Ook nice!
Maar ik ben anti touchscreen… Dus dan is de BB gewoon ook beter voor mij ![]()
@Cyn: Wow wat een goed nieuws zeg! Fijn!!! Helemaal top!
En morgen komt je BB. Leuk!! ik ben wel van de touch! hahahah ik mag pas in september een nieuwe uitzoeken.
@beps: nog aan het wachten en wachten totdat aaifoon 5 uitkomt! En wil dan een witte! Ik heb nu een witte!! hahaha maar goed ik heb geen aaifoon!
@bloem: GEFELICITEERD met je baan! Is dde portofolio nog gelukt?
ik nu vakantie! 1 Nachtje gedraaid vanwege jullie raden het al zieken! Maar nu kan ik relaxen en ik moet zeggen ik ben er ook weer aan toe!
We gaan met de hele familie! Ik ga morgen al en de rest broers schoonzussen neefjes en nichtje komen morgen met de sleurhut.
Ik ben geen kampeer mens dus ja ik zit gewoon in het huisje. Lekker gewoon een wc, goed bed.
Ach ja ik kom er nu mijn hele leven al en mijn ouders komen er 43 jaar dus ik ben kind aan huis daar! Zo leuk!!! En zo relaxxxxxxxx
Nu kan ik weer hertjes,vossen, konijnen kijken!
@Jac: Zooo na alle toestanden nu eindelijk vakantie… Even bijtanken en rusten… en wel in:
http://img.fotocommunity.com/photos/5319606.jpg
Heel veel plezier, even nergens aan denken en genieten!!!
@jac
Veel plezier in Duitsland!
even iets proberen gewoon thuis vanaf de bank met mijn nokia e 71 en wifi
Zo nu gewoon op de klepdoos.
Cyn wat een geweldig nieuws meis, gelukkig alles goed gegaan nu opkappen en we gaan van het beste uit toch??
Beps wacht op de aaifoon 5, heb net de aaifoon 4 in het echt gezien, hij is mooi maar ook ik ben niet van de aanraakschermpjes…dus zo ook voor een BB gaan denk ik maar dan de bold.
Maar ik heb net een nokia (ben een echte nokia fan) e71 een wat ouder model maar is voor mij prima, had net even internet gedaan via de wifi gewoon thuis, is wel makkelijk. Maar ik ben niet zo van de nieuwe snuisterijtjes op een telefoon, heb al een hekel aan smsen…en ik heb nog wel een qwerty toetsenbordje hahahahha.
Jac geniet van de vakantie…en dan wordt het lijstje alleen maar korter er korter kom ik ook steeds verder naar boven…pfffff nog 15 dagen.
Nog 5x werken…
Zo hee… wat een woei he!!! Maar ik heb toch maar mooi de was droog gekregen in minder dan een uur. Kan geen geen droger tegenop. lol2 En nog lekker zacht ook.
@Jac: Ook ik wil je even een hele fijne vakantie wensen met heel je familie. Ga weer lekker genieten, relaxen en lol maken daar. :vak01:
Zo is dat Viva… dan komen wij ook weer wat eerder aan de beurt, want het lijkt wel eeuwen te duren.
Ik ben ook niet zo van die nieuwste snuisterijen, omdat ik er ook geen verstand van heb en me er ook niet voor interesseer eigenlijk. Als ik maar kan bellen en smsen, ben ik al tevree. Ik heb ook eigenlijk altijd nog een Nakia gehad. Maar kan me voorstellen dat sommigen het prachtig en handig vinden. Ik zie het ook hier thuis bij de zoon. Kan niet meer meer zonder.
Kokkie is ff met van die oudjes ( wat is hij zelf dan?) :lol: boodschappen doen en straks moeten we zelf nog even naar het WC.
Hier momenteel nog zonnig, alhoewel het er zo nu en dan naar uit ziet, dat we een bui gaan krijgen, maar tot op heden nog niets gezien.
@MK: Nou, het broekje vind ik heel leuk en zit me ook heel goed. Bovenstukje tankini kan er mee door, maar het BH bovenstukje daarvan past nog geen eens 1 T**t in, dus die ken weg. Ik koop hier nog wel ergens een bovenstukje erbij.
@roanna
Broekje zat bij mij ook goed, maar de tankini ook niet, die kwam boven mijn navel. Het gebruikte model was vast geen 1.75 lang ![]()
Net weer een smsje… Het gaat toch nog niet goed… Ze is heel suf en heeft druk in haar hoofd… Dus nu krijgt ze morfine en moet ze waarschijnlijk de scan weer in…
Jeetje Cyn…pff weer spanning heel veel sterkte meissie.
Roanna hahahha ik ben net zo hoor, vind het allemaal leuk op die dingen, maar voor de rest doe ik er zelf bijna niets mee. Ben wel een nokia fan echt waar, had een samsung, nou degene die hem wil hebben mag hem krijgen.
Hier stormt het gewoon, ik krijg nog wel die kerel om het zonnescherm af te laten stellen, omdat hij wat gezakt is…lekker dan als ik dan ding nu uit moet gooien waait hij van de muur.
Pfff wordt je toch niet goed van? Wanneer houdt dit op?
@cyn
Daar wordt je niet vrolijk van als je van die sms’jes krijgt, sterkte maar weer!
Sterkte wijffie… ze is in goede handen, alles is daar wat ze nodig hebben. Dat vocht blijft altijd nog een poosje ‘druppelen’ moet je maar denken. Dus die druk loopt op…
Ik blijf volop duimen draaien voor haar
Beps: thanks… Maar ze heeft die drain nog steeds… Dus dat vocht kan gewoon weg…
Mits die verstopt geraakt is(wat vaak gebeurt, eiwitten ed die afzetten…)
Daarom… zennnnn en wachten wat er gaat gebeuren (:kus: meis…)
Maar die zen is alweer verdwenen hoor… Gisteren was ik super rustig… en nu zit het weer echt in mijn keel ofzo… Brrrr
hoi hoi
ben weer terug, was lange contract bespreking, er klopte gewoon het een en ander niet helemaal, en aangezien ik te maken heb met werkgever en opdrachtgever, wil ik het wel goed hebben staan in het contract. dus dat duurde iets langer maar het is nu getekend en klopt helemaal
@ cyn he bah, weer vervelende berichten… misschien is het gewoon na-pijn wat nu pas doorkomt. ik snap dat je weer behoorlijk loopt te zenuwen maar probeer gewoon in en uit te ademen en rustig af te wachten
@ beps voor 1 jaar een aaifoon4… wow, wat kost dat dan niet in de aanschaf van het toestel?? maar goed, hopelijk hebben ze gauw nieuws van de 5
@ jac de postfolio opdracht duurt nog wel eventjes hoor. dat is niet in 1 avondje gedaan.
jij veel plezier in duitsland met de familie! lekker relaxed en ontspannen!
Bloem: goed dat het nu allemaal klopt! Dus bij deze: gefeliciteerd! :kus: