Turkish Tea Time 2011

@raak
Vanmorgen nog wel de samenvattingen doorgenomen en een proefexamen gemaakt. Maar vanmiddag lekker in de speeltuin gezeten. Kopje thee erbij en lekker kletsen met andere moeders. Ik had een boek mee, maar die kon in de tas blijven.
En jullie lekker gereden met het dakje eraf?

@roanna
Een tussenstop bij de ijssalon, lekker!

@Roanna: Ja geen ww. Lekkages etc…
IRRI!!!

Zo thuis. Geen BBQ, maar de tafelgrill met stomme nietszeggende programma’s(opgenomen ooit)

En nu… zo maar naar bed…morgen om 8 uur beginnen

Oh ja, ik ben de 21ste ook al weg haha

Beps : jij ook al weg ???
MK : dat klinkt gezellig en als je boek niet bovenkwam heb je je zekers niet verveeld. Ja wij zijn lekker weg geweest, hebben in het voorjaar nog nooit zoveel opengereden
Roanna : heerlijk naar een nieuwe ijssalon geweest en gewandeld, is ook lekker toch

Jeetje, heb ik eindelijk weer eens wat geschreven aan jullie, 1 druk op een verkeerde knop, alles weg!!

Met mij gaat redelijk, ik mis A erg. Maar het leven gaat door, gelukkig. Ik werk nog steeds veel, maar morgen gelukkig vrij. Samen met Crazy naar Friesland, eerst kleinzoon knuffelen, en daarna naar een gezamelijke vriendin, die daar ook woont. Heb er zin in!
En dan afgelopen zondag onverwacht naar de Toppers geweest, wat een ervaring! was voor mij de eerste x, wat een hoop mensen bij elkaar, 67.000! Foto’s op FB!
Ik heb wel bijgelezen van jullie, hoor, maar er is niet genoeg blijven hangen om op iedereen te reageren, alleen ff voor Cyn, sterkte met je schoonzus, ik hoop dat het allemaal geod komt.
Knuf voor allemaal, XXX Mar

Goedemorgen meiden.

:NETHERLAN**Beps: 3 t/m 5 juni Oss:NETHERLAN
**Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya:wub::vak02:
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Raak: 9 juli Bonaire
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
Beps heel veel plezier meis, met rubbie op de camping…
en als je vertrokken bent hahahaha dan sta ik op nummer 1 in het lijstje.

gisteren chinees gegeten, blehhhhhh hele avond misselijk geweest, dat doen we maar niet meer…

Cyn: 10 juni t/m 14 juni Gerner

En de verjaardagen nog …

*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill

Viva dan sta je samen met mij bovenaan! :smiley:

Ik al weer op t werk… vanavond richting Oss, daar geen internet(nou ja, wel via Foon haha)

Ik dus weg dit weekend, mooi weer…

@Viva: Bah vies dus…

@Cyn: Studiereis weer?? Waar ga ligt dat??

Cyn jij ook nog ff weg.
Beps geniet er van meis.

Collega gisteren goed aangekomen was om kwart voor 1 turkse tijd in het hotel…geboekt bij cor en don en toen waren ze dus overboekt, 1 nacht nu in grand kaptan wat ernaast ligt, hij had een hotelkamer geboekt met 3 volwassenen, vandaag krijgt hij een 2 kamer appartement en morgen een 3 kamer appartement, is niet verkeerd, wel lastig om steeds je spullen te moeten pakken, maar ja je weet het nu van te voren dus je pakt niet alles uit, als het goed is krijgen wij de kamer naast hun aanstaande vrijdag (hopelijk niet overboekt). 3 kamerappartement is toch ff een stukkie duurder dan een hotelkamer en grand kaptan is 5 sterren ultra allincl. weet je ook gelijk wat dat is nietwaar hahahaha.

Beps nou vies was het niet, maar ik denk dat ik het niet meer gewend was, had eigenlijk niet eens zoveel gegeten, tomatensoep, en 1 balletje kip met een deegje er omheen, gebakken ananas en groente met kip, maar dat was toch te veel voor mij. In ieder geval het viel niet lekker.

Goedemorgen.

@Viva: Kijk, leuk is dat natuurlijk niet, maar ook ik zou het geen straf vinden om een nachtje bij de buren te mogen logeren, want die lijkt me ook mooi. Toch hoor je dat vaker dat dit gebeurt bij Coriedon, of dit hotel, maar ze lossen het meestal wel goed op, alhoewel wij hier nog nooit mee te maken hebben gehad.

@Beps: Ja…:cheer: dat is ook zo. Jullie gaan vandaag een weekend weg. Mocht ik je niet meer spreken… heel veel plezier en ga ervan genieten. Aan het weer zal het niet liggen. Enjoy en relax !!!

@Cynthia: Toch ook nog weer even weg, al vraag ik me ook af waar en wat het is. Maargoed… toch weer even lekker weg! Gelijk heb je!

@Miere. Toch fijn ook weer even wat van jou te hebben gelezen en die foto’s heb ik gezien hoor. Wat een bling, bling he!!!:cheer:

Ik nu even de koffie opdrinken en dan snel even kuisen en vanmiddag even naar D’ter.

Iedereen weer een fijne dag en vast wel weer tot laters. :dag:

PS: Ik ben benieuwd of we vandaag dat mailtje krijgen van die “gratis” bon. Hihihi.

Beps : werkse vandaag en uiteraard heerlijk genieten van je weekendje weg enne gelukkig heppie je aaifoon nog he
Viva : misselijk geworden van de chinees, kan ook teveel vetsin in gezeten hebben. eigenlijk eet ik met dit weer nooit iets van de chinees, gek he
Cyn : jij ook weer bovenaan, weet ook ff niet welke gerner je heen gaat
maarre het is overal mooi weer dus genieten maar zou ik zeggen
J is al aan het lopen en daarna denk ik weer heerlijk van het weertje genieten, morgen met zoon en kleinkids naar scheveningen

@Raak: Ik had je nog niet gespot daarnet, maarre…:dag: mogge!!!
Leuk morgen een dagje Skeveningen!!!

Roanna : dacht ook dat jij nog lag te slapenlol2lol2lol2lol2
fijne dag vandaag enne ben ook vol verwachting….:dag::dag::dag:

Hihi nou meiden… ik heb per ongeluk het park getypt… Het moet gewoon Dalfsen zijn :smiley: hahaha :smiley: Sorry! Zal het even aanpassen!

Cyn: 10 juni t/m 14 juni Dalfsen

En de verjaardagen nog …

*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill

@beps
Veel plezier het weekend in je tentje en geniet van het mooie weer.

@Cyn: wat ga je doen in Dalfsen???

Ach meiden komt wel goed hoor met ons hahahaha

@Viva: Ach een nachtje Grand Kaptan… das geen straf

Beps: gewoon relaxen… Lekker bungalowtje… En 2 kennissen van Kenia wonen daar in de buurt… Dus wellicht nog even meeten… :smiley: