Mm ja begrijpelijk!!
Dat zijn serieuze prijzen Bloemmie!!!
Ik denk dat ik dat dan ook zou proberen ;)!
Zijn er meerdere MM’s in de buurt?? Omdat het eigen bedrijven zijn, kunnen de prijzen soms erg verschillen. Almere bijv, gaat niet met de landelijke MM prijzen mee…ligt zomaar 10% boven Amsterdam…
Blijven kijken en vergelijken haha
Had te maken met het feit dat je melk gebruikt voor de Cappu, en DeLonghi een service aan huis heeft… Ik had geen zin het sky-high te laten oplopen(de verkoper wilde zelfs zn collega allerlei schuld toespelen…) dus heb het gelaten… heb nu zelf 100 euro uitgegeven en wat denk je: WERKT!!!
(EN nooit meer een DeLonghi, mn zus heeft er ook al last van…pfff)
ik weet eigenlijk niet, we gaan altijd naar breda en die is altijd erg redelijk.
ik heb altijd standaard een paar online shops die ik altijd check voor de prijzen en qua cameras is deze MM redelijk ok
ik weet niet hoe de garantie endergelijken is, maar aan de andere kant, je hebt wel fabrieksgarantie dus in het uiterste geval kan ik hem zelf naar kanon opsturen. maar goed, zoals gezegd, kijken en vergelijken kan nooit kwaad en in dit geval ben ik ervan overtuigd dat het een goede deal is. nu alleen afwachten of de spullen nog op voorraad zijn en als dat niet zo is, wat ze dan gaan doen.
Wel gaaf hoor!!
@bloem
Ook bij camernu.nl gekeken?
Gaaf Bloemmie… Idd Camera Nu gaan we ook nog vaak heen. Al is die 500 wel een topaanbieding dan…
Ik op naar mn werk…
Bloem : wow dat is echt een superaanbieding dan van MM, zou ik ook voor gaan. Je kunt eventueel nog even op de site van camera.xpress kijken, gaat J ook vaak heen
Beps : wij hebben een J.ra, echt nooit problemen
Roanna : ja daar moet dan idd een andere kabel bij
Dat heeft Plipse betaald, maar ik bedoel ermee te zeggen, dat MM toch ook voor dit bedrag (ik meen toen €65) wel de moeite nam om er wat aan te doen, ondanks dat er geen garantie meer op zat. En tja… ik denk ook, dat het niet te vergelijken qua prijs, met wat jou is overkomen, want dit is natuurlijk ronduit schandalig hoe je behandeld ben daar.
@Bloem: Ik denk ook… dat je het beste daar kunt gaan kijken en kopen, wat jou uitkomt in alle opzichten.
Wij hebben deze nieuwe tv ook €30 duurder gekocht dan via internet of elders, maar hebben bij Exper* wel hele goede service en ze zitten op ons WC, wat in ons geval ook altijd wel handig is. Maar van MM in D’ter hebben wij en zo ook voor onze de kinderen, altijd ook goed en voordelig kunnen slagen.
Nou, ik ben benieuwd wat het gaat worden.
@Beps: Werkse zo.
@Raak: Daar is R, nu mee bezig, maar wat ze daarnet hebben meegeven, was het ook niet. Alles zenders kleurden roze. lol2 Hij is nu weer even terug ermee.
ja de online shops van de express en de .nu en de .nl check ik altijd. daar is het ook allemaal een tikje duurder dan bij de MM, en die heeft nu die korting. dus tja…
alleen we gaan morgen dus. net de hele bubs op internet gezet en kijken of ik het allemaal bijvoorkeur in 1x kan verkopen. als ik er niet genoeg voor krijg, dan geef ik het net zo lief aan mijn moeder, maar er zitten nog wel 2 dure lenzen bij dus misschien krijg ik daar wel biedingen op. we gaan het zien. al met al heb ik vandaag nog geen ene moer uitgevoerd… owh owh schandalig…
Bloem: kan ik je lenzen ergens vinden? Mijn broer zoekt ook lenzen… en ik ook… ![]()
ja heb ze net op MP gezet, dus duurt even voor ze zichtbaar zijn, maar ze zijn van pentax, dus weet niet of je er veel aan hebt…?
Ik niet, maar mijn broer denk ik wel…
als hij pentax heeft is het het overwegen waard. vooral die 17-70 is gloedje nieuw. die is alleen mee geweest naar marokko en heeft volgens mij nog niet eens 100 foto’s gemaakt (schaam)
Heb ze al doorgemaild ![]()
@cyn
Vandaag nog iets over je schoonzusje gehoord?
Nou ze is stabiel… Erg veel hoofdpijn en drain zit nog steeds in haar hoofd… Ze krijgt morfine tegen de pijn…
Ik blijf duimen Cyn!!!
truste dames