Turkish Tea Time 2011

Goedemorgen all

niets te melden eigenlijk. Zo de schappjes, ff nietsen, de rituelen hier en werken
Meld me straks wel

Goedemorgen, hier ook nix te melden
J gisteravond met mijn moeder de 4daagse gelopen,zo leuk om die ouwetjes zo zien te genieten

Zal ik nu het lijstje even doen dan!! Jullie hebben weekend!!!

Beps: 3 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya:wub::vak02:
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Raak: 9 juli Bonaire
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill

Goedemorgen all.

Hier ook niet veul spannends te melden. Het is droog met zo en nu dan een lauw zonnetje, maar daar houd het wel mee op.

@Raak: Oh, wat leuk zeg. Hebben ze dan ook al die 4 dagen gelopen? Knap hoor en natuurlijk is dat genieten, alleen al het feit dat je het nog kunt op zo’n leeftijd. Ik bedoel je moeder he, want J. zal dat nog wel kunnen trekken neem ik aan. lol2

@Bloem: Succes vandaag.

@Cynthia: Hopenlijk alles nog rustig.

Nog steeds stabiel…

We zojuist ook nog een 2de rotbericht gekregen over iemand anders… Dus gaat lekker zo :frowning:

Beps: weet jij of er een BB app komt voor wereldwijzer?

mogguh

hier vroeg op, zou met ex-roomie naar haar nog-af-te-bouwen nieuwbouwflat gaan kijken maar ze is door d’r rug gegaan. net paps al gemaild of ie eerder wil maar nog geen reactie. ga zometeen misschien nog ff dutten want ben niet op mn allerbest…

@Cyn: Volgens mij moet hij het al doen toch…die app… Anders ff Jeroen mailen… of ehhh Kiki…
Sterkte met wat het volgende dan ook is :kus:

@Bloemmie: Spannund. Hoop dat paps kan. Sterkte voor ex-Roomie

en weer terug thuis. helaas zonder camera & lens, maar met briefje en aanbetaling… dus… nu wachten wanneer het allemaal weer leverbaar is en dan kan ik hem ophalen. ben erg blij met de kortingsactie. op zich ook allemaal niet heel erg, ga het zooitje toch pas in november weer gebruiken, dus het is fijn dat ik nu kon aanschaffen :slight_smile: in totaal 450 euro korting. niet slecht toch?

@Bloem: Harstikke goed zeg!! Ik weet hoe graag je die spullen wilt hebben, dus mooie deal dit keer! Goed gedaan. :thumbsup: Je andere spullen al kunnen verkopen?

Bloem:gaaf!! Hoelang is de levertijd?

ze hebben werkelijk GEEN idee… 't spul moet natuurlijk wel uit japan komen en we kunnen ons allemaal de problemen daar voorstellen dus het kan weken of maanden gaan duren. op zich vind ik het niet erg. had geen vakantie gepland en nov. is de eerste date pas weer dus is prima…

@ roanna nee dat nog niet. heb wel enkele biedingen (veel te laag) op de twee lenzen, en veel mailtjes, maar voorkeur gaat uit om alles in 1x te verkopen- al is dat misschien een beetje lastig. hij staat er nog maar 1 dag op, dus ik wacht het eventjes af.

owh trouwens… als er nog mensen zijn met zegeltjes van de supermarkt1000 dan hou ik me graag aanbevolen. we gaan morgen niet maar misschien volgende maand en kunnen nog wel enkele volle spaarkaarten gebruiken, dus alle zegeltjes zijn welkom!

ik heb er een paar Bloemmie…
Volgende week eens kijken of we nog even kunnen treffen saampjes voor jij weer aan de slag moet, en het steeds moeilijker gaat worden ;)!!!(woensdag??)
En zoooo gaafffff…iets om weer naar uit te kijken als je je het ‘sch*mpus’ werkt va begin juni :wink:

Zoo pfff net even naar Hawaï(zonnebank) geweest… heerlijk even gerust, gedouched, en dan zo eten en naar mn werk

woensdag klinkt goed! ik ben nog vrij…

ikke ff boodschappies gedaan. voorraad… kruiden, diepvriesvruchten… kost een berg geld, maar dan hoef ik ook eventjes niet meer weg…en kan ik mooi vooruit!

trouwens, de zegels kun je ook gebruiken bij een bepaalde sauna, dus hoe meer, hoe liever!

Bij ons geen C1000 in de buurt.

@Bloemmie: Houd maar vrij. Ga ik eerst even ergens Puppiekroelen, en kom dan jouw kant op!!!

Ohhh GEEN R*K te doen,…

boring…

pfewww ik heb net het laatste hoofdstuk behandeld… meaaahhnn dacht dat er geen einde aankwam. dit was echt de meest intensieve module. maandag examen.

yoghurt is bezig. nieuwe batch muffins zijn aan het afkoelen (blauwe bessen) en nu een frittata met kip en ananas en frisse salade…
crime night… ciaooo

Yoghurt staat bij mij ook aan. Heerlijk hoor!! Ik hang het tegenwoordig een uurtje of 2-3 op om uit te lekken: SJOWWWWWWWWWWWW

En nu: naar bed naar bed zei duimelot(eerst nog wat yoghurt eten zei likkepot haha)