Turkish Tea Time 2011

@Bloem: Ook hier helaas geen C10** in de buurt. We hebben er ook maar 1 hier en die zit een eind weg en kom daar eigenlijk ook zelden. Anders… had ik ze je gegund hoor. Ik heb hier wel wat van de Appie liggen, maar dat is al over tijd dacht ik.

Nou ladies… lekker rustige dag gehad en nu zo naar bed. Morgenmiddag naar Arnhem naar mijn nicht en man en daar komen dat ook vroegere vakantievrienden van Spanje… die we allang niet meer hebben gezien en gesproken, dus genoeg te vertellen morgen.

Voor nu… weltrusten all. :kus: :slapen:

:dag:

Oh, ik zie ineens heel wat anders voor me. lol2 lol2

Truste Beps. :dag:

truste ladies!

@ roanna veel plezier morgen! lekker bijbeppen

**:NETHERLANBeps: 3 t/m 5 juni Oss:NETHERLAN
**Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya:wub::vak02:
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Raak: 9 juli Bonaire
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill

Zo dames ik weer wakker. Rubbie overdag werken, ik de avond…doen we goed dat afwisselen (NOT)

Zo met de hondjes naar het bos en dan komt een vriendin(met wie ik wandel een bakkie doen)

Fijne zondag all! :dag:

Ik doe vandaag niks… Totaal niks… alleen een keer naar het ziekenhuis… Ben zoooo moe! Echt heel irritant!! :frowning:

Alle spanning van deze week lijkt me Cyn…
Rustig aan…
Ik ga mn schoenen aan doen en weg ;)!!!

En de spanning is zelfs niet over… Iemand in mijn naaste omgeving is waarschijnlijk ook ziek… Maar dat horen we morgen… :frowning:

Goedemorgen,
Roanna : heel fijne dag, altijd gezellig weer oude bekenden zien, toch
beps : jullie een apart werkschema vandaag en jij lekker aan de koffie en de wandel
Cyn : dat zal echt wel alle spanning zijn, dan morgen nog meer berichten, het houdt weer even niet op he. Sterkte :kus:

Goedemorgen meiden.

Cyn hou je rust, alleen dan kan je alle tegenslagen verwerken. Heel veel sterkte
Roanna lekker naar je nicht en bijkletsen met oude vrienden ook heel gezellig, beter al het weer hier want het is grauw en grijs buiten.
Beps aan het werk vanavond en rubbie nu weg, ja is goed voor je huwelijk hahahaha, nou ja het is niet altijd zo, want dat ben je goed zat.
Raak ook al vroeg weer uit de veren…vandaag nog plannen???

Vrijdag naar de Toppers geweest, was heel goed en gezellig, maar wat een gekkenhuis zeg.
Gordon zong een liedje voor zijn moeder, kippenvel met als gevolg een staande ovatie was echt heel pakkend.
Bloem druk aan het kokkerellen klinkt allemaal lekker hoor.
Zo en dan is het weer zondag, vandaag maar ff kijken wat te doen.
En ik tel nog steeds druk af, nog 12 dagen te gaan. Het komt niet om.

Goedemorgen piepels.

@Viva: Ik heb nog aan jullie moeten denken, wat hoe zouden ze het hebben en hoe zou het geweest zijn? Ik heb wel stukjes op tv gezien en inderdaad… een leuk gekkenhuis daar.

Oh, heb jij dat ook dat je vind dat het niet opschiet? Ik heb ook steeds het idee, dat mijn vliegtuig hieronder met een lekker band of motorpech staat, want hij schuift haast niet door. Pfffff… en voor we het weten, zijn we al weer terug. lol2

@Cynthia: Ja, dat is de beste remedie. Proberen zelf rustig te blijven. Ik weet, dat het moeilijk is, maar wie weet wat je nog te wachten staat en kun je het misschien wat beter opvangen, hoe moeilijk ook. We hebben dat allemaal zo weleens. Zo heb je jaren niets en zo alles achter elkaar. Nou meid…probeeer het weer. Sterkte. :kus:

@Beps: Werkse straks.

Hier is wel droog maar grijs en harde wind, dus ik denk niet dat het vandaag buiten zitten word, of het moet in Arnhem beter zijn.

Iedereen een hele fijne zondag verder en tot vanaaf. :dag:

Viva : hier is een loop vandaag in de wijk, alles afgezet en dus gaan we even kijken strakjes met z’n allen, altijd gezellig
Ja, schijnt echt leuk geweest te zijn he bij de Toppertjes
Roanna : hier hetzelfde prutweer, jasses :mad: Fijne dag :dag::dag:

@Raak: Oh ja… dat is ook altijd wel leuk en gezellig. Meestal is er dan van alles om heen he!!! Hier hebben we binnenkort een skeelerfestijn op de nieuwe skeeler/ijsbaan en daar komen dan ook prominenten skeeleren, alhoewel ik er geen een van ken, maar het schijnt ook een hele happening te worden.

Jullie ook een fijne dag. :dag:

Ik ga nu snel showeren.

Roanna : optredens van Monique Smit, Belle Perez en Dean Saunders en Sambabandjes en carnavalsbandjes hahaha, echt mijn favo’s (not)

@raak
Veel plezier bij al je niet favo’s :smiley:

@roanna
Gezellig naar Arnhem, veel plezier.

@viva
Een leuke avond gehad bij de Toppers.

@beps
Elkaar aflossen met werken, niet echt gezellig.

@bloem
Bijna examen, succes met leren.

@cyn
Nog meer tegenslagen, het zit je niet mee :kus:

Ik druk met de studie, examen komt angstvallig dichtbij, dus geen tijd voor leuke dingen vandaag. Gelukkig is het geen stralend weer…

mogguh ladies

ikke ff lekker uitgeslapen. het was nodig zeg maar. ook alweer even de financieen bekeken…

@ viev gezellig gehad dus?!
@ roanna veel plezier
@ beps wisseling van de wacht
@ raak gezellig in de buurt. de sfeer is toch vaak het belangrijkste en niet zozeer de muziek.
@ cyn lekker nixen vandaag… zalig! gewoon aan toe geven
@ mk wanneer is je examen???

8 Juni en 22 juni, jij toch al deze week?

ja morgen! gelukkig is het er maar 1. altijd lastig om twee examens zo kort op elkaar een beetje goed te verdelen met studietijd.

Bij deze alvast veel succes voor morgen!

Sorry meiden zit al bijna een week zonder internet,nu weer wel maar heel beperkt.
Alles goed hier prima weer,leuke mensen natuurlijk en binnekort komen er nog een paar toffe bij hahaha.
Dikke kus voor jullie allemaal hoop dat met jullie ook alle ok is:kus: