Turkish Tea Time 2011

Misschien moet ik maar denken; geen nieuws = goed nieuws…

Goedemorgen vroege vogels. :dag:

@Cynthia: Ja hoor, zo zou je ook kunnen denken, Als er werkelijk iets ernstigst aan de hand zou zijn na de nacht, had je het al wel gehoord, dus waarschijnlijk en hopenlijk is alles rustig op het moment. De rest is toch weer afwachten en dat zal niet meevallen voor jullie allen. :kus:

Kijk wie bovenaan staat. Ja hoor… Beps. :cheer:En dan schiet het al aardig op voor mij. Hihihi.

@Viva: Het heeft hier vannacht en de vroege ochtend heel hard geregend, maar nu droog en het :zon02: is er alweer. Lijkt me alleen niet erg warm buiten, maar hoorde net dat het maandag weer naar de 28 graden gaat en de hele week weer mooi blijft. :cheer:
Enneh… heel veul plezier vanaaf bij de Toppers. Geniet ervan.

Wij gaan dinsdag met de hele famile naar de pasar besar (ton tong fair) in Den Haag. Heel wat anders dan de toppers natuurlijk, maar toch ook even een dagje uit. Hihihi.

@Raak: Jij vandaag de kuisdame weer op bezoek? Druk dagje weer voor jou of doe je het vandaag rustig aan?

Ik ook zo even aan de rituus, maar moet even wachten, omdat er nog 1 in bed ligt en om half 11 op het werk moet zijn.

Fiijne dag all. Latersssssssss :dag:

@roanna
Die zal vast niet blij zijn als je met de stofzuiger langskomt.
Jullie een gezellig uitje in het vooruitzicht met de familie.

@viva
Vanavond je glitter t-shirt aan en op naar de Toppers, veel plezier!

@cyn
Als het niet goed ga gaan, dan had je vast wel een berichtje gekregen.
We duimen gewoon nog even verder voor haar.

Zo zeg… ikke wakker geworden met een telefoontje van mn vriendin: Sta voor de deur…
Net weg(gelukkig doet mn zus mn cafe haha…FB)

@Cyn: Snap je zorgen hoor… je gaat je vanalles inbeelden, plaatsjes inkleuren noemen we dat hier… Ik duimduimduim!!!

@JAA volgende Week KRAMPEREN…hahahaha(Eigenlijk al va 3 juni…in de avond…)

@Viev: Lekker genieten vanavond. Oh en mn vakantiekilo’s zijn eraf. Nu nog even ‘doorgaan’ en dan weer op vakantie

Zo… Blackberry is binnen! Zal jullie straks mijn nummer even mailen! X

mogguh

ik ga denk ik vanmiddag naar de MM om mijn prof. foto uitrusting aan te schaffen… nog ff overleggen en ff brainstormen

@ cyn duim duim en veel plezier met spelen met je BB
@ viev veel plezier toppertje!

Roanna : ja hoor, ze is er weer. Ik heb net een mailing de deur uitgedaan dus genoeg voor vandaag, moeten het niet overdrijven he lol2lol2
Jij hebt veul betere weerberichten dan ik hier in de krant, kom volgende week niet hoger dan 20 gr. en bewolking en iedere dag kans op regen van 40%:mad:Dus……geloof liever de jouwe hoor
Cyn : jij je BB binnen, veel plezier ermee
Beps : jij uit je bed gebeld door visite en mooi resultaat : de vakantiekilo’s er al af. Knap hoor !
Bloem : zooooo, nieuwe prof. fotouitrusting kopen, nou meis heel veel succes en ik hoop dat je heel veel mooie foto’s zal maken. Tipje : foto Kle.n heeft een actie : 19% btw hoeft niet betaalt te worden. Altijd de moeite om te checken op de site, toch?

bedankt voor de tip raak, maar bij de MM krijg ik nu 500 euro korting… kan geen prijzen zien bij deze winkel, alleen de folder…

@Bloemmie: Pas bij een besteding van 3000 euro krijg je die 500… anders een ‘evenredig deel’ wat inhoud bij 1000->150 korting bijv!

ja klopt, maar aangezien ik nogal dure dingen ga kopen (DE lens, dan hoef ik niet meer te huren)… heb ik die korting toch wel, broer is gisteren geweest en heeft een berekening laten maken, het klopt echt (zegt hij) ik moest eerst nadenken over ‘nu’ en ‘daar’ etc… maar wil het wel erg graag, dus ga ff overleggen of paps meegaat en dan ophalen.

Ik persoonlijk zou even kijken bij die Foto Kle*n… Wat de service en regelingen bij MM zijn bedroevend…(echt kijk maar naar mij en mijn koffieapp… geen service, geen DOA bepaling, kennen ze niet…)

Succes met beslissen :kus: pff

@Beps: Ik denk dat dit per filiaal verschilt, want toen kokkie’s MP4 speler van 13 maanden oud het niet meer deed, hebben ze alles in het werk gesteld om het te compenseren en later mochten we van Plipse via MM weer een nieuwe uitzoeken. Hadden ze ook niet hoeven doen, want de garantie was al om, maar ze hebben 'm netjs naar de fabriek terug gestuurd. Daarbij hoor ik van meer mensen dat het D’ter filiaal niet zo moeilijk doet, als je problemen hebt. Maargoed, wat ik al zei… zal vast niet overal zo zijn.

@Bloem: Leuk hoor. Eindelijk misschien dan je spullen die je al zo lang wilt voor elkaar. :cheer:

By the way… wij moeten zo ook even terug naar Exp**t op het WC, want nu blijkt de Haram Karton geen HDMI aansluiting te hebben voor die nieuwe TV, dus moeten we een ander oplossing zoeken, die er wel is, maar kost toch weer een andere kabel.

Latersss

Of via Cameraland… :slight_smile:

mmhh helaas kan vandaag niet… :tssk: nou ja, dan maar morgen

Roanna: Heeft Philips dat betaald of MM?? Hier heel simple: Kocht koffieapp van 1400!!! euro… en wat denk je: na 1 week geen schuim meer op de cappu… ik terug: JAMMER DAN!!! ga maar naar DeLonghi…(netjes geholpen, maar alles gerepareerd…)…

Ik ben sindsdien me gaan verdiepen in MM… zijn franchaise fillialen, dus elke ‘bedrijfsleider/eigenaar’ zal anders zijn. Die in Almere is de ergste in het land…haha…

Beps: meen je dat nou? je hebt toch altijd standaard 1 jaar winkelgarantie ook?

Ja echt ben zo naar huis gestuurd: Het was een gebruikt app dus zij konden niets meer doen

ok heb even gekeken, cameraland zit 500 euro boven de gewone MM prijs, en de kleine foto zit er 930 euro boven. zelfs met -19% korting komt ie gelijk aan de standaard prijs bij de MM. en aangezien de MM nu 500 euro korting heeft, overweeg ik dat risico en besluit dat voor die prijs, ik dat wel wil nemen.

Belachelijk!!! Kijk ruilen omdat je hem toch niet mooi vind… Dat kan ik begrijpen! Maar nogal logisch dat een apparaat gebruikt wordt… anders weet je toch niet of hij stuk is!