Turkish Tea Time 2011

Zoals mijn zin altijd luid…hoe meer zielen hoe meer vreugde…hahahah.
Cyn je bent welkom hoor, zal je zien hoe gezellig en goed het daar is.

Haha nee hoor… heb daar niet echt veel te zoeken… Als ik dan toch naar Turkije ga… Dan kies ik natuurlijk voor Kusadasi. :wink:

Goedenmiddag.

@Bloem & Beps: Jullie zullen al wel weg zijn, maar geniet van jullie uitje van vandaag.

@Raak: Ja, pepesan vind kokkie ook zo lekker, maar halen dat zo nu en dan hier bij de toko.

@Viva: Zo hee… zie je nog veel bekenden dan. Maar wat je ook zegt, hoe meer zielen, des temeer vreugd. We gaan het zien. :cheer:

@Cynthia: Ach ja… Kusa kan ook leuk zijn hoor! :wink: Ik kreeg gister nog een smsje van iemand die er nu zit en het er reuze naar zijn zin heeft.

Zo, ik ga nu ff lunchen. Vanaaf etentje van mijn ex-collega, lekker wokke ergens, dus nie verkeerd.

Fijne dag all… op ook nu weer deze stralende:zon02:nige dag!

Ik weer thuis, heerlijke dag… iets met dat ik nu een roodborstje ben, maar niet verbrand…geloof Bloemmie een roodbekkie…lol2!!!
Top idee van ons Bloempje, dus… heerlijk genoten, bijgekletst en lekker ontspannen…morgen weer aan de bak dus dat moet ook!

All: Trusten…

sow rustig geweest hiero…
hopelijk hebben jullie ook allemaal genoten van de dag en evt. ook wat zon meegepakt. hier ook hoor en ben ook wel uitgeweekt nu…

wanneer komt trl eigenlijk weer thuis, ging ze een week of langer…

kusadasi kan idd erg leuk zijn :slight_smile:

hier goed nieuws van de advocaat en die man van gisteren komt morgen alsnog de lens ophalen en gaat ermee naar de winkel voor de garantie. dus allemaal mooi nieuws. ook de certificaten zijn inmiddels digitaal bezorgd, dus dat scheelt weer een telefoontje naar de states!

welterusten !

@Bloem: Oh ja??? Is dat leuk Kusa?? lol2…

@all
Ik weer wakker, zo naar mn werk…
Oh ja de lijst…

:NETHERLAN**Beps: 3 t/m 5 juni Oss:NETHERLAN
**Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya:wub::vak02:
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Raak: 9 juli Bonaire
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill

Goedemorgen meisjes.

Beps alvast heel veel plezier het komenden weekend, je krijgt zo te horen schitterend weer.
Buurtjes terug van vakantie Kemer, 10 dagen geweest, en maar 2 en halve dag lekker weer, voor de rest geen zon en plensbuien…blehhhh. Waren naar limak geweest, hotel wel goed maar het stikte van de russen, dus dat was geen succes.
Bloemmie mooie berichten…misschien dus toch een extra zakcentje via de advocaat en jij en Beps lekker genoten.
MK hoe gaat het met de lijn??
Beps en bij jou??
Roanna, kokkie vandaag gewoon aan het werk?? En hoe zit het met zijn drukknoopjes in de mond?
Cyn hoe gaat het trouwens met askim, ik hoor je er eigenlijk nooit meer over.
Volgens mij komt TLR dit weekend terug van Kusa ze ging langer dan een week.
Jill is het nog uit te houden in Alanya??? En hoe zit het met het weer daar.
Collega is vannacht vertrokken dus die hangt in de lucht boven turkije, denk dat ze de landing nu ongeveer inzetten.
En ik tel gewoon nog ff verder af, gisteren al bij paps geweest, zijn ramen gezeemd en gordijnen gewassen (handig zonder machine), maar op de een of andere manier doen ze dat dus niet in het tehuis, hij rookt een pakje shag per dag, dus kun je je voorstellen hoe die witte vitrage er dan uit ziet, juist ja als jutezakken voor de ramen, heb zijn kast vol gezet, hem centjes gegeven en nu hoef ik ff 3 weken niet.
Volgende week nog 4x werken en dan heerlijk eindelijk weg. Dit weekend koffers pakken, de laatste dingetjes halen, en de toko helemaal strak trekken, dan kan ik het van de week gewoon bijsloffen. Maandag naar de pedicure, dinsdag nagels laten zetten, naar de kapper en dan is het zover. Nu eerst genieten van het weekend.

TRL komt de 5de weer terug.

Viva: het gaat zijn gangetje hoor… :wink:

@beps en bloem
Heerlijk dagje gehad samen.

@roanna
Gezellig naar DH geweest.

@viva
Iedereen gaat naar Turkije, maar jij mag ook bijna!
Dat is balen als je je geen mooi weer hebt op vakantie!
Ik was vorige week helemaal niet lekker dus ik ben even gestopt. Nu eerst het examen en dan ga ik weer verder.

Kijk eens aan een vrije dag en iedereen is hier al vroeg aanwezig lol2lol2lol2
Viva : jij een heel plan de campagne opgezet om het huis, je pa en jezelf helemaal tip top te hebben voor vertrek volgende week. Slecht weer op vakantie is mooi k.t, ben gisteren naar mijn zus geweest die waren naar Jamaica voor een verlate huwelijksreis, nix als regen gehad………
MK : jij alweer een beetje opgeknapt ? Vandaag ook leren met dat mooie weer en iedereen vrij ?
Beps : werkse vandaag en daarna heerlijkkkkkkkk naar de campong
Bloem : allemaal positieve berichten na een heerlijk daagje uitweken saampjes en uiteraard een kleurtje opgedaan
Cyn : jij nog geen plannen voor Kusa ?
J nog in diepe rust waren vannacht pas na 2en thuis :slight_smile: en dan gaan we denk ik heerlijk daagje toeren

@Viva: Het gaat. Nu alles kwijt weer plateau 110 KG.
Jammer geen probleem, maar probeer toch weer door te gaan. En dan gaan we weer op vakantie hahahaha… Komt wel goed

@raak
Vandaag niet de hele dag hoor, morgen ben ik vrij (ik hoeft niet te werken) dus dan heb ik de hele dag. Lekker weer om te toeren!

Ook goedemorgen. :dag:

Jee, wat zijn jullie allemaal vroeg. Hier rust in de tent. Kokkie inderdaad gewoon werken bij de boer, want juist van dit weer moeten ze het hebben he, want dan groeien die dingen als kool. Wel gewoon tot half 1 hoor. Zoon vanmorgen vroeg al weg voor een lang weekend Parijs incl. Disney om met 5 bussen weer als gids mee te gaan. Nou, zou ik ook wel willen hoor met dit weer.

@Viva: Ja, van dat klikgedoe gaat door hoor. 4 Juli gaan ze de gaten voor de schroeven boren, dus op vakantie nog even de bisankit mee, want wilde het risico niet lopen om eventueel met pijn daar te gaan zitten.

@Bloem: Dat zijn beter berichten he!!! Mooi zo hoor. Hoef je misschien ook niet op een paar centjes te kijken bij de aanschaf van je spulletjes. Altijd welkom en eerlijk is eerlijk… je hebt het verdiend.

@Beps: Jullie zo te lezen heerlijk genoten met z’n beiden gister en nu aan het werk. Werkse meid!

@Raak: Ook weer de hort op geweest en laat thuis en nu even pelan pelan… en straks weer toeren met open dak neem ik aan. Nou… het is hier momenteel heel mooi weer. :cheer: lol2 lol2

@MK: Ja, dan moet je even rustig aan doen he. Binnenkort examens, dus heb je nu je tijd en aandacht wel even nodig.

Ik had gisteravond ook weer even een tof avondje gehad met ex-collega’s en voor mij doen dan, heerlijk gegeten.

Voor vandaag verder geen plannen… dus wie denkt nog even een eindje te gaan fietsen… de koffie staat klaar hoor en ach wie weet, pakken we vanmiddag zelf weer weer eens even de fiets. Heb ik nog niet gedaan na de ingreep.

Iedereen in ieder geval een hele fijne dag verder. :dag:

@roanna
Kokkie nog steeds bij de boer, wanneer is het seizoen afgelopen?
Straks een rondje op de fiets, er staat weinig wind en als je rustig aan doet dan komt het vast goed.

SSSSSSSTTTT het is DRUK!!! Achterlijke mensen…

@Roanna: Jeetje…spannundddd klikkerdeklik…:wink:

@Beps: Dan zal ik je nu verder niet STOREN nu het zo DRUK is. lol2

Ik ga nu ff showeren na wat HH kuisjes gedaan te hebben. Zit nog in de doll en dat is eigenlijk te gek met dit weer, dus hup, hup, naar de douche.

@MK: Het aspergeseizoen hier loopt nog tot 21 Juni, maar dan zijn wij lekker weg. :cheer:

Och…Willem Duys overleden.

:dag:

Stom he… druk met zulk mooi weer,…

Ach ja, ik hoorde gister al dat hij kritiek was…
Heeft hij eindelijk rust…

mogguh ladies

ik heb nix met vroeg opstaan dus ben lekker blijven liggen.

had een mail van de groupon, 8 daagse reis turkije voor 199 euro pp, maar ff verder gekeken, excl. belasting en calamiteitenfonds maar de reis zelf is ook behoorlijk achterlijk, vliegen op antalya, naar kusadasi, kemer en weer antalya/side… nou ik hou wel van een reisje, maar dit toch liever niet!

Bloem : had hem ook gekregen maar kon ook de keuze voor onze reis maken, maar dan vanaf Brussel en ik ken dat hele reisbureau niet. Binnenkort is het gedaan met uitslapen dus groot gelijk dat je bent blijven liggen
Roanna : waar ben jij dan de 21 ??? hoe ging het fietsen
Beps : heel druk gehad, bizar he
MK : heerlijk genoten van een relaxdaagje tussendoor

@Raak: Nee, helaas nog niet wezen fietsen, (kokkie had niet zoveel zin) maar wel een heel eind gewandeld en even bij de nieuwe ijssalon gepauzeerd. lol2

Jij ook al op jacht naar een kortingsbon!!! Hihihihi.
Waar ik ben de 21e? Uhhhhh… ik geloof in Alanya als het goed is. :cheer:

@Bloem: Ja, dat is inderdaad een beetje vreemd reisje dan.

@Beps: Wat voor klachten hebben die mensen nu dan, dat jullie het best druk hadden? Geen WW ofzo?