jac. Ik had je nog wel zo nu en dan gezien op FB. En? Leuk gehad?

@Bloem: Oh, leuk is dat he zulke dingen uit zoeken. Ik vind het echt een te gave mooi fototrolley/rugtas. Maar dan heb je ook wat. Echt een prachtige en praktische tas. Daar kunnen je spullen goed en veilig in.

Zo, nog ff truussen zo en dan lekker nog een poosje buiten zitten.

@bloem:bijna klaar!! Nu nog wachten op de camera
@viva en roanna al klaar voor vertrek! Viva gaat vrijdag al!! weekje is zo voorbij!

Ik heb het super gehad! Alles was zoals het 28 jaar ook al was!
Krakend bed! wist nog welke plank kraakte te erg gewoon! En een weekje voor 3 personen in 2 huisjes (ik had eigen huisje hahaha) voor 195euro! dus echt niet duur!
Zelf nog een route gelopen die ik als klein meisje ook liep! jajaj 8 km de berg op! man dat was afzien!!! Maar wel super dat ik die route wil liep en zonder erbij na te denken liep. Ik liep niet van moest ik hier links of rechts nee gewoon ik liep en kwam bij het kasteel boven op de berg uit.
Dus ik was zo blij dat ik een traantje liet van zo daar ben ik weer! En alles rook het hetzelfde!! hahahahaha
Dus al met al het was super!!!

fijn dat je herinneringen nog steeds zo mooi zijn als toen, en nu weer nieuws herinneringen gemaakt. ben je een beetje bijgekomen? heb je een beetje uit kunnen rusten?

Roanna, idd nog 6 dagen althans dan ben ik er allang als het goed is, maar ik moet de hele week werken dus dan is het een kwestie van bijsloffen he, ff een uurtje per dag.
De koffers zijn zo goed als gepakt de was en strijk is weg. Ramen schoon, bedden schoon, badkamer spic en span, alle deuren gesopt dus het grove werk is gedaan. Damber blijft thuis dus die houd het wel bij. Donderdagochtend voor het laatst werken en dan proberen een uurtje te slapen als ik thuis kom. Donderdagnacht om een uur of half 1 vertrekken, want Damber moet gewoon werken vrijdag en die brengt ons weg, en of ik nou op schiphol mijn tijd vol zit tot half 4 of thuis dat maakt voor ons niet uit. Maar als Damber ons wat eerder brengt, kan ze gewoon naar bed en dan vrijdagochtend om 7 uur er weer uit, maar als ze ons om 3 uur weg moet brengen heeft ze helemaal een gebroken nacht.

Jac zo te horen nostalgie en niets veranderd. Leuk hoor.

Bloem dat ziet er gelikt uit hoor, prof. apparatuur zeg maar. Fijn hoor dat je zo goed geslaagd bent.

Roanna nog nieuwe kini gekregen en een truitje gescoord leuk hoor he…en dan ook nog een blauwe brief in de bus die geld opleverd.
Acar hotel zijn we vaak genoeg langs gelopen, die zit in het centrum van oba een roodachtig gebouw. in het straatje (vlakbij waar je de boxers gekocht hebt).

@Viva: Oh, daar had ik even niet zo snel aan gedacht dat je de hele week nog moest werken. Dan heb je het goed bekeken om nu alles even saampies te doen. Hebbie dat maar weer gehad. Ook je wegbrengservice weer goed geregeld!!

Ik weet waar dat hotel zit. Onder zit een best goed Mexicaans restaurant en toen we een paar jaren terug hier met onze familie waren, ( zaten we in Horizon) gingen we daar de 1e avond eten en brak het bruggebit van mijn zwager ( taai lamsvlees) en kon hij de verdere week niet meer zo lekker eten.lol2 Dat was lachuhhh hoor! Ik ken het hotel heel goed van buiten dus.

@Jac: Heerlijk even weer een vleugje nostalgie opgehaald.