Turkish Tea Time 2011

Cyn : meis dat is weer balen zeg, hoop dat het allemaal goedkomt :kus:
Bloem : jij eindelijk je felbegeerde contract getekend en al in handen
Jac : voor jou en je familie een heel fijne vakantie in Duitsland
Roanna : de was heerlijk droog en ruikt nog eens fris ook. Eerlijk gezegd kan ik me niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst een was buitengehangen heb hahahaha
Viva : jij ook de E71, dat toestel heb ik al jaren voor de zaak, bevalt mij nog steeds prima, prive ook een aaifoon4, ook zalig hihi
Beps : je zal echt nog wel even ook de aaifoon5 moeten wachten vrees ik, maar de witte 4 is idd ook heel mooi
Nou hier een :zon02: aan de ene kant en een gitzwarte lucht aan de andere, maar er valt geen druppel…

bloem alles in orde en straks weer aan de bak

Cyn blijf rustig meis je kunt alleen maar afwachten dikke knuffel

Even schapjes gedaan en zie hier.

@Cynthia: He, wat een vervelend bericht dan weer, maar ik sluit me bij de anderen aan… je kunt je wel druk lopen maken, schiet niemand wat mee op, hoewel ik je gevoelens heel goed begrijp. Sterkte weer en ook hier blijven de duimen volop aan het werk. :kus:

@Raak Nee, dat geloof ik graag dat de meesten van jullie geen was meer ophangen. Achja… ik zeg altijd… als je iets niet hebt, mis je het ook niet. Wie weet ooit eens als we naar een flat gaan lol2 en het waarschijnlijk niet zo makkerlijk meer kan. Hihihi.

@MK: Nou, die tankini paste mij nog wel. ik ben natuurlijk een stuk kleiner, maar die boveninhoud zit niet zo, zo, zeg maar.

@Bloem: :thumbsup: Geweldig!

owh en heb nog 1 dag langer vakantie, want begin pas 7 juni… op dinsdag… prima.!

Zo va het werk even:

@Bloemmie GEfeliciteerd!!!
Aaifoon voor 1 jr is 100 euro duurder dan voor 2 jr… das een keuze…die ik dan maak
En … die witte vind ik ook giga mooi :wink:

@Cyn: Zo bedoelde ik de ‘zenn’ … neem je rust, probeer t terug te krijgen. Zij schiet er niets mee op als jouw bloeddruk zo hoog gaat dat jij ziek wordt…:kus:

@ll: bedankt! Het gaat goed komen. Echter ik kom de gehele week niet langs want waar ik heen ga hebben we geen internet… hahaha. Tenzij ik van het erf afga richting dorp dan kan ik even op internet hahaha.

@cyn: heel veel sterkte voor jouw en voor je hele familie!!!

Weer update: ze hebben de drain iets verplaatst… Als ze zich nu niet beter gaat voelen dan zijn het de na-weeën van de operatie… en als ze zich wel beter gaat voelen dan is het wederom vocht… En dan krijgt ze waarschijnlijk permanente drain met pompje in haar hoofd…

We wachten weer af…

duimduimduimduimduimduimduimduim

Ik ook… De neuroloog zou om 19.30uur weer komen… Dus zal binnen nu en een uurtje wel iets horen denk…

Cyn : hier wordt ook meegeduimd hoor !!

pfff wat een spanning voor jullie zeg duim ook mee

spannend cyn
bbbrrr is toch allemaal eng dat gerommel met het hoofd. daar moet gewoon alles goed blijven gaan…

Nou precies… Het is en blijft wel je hoofd…

Nog geen nieuws verder…

Goedemorgen.

Cyn hopelijk heb je nog wat gehoord, en gaat alles goed.
Zo weer vrijdag en een beetje aan de rituelen, vanavond naar de Toppers heb er zin in…
Vies en somber weertje hierzo bah.

Jac een fijne vakantie en geniet er van…
even het lijstje erbij gepakt op de vroege ochtend…
en Beps je staat op nummer 1

Beps: 3 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya:wub::vak02:
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Raak: 9 juli Bonaire
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill

Goedemorgen, hier ook nat en druilerig :mad:
Viva : jij al vroeg op de vrijdag en de lijstjes ook al geplaatst !! Veel plezier vanavond bij de Toppers, broer en vriendin gaan ook
Cyn : hoop dat er goed nieuws is

Raak jij ook al vroeg wakker…

Nee geen nieuws meer gehad… Maak me best wel zorgen…

Viva : haha ben al 2 uur wakker hoor, meestal rond 5.30
Cyn : wachten is altijd zo moeilijk he, zeker in deze situatie :kus:

Cyn jeetje meis, snap dat je je zorgen maakt, maar je kunt zelf altijd het ziekenhuis bellen hoor, dan krijg je de verpleging en kun je vragen hoe het gaat.

Raak dat is heeeeeeeel vroeg.