Turkish Tea Time 2011

snikheet buiten, getver de getver… mega migraine aanval.

gelukkig nog wel eventjes geslaagd, natuurlijk. was langer onderweg dan uiteindelijke examen maar goed.

nu ff wachten op de koper van mn lens en dan richting bank en nix verder meer… bleghh

Goedzo Bloemmie!!!

@bloem
Gefeliciteerd!!

@bloem: gefeliciteerd!

dank u dank u
alleen heel gedoe om het certificaat bij de juiste organisatie te krijgen. certificaat is digitaal, en kan alleen per post naar de loi sturen… lekker handig voor een digitale leeromgeving. maar goed… ff heen en weer mailen en het komt vast goed.

de lens ben ik kwijt. nog enkele andere dingetjes te gaan. nu lekker met een soeppie onderuit op de bank
ciaaoooo

trouwens, het gaat hier zometeen denk ik klappen! pikzwarte lucht en veel wind… lekker afkoelen!

Hier spettert het al een poosje(geen punt, maar voor de rokende collega minder, moet echt naar buiten om zn smokie te halen haha)

Zoals verwacht niet veel te doen dus… lekker ontspannen. Morgen dus puppie knuffelen,… haha

hier begint het ook harder te waaien en grote druppels, zijn net op tijd weer thuis even een lekker stuk gefietst met z’n tweetjes

@Bloem: Goehoed weer. :thumbsup: Gefeliciteerd en zo langzamerhand kom je er ook . Migraine al minder/over?

Hier ook harde wind daarnet en ook wel donkere luchten, maar het is nog droog.

Nou, verder weinig te melden. Morgenochtend de laatste controle met kokkie van die staaroperatie en daarna met de meute mee met de trein op naar Den Haag! :cheer:

Voor zo alvast weltrusten en tot morgenavond ergens weer…:dag:

Bloem : van harte weer he meisje en zo kom je stukje bij beetje steeds dichter bij je einddoel
Linda : hard door gefietst om voor de regen binnen te zijn
Beps : lekker rustig daagje en morgen knuffelen
Roanna : morgen daagje naar Den Haag, heel veel plezier alvast
Wij naar Zeeland geweest, lunch gebruikt bij kennissen in Vlissingen, heel de middag op het strand gezeten en 's avond heerlijk in Yerseke kreeft en oesters gegeten. Kan er dus weer even tegenlol2

@Raak: Oesters… daar ehhh… zeggen ze ‘dat de vlag dan weer helemaal op de top’ staat… dus: Sterkte vannacht lol2lol2lol2lol2…

@Roanna: Zal vast goed zijn, maar toch sterkte morgen voor kokkie…

Ik thuis, morgen dus inderdaad naar Brussel(nog iets verder) maar woensdag een dagje relaxen… hihi…lekkuuuuuurrrrrr
En nu alleen naar bed, Rubbie heeft nachtdienst

truste beps!

@ roanna have fun in den haag!
@ raak klinkt als een mini-vakantie! lekker hoor maar wel fijn in je eigen bedje!

hier de 2e lens ook verkocht. morgen ophalen. ben ik wel blij mee, toch wat centjes nog terug voor mijn oude set. heb nieuwe geheugenkaarten en uv-filters nodig voor de nieuwe merk/camera/lenzen dus die kan ik dan mooi daarvan kopen.

Goedemorgen meiden.

Roanna veel plezier in het Haagje, je weet waar ik woon, dus jullie zijn altijd welkom voor een bakkie. Wel jammer dat het regent.
Bloemmie gefeliciteerd meis weer een certificaat in de pocket. Lenzen ook verkocht. En hopelijk de migraine gezakt.
Raak lekker weg geweest en oesters gegeten brrrrrrrrrrrrrrrrr 1x een oester gehad, ik vind ze niet te eten,vind het net zoute snot brrrrrrrrrr, maar als jullie het lekker vind ga je gang.
Linda lekkere vakantie gehad.
Beps puppsels knuffelen in Belgie…lekker dagje weg dus.
Ik vandaag vrij, vriendin komt, maar ze komen ook voor een kozijn, dus weet niet precies hoe het gaat lopen, hopelijk kunnen ze het van buitenaf doen, heb niet zoveel zin in al die troep in huis. Vanmiddag kleine meisje ff knuffelen. Zoonlief vandaag voor het laatst beroepsmilitair. Morgen beginnen bij zijn nieuwe baas, zal wel ff wennen zijn voor hem.

Mogge all
Beps : was een rustig nachtje hoor, ik had de oesters gegeten, J lust ze dus echt niet, jij nu in/naar Belgie
Bloem : ja was heerlijk en ook rustig, volgens mij heeft alleen Brabant vakantie…. Jij je lensen verkocht en zo weer een extra centje om aan je nieuwe set te besteden, allemaal flink duur toch he,
Viva : veel plezier met je visite en ik hoop dat het kozijn plaatsen meevalt.
Knuffelse vanmiddag en ja dat zal idd flink wennen zijn voor je zoon, heel andere werkcultuur voortaan

**:NETHERLANBeps: 3 t/m 5 juni Oss:NETHERLAN
**Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya:wub::vak02:
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Raak: 9 juli Bonaire
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill

Zo ik maar even het lijstje erbij gehaald…en we tellen gewoon nog ff af.

Viva : jaja met Trl in Turkije, Beps in Belgie, Roanna op controle en daarna in jouw stadje was dat dus nog niet geplaatst en tenslotte sta je al BIJNA bovenaan :cheer::cheer::cheer:

Hey Meiden!

Alles goed? Hier gaat het inmiddels allemaal weer een beetje beter… Gisteren een beetje goed nieuws gekregen… Kennis heeft geen borst-k*nker maar een ontsteking… Pfffiewww dat was een opluchting!

Schoonzusje gaat ook langzaamaan wat beter… Vandaar gaat de drain eruit… en dan is het afwachten hoe het gaat… Komt het terug of blijft het goed gaan. Spannende dag dus!

:dag:

Cyn : beetje positief nieuws kon je nu wel gebruiken he, toch vandaag weer een spannende dag wat betreft je schoonzusje, hoop dat alles goed gaat vandaag

mogguh

@ viev er is iets met je handtekening…! beetje te groot volgens mij
@ raak ja het kost allemaal wel wat ja, maar probeer de beste deal te krijgen.

hier beetje lamlendig. ik wil wel op tijd opstaan, maar lukt niet… nou ja pech, volgende week moet ik aan het werk dus nu mag het he :wink:

wat een rust hier vandaag

ja ik was ff de stad in, er zou markt moeten zijn maar was maar 1 kraam en niet de juiste. kwam ik langs een schoenenzaak met allemaal birkenstokkies, allemaal mijn maat EN afgeprijsd. ze hadden heel veel in mijn maat en uiteindelijk naar huis gegaan met een stel rode sandalen (foto op FB!) en een stel witte Gabors. ik had ze al in het zwart, maar die waren helemaal afgelopen en nu dus een nieuw paar in het wit. zaten mij veel fijner dan de stokkies en daar loopt iedereen al mee… ben echt zoooo mega blij! eindelijk mn rode sandalen…! als je ergens een deel of 500 terug gaat kunnen jullie misschien herinneren dat ik ooit een witte/rode rok heb gekocht maar nooit de goede schoenen voor eronder gevonden had… en nu dus wel! staat ook erg mooi bij mn spijkerbroek dus ik doe ze voorlopig niet meer uit

blijblijblij!! owh en ze waren ook nog eens flink afgeprijsd. in totaal zo’n 50 euro korting gehad, kijk das nog eens leuk shoppen !