Turkish Tea Time 2011

hoi hoi

lekker weertje!

@ beps werk ze nog ff, dan succes met de tent opzetten en dan een fijn weekend :wink:
@ raak lekker naar scheveningen! leuk!
@ cyn dalfsen? doe erben de groeten!!
@ viev de chinees heeft toch andere kruiden en vetjes dan je gewend bent he? bbrr moet er nu niet aan denken

hier weer een drukke dag, wil die opdracht afhebben voor dinsdag maar denk niet dat het gaat lukken, gelukkig al snel 3 daags weekend, dus kan ik dan nog weer verder werken

@Cyn: Lekker hoor ff ontspannen…

@Bloemmie: Bijna werken… haha… zal weer wennen zijn…

echt wel… vind het wel spannend… ritme en regelmaat…

zeg kan iemand ff een fictief bodje uitbrengen van 675 op deze advertentie
er wordt heel veel gemaild en gevraagd en bekeken, maar geen concrete biedingen… een openingsbod kan misschien wonderen doen…

Bloem: i will!

edit: lukt niet… omdat je biedingen vanaf 725 pas accepteerd

thnx cyn… apart… je kunt toch wel lager bieden dan de gewenste prijs?? nou ja, goed maakt niet uit, er staat een bod.
is trouwens van mn paps…

Nee dat kon niet, er stond uw bod is lager dan het gevraagde bod ofzo… Dus vandaar

Ook hier de rust dus…

Ik bijna klaar, naar huis, hapje eten en dan zien we verder,… neem vast afscheid
Tot zondagavond

Beps: Have fun! :dag:

Beps geniet er van…

Ikke koffers gepakt, en kwam tot de ontdekking dat ik toch niet zo heel kleding had, dus net nog wezen shoppen…en geslaagd…
1 broek
2 shirtjes
1 tuniek
1 bh
1 legging

had nog meer mee genomen maar dat vond ik thuis toch niet zo geweldig dus dat gaat terug.

@viva
Zo dat is nog eens goed geslaagd! En het ligt nu al in je koffer?

mooi viev! je kunt niet genoeg luchtige bloesjes, hempjes en rokken hebben, ja toch??

Goedenavond. :dag:

Zo, wat een rust hier he!! Tja… Beps een weekendje k(r)amperen en de rest lekker genieten van het :zon02:zeker.

Wij waren zelf ook de hele middag de hort op met dochter in kleinkids. Hebben even een spel gekocht en wat accesoires voor die PS-3, want ja… aan alleen het kastje heb je ook niks. Kunnen ze weer even verder en och , ik vind het nog wel leuk ook. Kom ik ook nog eens in die wereld. Normaal kijk ik nooit naar games of zoiets dergelijks.

@Viva: Zo hee… nou jij heb nog ff lekker gescoord zeg. Ja, volop keuze nu he. Ik heb net nog even bij de wohkomp in de sale een paar tankini’s gescoord en komt morgen. Had nog een waardebon van hun op mijn mail staan, dus gelijk maar ingewisseld. Met wat spul voor die PS was ik mooi goedkoop klaar vandaag.

@Bloem: En is het nog gelukt met die lens verkopen op MP?

@Cynthia: Oh, daar heen. Naar Dalfsen. Toen ik de laatste keer in Zwolle in het ZH lag, lagen er ook wat mensen uit Dalfsen en omgeving. Dus die kant gaan jullie op. Nou, leuk toch!!

@MK: Jij ook nog lekker kunnen genieten van het weer, of moest je alsnog werken vandaag?

@Raak: Lekker in de tuin gezeten? Visjes gevoerd en een level verder. :cheer: Heel veel plezier morgen in Skeveningen.

Nou, ik ga er zo lekker naar boven. Nog ff een poosje tv kaike. Nu staat hier voetbal op. Belgie -Turkije en het is nog steeds 1-1.

Weltrusten all en tot morgen. :dag:

Tent staat. Viel mee. Nu even zitten en dan naar bed. Hoe dat eruit ziet nou zo:

En zo:

hihi… je hebt echt mega mazzel met het weer. veel plezier!

@ roanna, kleinkids weer blij en dochter allicht ook. nog wezen dineren bij je favo restaurant??

de lens is idd verkocht via MP. dus mn paps helemaal blij. ikzelf kan morgen mijn lens ophalen, de body laat nog even op zich wachten (dat is ook de reden dat mijn pa zijn 70-200 wegdoet, hij kan gewoon de mijne lenen-in de zomer dan)

@Beps: Oh…lol2 lol2 ik hoop niet dat je het me kwalijk neemt, maar ik lig even in een deuk toen ik die tent zag. Jij die normaal in een 5* resort zit, nu in een tentje ergens op de hei in Brabant. Niks mis mee hoor, maar ik zie het voor me. Jij straks in die tent slapen. Het zal z’n reden hebben, dus meid… ga ervan genieten. :kus: Weltrusten voor zo en kiek uut voor slangen hoor!!

@Bloem: Kijk, dat is het betere werk. Goed kunnen verkopen dus en dan eerst even van jou lenen, weet hij gelijk hoe die werkt. Goed gedaan.

Oh, nu ga ik echt. :dag:

@Bloem: Nee, niet wezen dineren bij favo, (die ligt ver buiten het centrum van D’ter) maar ff een hapje gedaan bij Fred en Douwe.

Konden hier ook in een hotel. Dit leek ons leuker en veel goedkoper. Tentje zijn de enige kosten geweest. Hele weekend show. Morgenavond feestavond met BBQ. En alles gratis. Liggen nu in bed. Is anders maar zeker niet slecht. Trusten all

ach en het gaat om de gezelligheid met z’n allen, ja toch?

@ roanna paps heeft al ervaring met ‘mijn’ lens, heeft hem veel gebruikt toen we naar inzell waren en ik hem even niet nodig had. vandaar ook de keuze om hem liever van mij te lenen dan met zijn eigen ‘mindere’ te werken

Bloem de lens mooi kwijt.
Roanna weer de goede fee geweest en de kids verwent toe maar.
Ik net mijn knuffel weer geknuffeld, wat een poppetje is het toch, en groeit als kool.