Was behoorlijk schrikken de berichten over je schoonzusje…!
Gelukkig hebben ze snel gevonden wat het was en waar het zat.
Dat is geweldig nieuws cyn… Nu hopen dat ze snel kan gaan herstellen.
Was behoorlijk schrikken de berichten over je schoonzusje…!
Gelukkig hebben ze snel gevonden wat het was en waar het zat.
Dat is geweldig nieuws cyn… Nu hopen dat ze snel kan gaan herstellen.
Cyn : dat is wel heel goed nieuws he
@cyn
Goed nieuws, wat zullen jullie opgelucht zijn!
@bloem
Ja het zal best wel wennen zijn.
Ten eerste is iets nieuws al heel vermoeiend en daarbij weer 40 uur werken per week is ook wel weer even omschakelen.
@wendy
De steen was zeker mooi geworden, mooi die vlinder!
Zo even de honeurs waarnemen nu TRL haar verdiende vakantie heeft…lol2
:GERMANY:Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt:GERMANY:
Beps: 3 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Raak: 9 juli Bonaire
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
@Cyn: WAT EEN GOED NIEUWS!!! Ik blijf duimen dat het zo voorspoedig blijft verlopen!!!
Ik vandaag weer werken… Volgende week weer een ‘rustig’ weekje… en dan het weekend in Oss… hihi gaan waarschijnlijk vrijdags al weg!
Goedemorgen all.
@Cynthia: Pfff… wat zullen jullie opgelucht zijn. Fijn dat alles voor zover dan goed is gegaan en nu verder om weer te herstellen. Wat goed achteraf, dat jullie en met name je broer zo doortastend zijn geweest, anders kon het wel eens anders afgelopen zijn geweest. Maargoed, alles goed nu en dat vind ik zo fijn voor julllie allen. :kus:
@MK: Leuk waar jullie zijn geweest met schoolreisje en dat van dat verstoppen in de bus. Hihihihi… het is toch ook overal hetzelfde he!!
Ik heb gister de spulletjes van Yves binnengekregen en zo op het eerste oog, vond ik het er leuk uit zien ( strandsetje ), maar moet het zo nog even passen, dus het kan nog tegenvallen. Ik laat het nog wel weten.
Pffff… gisteravond met die nieuwe tv bezig geweest… en als je dan weer van die digibeten in huis hebt…lol2, maar gelukkig heeft de zoon ons verder geholpen. Nu alleen nog even zoeken hoe de Harmon Karton aan te sluiten en we kunnen weer.
Het ziet er hier nog fraai uit… hopenlijk bij jullie ook…iedereen een fijne dag dus. :dag:
Polder ook superzonnig!!!
Het is zo’n opluchting meiden! Kreeg ook een sms vanmorgen dat ze de nacht goed is doorgekomen… Ben zelf ook weer rustiger in mijn lijf, minder gejaagd enzo… Dus dat is erg prettig!
Het blijft altijd in je hoofd spelen! Dat is logisch…
Ik heb ook wel eens van die dagen dat ik ‘onrustig’ ben, en denk: Wat gaat er nu weer gebeuren…(zoiets…) Maar die onrust… dat van: Ohhhh alles alles maar goed gaat!!!
Nu werken aan haar herstel, en ze hoeft iig niet te twijfelen aan de liefde van je broer!!! Wat goed dat hij zo doortastend is… Nu herstel en genieten van elkaar en de kleine meid!!!
Herstel zal waarschijnlijk 2/3 maanden in beslag nemen… Ze moet nog minimaal 1 weer in het ZKH blijven, wellicht langer. De drain zit nog in haar hoofd, dus die moet nog verwijderd en kan nog voor ontstekingen gaan zorgen, maar die zijn behandelbaar.
Ohhh en meiden… ik ga er aan geloven… heb vandaag een Blackberry besteld ![]()
TSSSS een BB… Je moet op een Aaifoon’forum’ niet een BB kopen lol2lol2lol2
(gaaf zeg… welke??)
Het voordeel van BB is dat hij gewoon ook prepaid kan ;)… Heb de Curve 9300 3G besteld… ![]()
mogguh
hier grauw en grijs hoor… weet niet waar jullie wakker worden, zeker in turkije! ha
@ cyn geweldig nieuws van je schoonzus. pfew wat een opluchting en he-he: eindelijk!! hahaha
hier verder weinig nieuws, lekker geslapen, ga zo contract tekenen en werd wakker gebeld door ex-roomie, heb mijn dagelijkse portie lach-tot-de-tranen-over-je-wangen-lopen alweer gehad. altijd fijn!
Hier begint het nu ook te waaien en te betrekken(lees is het al grijs…BAH)
Bloem: jij nog gefeliciteerd met je nieuwe baan! :kus: En ja… eindelijk he ![]()
Ik wacht en wacht en wacht tot de aaifoon5 komt…![]()
Beps: al enig idee wanneer die uitkomt?
Ik krijg mijn BB morgen al :D… Had hem besteld en daar stond bij, vandaag besteld morgen in huis. En toen kon ik alleen maar kiezen voor maandag of dinsdag leveren… Maar ik wil hem morgen! Maar ja… een brutaal mens heeft de halve wereld… Dus heb gemaild, en nu komt hij morgen
![]()
@Cyn: Nee, men denkt mometneel in 2012… dan nu een update, net als de 3G-> 3GS
We moeten gewoon afwachten
haha dat duurt nog wel een tijdje dan ![]()
Zolang appel niet een officiele berichtgeving doet blijft het koffiedik kijken.
wk 23 is de ‘grote meeting’ en dan zullen de berichten wel komen.
Mocht het idd 2012 worden dan ga ik voor een 1jarig abb met een witte 4 haha