@Jill: Genieten en verder geen sorry hoor!!!
@Bloemmie: Suc7 morgen!!
Hier weer niets te doen. 2 Collega’s die morgen een studie hebben, dus zitten te leren…ook gezellig haha
Komt vanzelf om die avond en dan is het 22 uur…(hoop ik lol2)
@Jill: Genieten en verder geen sorry hoor!!!
@Bloemmie: Suc7 morgen!!
Hier weer niets te doen. 2 Collega’s die morgen een studie hebben, dus zitten te leren…ook gezellig haha
Komt vanzelf om die avond en dan is het 22 uur…(hoop ik lol2)
@beps: succes met de uurtjes
Nu eten en dan wandelen met vriendin, daarna kom ik hier wel effe teruglezen en verslag doen
@ beps getver, borinnngggg!
ik heb vandaag 2x een oefenexamen gedaan en nu eindelijk een voldoende. morgen nog 2x en dan moet het goed zijn. ook de 1e opdracht ingeleverd voor mijn portfolio, maar moet op feedback wachten voor ik aan de 2e opdracht kan beginnen… helemaal geen zin in. wil gewoon verder… mmhh misschien ff een opzetje vast maken misschien…
@bloem: alvast heel veel succes voor morgen!
@linda
Leuke vakantie gehad?
Nou avond bijna overleefd, zo naar huis, morgen fysio.
@Linda: Hoe hebben jullie het gehad??
zo hier is dan mijn verslag van mijn vakantie, we hebben echt een hele leuke vakantie gehad, we hebben het echt getroffen met het weer, het was een hele grote maar mooie camping maar nog weinig campeerders dus hadden alle ruimte, regelmatig met de fiets naar het dorp, naar een beiaardsmuseum geweest, uiteten geweest en ik heb woensdags lekker geshpt met mams in eindhoven en veel gerelaxt en morgen weer werken, slechts 7 weken en dan hebben we weer vakantie
@beps: moest nog aan je plattegrond van asten denken, we deden de bodschappen daar bij de appie haha
Linda : welkom terug en zo te lezen toppie geweest
MK : jij hard gestudeerd, hier na de middag echt schitterend weer geworden
Bloem : heel veel succes morgen. Ja de sfeer is zeker het belangrijkste en die zat er dus goed in, kom nu pas thuis lol2
Beps : het werken weer overleefd
Jill : ook nog voorbij zien komen en heeft het heerlijk daar, alleen wat weinig internet ![]()
Zo, kom ook nog ff aan.
@Linda: Welkom terug en al weer uitkijken naar de volgende vakantie.
@Raak: Tja… zou ook niet mijn keus artiesten zijn, maar as ge maor leut het gehad en zo te lezen hadden jullie dat.
@Beps: Bezig met aflossing van de wacht denk ik.
@Bloem: Heel veel suc6 morgen. Zet 'm weer op.
@MK: Ook druk met leren en deze maand ook al 2 examens. Jij ook succes.
@Jill: :dag: Oh ja? Komen er toffe mensen die kant op? Wie dan? lol2
Wij ook alweer een tijdje thuis. Was weer ouderwets gezellig even daar. Nog oude vakantiefilm ( 1992, waar blijft de tijd) van vakantie in Nice gekeken met z’n allen en dat was lachen. Hoe we er toen uitzagen. Ikke zoooo mager… nee, al zeg ik het zelf… dan zie ik er nu beter uit, maar het was wel weer even genieten hoor. Wat een tijd!!! Nostalgie!
Maargoed, nu lekker naar bed. Het is bedtijd voor mij.
Weltrusten all.
:slapen: :dag:
Roanna : truste wijffie, tot morgen :dag::dag:
hihi
@ roanna altijd lachen he? ik moet altijd lachen om de kleding en de kapsels. toen verkochten ze de meeste brillenglazen ook per kilo… hoe groter hoe liever… hihi
@ linda weer ff lekker bijgetankt en nu aftellen voor de volgende!
@ raak sow nu pas thuis? nou ja, brabantse nachten zijn lang he?
goedemorgen all op deze stralende maandag :dag::dag:
**:NETHERLANBeps: 3 t/m 5 juni Oss:NETHERLAN
**Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya:wub::vak02:
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Raak: 9 juli Bonaire
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
@Bloemmie: Succes vandaag!!!
Ik vandaag nog 1 avonddienst. Rubbie en ik vandaag thuis. Morgen ga ik naar Belgie puppieknuffelen… HEERLIJK!!!
En dan woensdag weer op naar het zuiden…;)!!!
Nu eerst maar even naar de fysio
Beps : 't goe hier in het zuiden vandaag !! maarre wij gaan nu lekker naar het strand, te warm om in de tuin te zitten lol2lol2lol2
Fijne dag voor jullie saampjes
mogguh ladies
werd om 8 uur wakker, veels te vroeg natuurlijk maar was klaar wakker… toch nog weggedommelt en toen in een sluimerslaapje beland waar ik maar zeer moeilijk uit kon komen…
niet slim… maar goed, we zijn wakker en ready.
paps had nog een leuk speeltje gekocht voor de camera dus krijg aan alle kanten prachtige plaatjes doorgemaild. mams is met mijn oude camera aan de slag en was hevig teleurgesteld dat ik al het een en ander verkocht had… haha
fijne dag allemaal!
Goedenmiddag.
Ik vanmorgen snel even hier gekuist, zodat ik vandaag heerlijk van het weertje kan gaan genieten.
@Bloem: He, wat jammer nu voor je moeder. Zul je altijd zien, heb je het verkocht, kon ze het toch wel gebruiken. Ben je nu al zo’n beetje door je spullen heen dan?
Jullie ook allemaal lekker genieten als het kan natuurlijk, van deze toch wel abnormaal warme dag. :zon02: Mmmmm… heerlijk hoor!
:dag:
nee roanna, dat niet, een lens komen ze vanavond ophalen en de rest raak ik ook wel kwijt, maar daar was ze dus teleurgesteld over. ze dacht dat ze nog even wat langer mee mocht spelen, maar wat mij betreft mag mijn mama hem houden, als ze er echt iets mee doet (tegen een vriendenprijsje natuurlijk
) maar dus niet alles…
Zo de start hier gedaan. Alle telefoontjes gedaan naar de maatschappijen die ik moest doen, en geregeld dat we de komende jaren weer goedkoper zitten daar…
Mijn dag is weer productief!
@Bloemmie: Ahhhh arme mams…![]()
Nou op naar mn werk, het is weer mooi weer buiten dus zal het daar rustig zijn(dat is het hier ook tenslotte lol2)