Turkish Tea Time 2011

@bloem: heb foto even bekeken op FB, ze zien er erg leuk uit

Zo ik ook weer trug van de fysio, gaat nog steeds goed :cheer::cheer:
Bloem : die schoenen staan niet alleen leuk maar ik denk dat ze ook nog eens heerlijk lopen

Goedenavond.

Daar ben ik dan weer.

@Viva: Je ziet ons al aankomen met 6 man op visite ( 2 man en 4 vrouwen). Dan wordt het helemaal zo’n kippenhok, want die zussen van R. kunnen kakelen hoor en nouja… ik kan er ook wel wat van. lol2 Nee joh, we zijn naar het Malieveld naar de Tong Tong Fair ( pasar malam besar) geweest. Doen zij ieder jaar en dit jaar hebben ze ons ook weer eens meegevraagd en had er wel weer eens zin in. Zodoende.
Alles goed gegaan met je kozijn? Ik hoop met je zoon ook, want inderdaad, wat zal dat vreemd zijn zo ineens.

@Raak: Oh, lekker toch zo een dagje weg en dan ook nog helemaal naar Zeeland. Alsof je een wereldreis maakt. Enneh… nee… die oesters en krabben, kreeften en dergelijke mag je ook van mij opeten, want hie…jakkie… maarja… wat lust ik nu wel he!!! Jij hebt er in ieder geval lekker van genoten en dat telt.

@Beps: En? Lekker geknuff(pp)eld vandaag? Ook een lekker eindje weg geweest dan zeg. Morgen ook weer veul plezier.

@Cynthia: Oh, gelukkkig wat betere berichten. Hopenlijk blijft je schoonzusje ook een beetje stabiel en wordt ze snel weer beter.

@Linda: Jij alweer aan het werk geweest?

@Bloem: Mooi zo. Het meeste dus nu kwijt en nu wachten op jou spullekes. Ik kan me dat zeker nog herinneren van die rode schoenen waar je naar zocht. Volgens mij hadden we toen nog allerlei websites voor je aangedragen. Ik zal straks ff kaike op FB.

Enneh… ja hoor Kokkie operatie is geslaagd geweest en hoeft over 1 jaar pas weer terug te komen, alhoewel toch al ieder jaar moest vanwege zijn diabetes en dit jaar zelfs nog een keer moet voor de keuring van zijn rijbewijs. Pfff…is toch wat he!!

Zo, weer een heel verhaal hier.

Iedereen verder weer een fijne avond. :dag:

Oh ja Viva… het regende alleen vanmorgen even toen we weg gingen hier en hoe verder we naar het westen gingen… hoe beter het weer werd en zelfs de zon, maarja… je loopt toch merendeels binnen daar, maar zo af en toe toch ff naar buiten geweest en het was :zon02:. Gelukkig!

Nou Roanna hoe meer zielen hoe meer vreugde…

kuzzzzzzzz

Bloemmie geslaagd voor schoenen toe maar…die mooie teenmuilen van gabor in het wit…

ik heb ze in het zilver, wit, zwart, blauw, paars, bruin en een teenslipper van hetzelfde in bron.
Ze lopen zo lekker.

Mijn grote knuffel

http://94.100.116.164/1320000001-1320050000/1320040301-1320040400/1320040340_5_oJ_r.jpeg

Bloem geen idee wat er met mijn handtekening aan de hand is, als ik hem bekijk staat het gewoon onder elkaar.

ach nog een paar dagen en dan gaat er een klok vanaf.

wat een snoezig kindje weer… ze slaapt wel veel he?? alleen maar lieve foto’s tot nu toe

@ roanna jij lekker op sjouw geweest.? en help me nu eens, wat is dat voor gebeuren waar je dan naartoe gaat? is dat vooral eten en spulletjes, of muziek en dans… of hoe moet ik dat zien? ik snap dat het iets indonesisch is, zoveel begrijp ik maar vraag me af…

hier beetje moe, flink gesport. lens nog niet kwijt, want heel vreemd, op zijn camera deed de lens het niet helemaal, op die van mij wel. zit nog garantie op, dus de koper gaat morgen ff bellen met de winkel of het zin heeft om langs te komen, en dan spreken we morgen weer verder of hij hem koopt of niet…

Zo ik al even thuis, J&H waren een bakkie doen(en het luchtbed brengen voor het weekend…)

Nu dooodmoe… morgen relaxen met mn BFF dus… doeggie…op naar bedje

@Viva: Dat weet ik toch ook wel dat we altijd welkom zijn, maar dit is altijd hun dag zeg maar en wij werden meegevraagd. We komen heus ook nog wel bij jou, lol2 maar dan niet met zo’n meute als dit.

En wat is ze weer liefffffffffffff!!! :wub:

@Bloem: Nou, je zegt het eigenlijk zelf al een beetje wat het inhoud. Het is een van de grootste oosterse pasars ( markt ) van Nederland en dit jaar al voor de 35e keer daar gehouden. We waren jaren geleden ook aleens geweest en gaan zo nu en dan ook weleens als zoiets in de buurt is, er heen. Het heeft voornamelijk met Indonesie, de Molukken en Maleisie te maken.

Wij gaan er voornamelijk heen voor de gezelligheid en een bietje te slenteren bij de oosterse marktkraampjes ( vergelijk het met de ZM ), voor het lekker eten als je daar van houd en hier en daar worden workshops gehouden over van alles en nog wat, maar vooral wat met de Indonesische cultuur te maken heeft. We zijn inderdaad ook bij zang en dans wezen kijken en luisteren en we hebben bij Toko Lien lekker gegeten. Ik heb gado gado gehad.

Ik zet hier even een link bij, zodat je zelf even een kijkje kunt nemen, wat er zoal te doen is.
www.tongtongfair.nl

Kokkie zei vanmiddag b.v. jeetje… wel veel Indische mensen hier he. Ik zeg ja… gek he… net als in Turkije… zie je ook veel Turken. :unibrow:

Maargoed, ik goa sloapen noe. Ik ben moe van alles en nog wat.

Truste all. :dag:

klinkt gezellig en ook nog lekker gegeten, wat wil een mens nog meer…!
merk je nu dat je het allemaal al een beetje beter aankan of toch nog/alweer last van het litteken of vermoeid?

Zo ik ben weer wat onder de mensen…pfff was ik verrot(Zal vandaag wel ergens vreselijk in slaap vallen haha)

@Roanna: Klinkt als een heerlijk dagje, en lekker gezellig met elkaar gegeten …

@Viva: Poppetje is die kleindochter van jou zeg. Alleen zou ik wel eens die oogjes willen zien. Zo te zien groeit ze als kool haha…

@Bloemmie: GAAFFFF die slippers!!!

Ehhh ja… ik weet het niet meer… Zo naar de tandarts, dan lekker naar de SAUNA!!! En we hebben prachtig weer dus… moet goed komen…

Goedemorgen meiden, hahaha bij oma valt ze in slaap, ze houd alleen paps en mams wakker
ja ze groeit echt heel hard, ruim 8 pond alweer terwijl ze onder de 5 was een week na haar geboorte.
Roanna ja de pasar malan zoals wij hem nog steeds noemen overal eettentjes, sate en spekkoek jammie.
Bloem mooi balen zeg, enne ik vind je schoenen mooi hoor. Je kunt ze het weekend uit proberen wordt 28 graden zaterdag, dus dan is het gelijk inlopen met die dingen.
Beps moe maar voldaan.
Ik vandaag werken…blehhhh geen zin, zit alleen collega vertrekt vannacht naar Oba, jawel Grand Uysal…voor 12 dagen dus die is al vrij…wij nog 9 dagen…pffffff tel tel tel

YEAHHHH Wij gaan kamperen he… 2 nachten… PFFFF gelukkig :zon02:

Dus ga je op vakantie, Viev, kom je weer je collega tegen… is die goed en wel weg, word je ‘lastig’ gevallen door Roanna’s en kokkie’s lol2
Ik zou niet gaan lol2lol2lol2

Oeps bijna vergeten:

:NETHERLAN**Beps: 3 t/m 5 juni Oss:NETHERLAN
**Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya:wub::vak02:
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Raak: 9 juli Bonaire
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill

Viva : wat een poppie is het ! collega weg, maar jullie mogen echt nu ook bijnaaaaa
Roanna : heerlijk gado gado gegeten op de pasar
Beps : vandaag naar de sauna, :zon02: straalt hier en vgeltjes fluiten dus moet goedkomen en het weekend wordt het nog beter dus je campingavontuur kan niet meer stuk

Roanna : als ik naar een pasar ga MOET ik pepesan eten hmmmmmmm

hahahaha Beps ik zal het je nog erger maken…wij gaan de 10e, de 13e gaat collega weer naar huis, maar de 13e komen hubs zijn broer en schoonzus die komen voor 1 weekje en gaan de 20e weer weg, tja en die dag komt ook onze Roanna met kokkie, als het goed is kunnen ze elkaar allemaal gedag zeggen…hahahahha

Viva: gezellig boel daar! :smiley: Denk dat ik ook maar kom :wink:

mogguh girlssss

het is idd mooi weer, hebben we goed uitgekiend, lekker met onze blote kont in de zon!

@ viev hahahaha goed gedaan, geen moment rust!! hahaha