Bloemmie nee kierewiet wordt ik er niet van hoor…hou graag een vinger in de pap.
Voor jou toch gefeliciteerd met je baan…6 juni weer beginnen, je zal er echt wel aan toe zijn, volgens mij ben je dan bijna een jaar thuis toch??? of een maand of 10 in ieder geval.
De tijd zal het leren of je "blij"bent met deze 3e keus.
@Bloem: Gefeliciteerd met je nieuwe baan, al is het dan waarschijnlijk niet je 1e keus, maar beter zo eerst. Kun je altijd verder zien en wie weet bevalt het straks toch wel.
@ viev ja idd ietsje langer dan 10 mnd… ik zou het nog wel langer willen doen hoor, lekker thuis studeren, mis het werken totaal niet maar de financiele situatie begint nu echt onhoudbaar te worden
@ roanna dit is maar een tijdelijk contract, 1 jaar. wie weet wat er gaat gebeuren maar de intentie is tijdelijk. prima hoor, wie weet waar ik over 1 jaar weer sta… we gaan het zien
@Bloemmie: Ja een soort van vervelen haha. Net schapjes gedaan, zo het eten maar eens koken… hihi.
Nee vandaag nog vrij, va morgen tm zondag weer tot 22 uur…haha
jammer dat je zo laat reageert, want toen ik het schreef dacht ik: kan wel ff in de auto springen op weg naar lelijkdorp… maar goed, zit nu druk te zijn met een portfolio opdracht… alle begin is elke keer weer moeilijk. fijn zo’n lege word-pagina met zo’n knipperende cursor… writersblock noemen ze dat geloof ik
ik snap ik snap ik snap…
ik ga zo ff lekker de biefstuk in de pan gooien… mmhhh lekker met verse sla en salade maken… jammie jammie, begin trek te krijgen…
@roanna
Eerst op vakantie en dan mag kokkie weer onder het mes, maar dan is het aspergeseizoen gelukkig achter de rug
trl zal inmiddels wel in Turkije zijn, oh wat een heerlijk idee.
Ik heb een leuke dag gehad.
We hadden zelf ook tijd om mooi te zitten daar, koffie en thee erbij en gezellig kletsen.
Alleen met het eten en drinken even wat drukte. Voor de rest af en toe iemand de wc wijzen, een pleister plakken, even troosten. En toen we weer naar huis gingen, alle kinderen overal vandaan plukken, zorgen dat iedereen (zijn eigen) schoenen weer aan had en z’n eigen rugzak op z’n rug.
Toen iedereen weer in de bus en vlak bij school allemaal bukken zodat alle vaders en moeders zouden denken dat er een lege bus aan kwam rijden…
klinkt als een leuk dagje uit MK!
waarschijnlijk allemaal helemaal gesloopt?!
ik ook druk met de dagjes uit. we wilden zondag naar blijdorp, leuk met de korting van de z800 maar schoonzus had even goed de voorwaarden gelezen en het geldt dus niet voor iedere dag… ff gekeken en guess what, a.s zondag helemaal geen korting te verzilveren… mooi balen. andere opties zijn nu beekse bergen, apenheul of amersfoort… ik zie wel wat de rest van de familie gaat kiezen
@bloem
In de bus lagen er al een paar kinderen te slapen.
Zeker voor de kinderen die net 4 jaar zijn is het best vermoeiend.
Dat is balen dat de korting dan net niet op zondag geldt. Ik ken alleen de apelheul en dat vind ik erg leuk.
Jahoor. Ik zal ook wel moeten. Ik zie een beetje tegenop, 40h werken vroeg op, nieuwe mensen nieuwe dingen leren. Geen nap meer tussendoor. Maar dat zou ik met elke baan hebben. Morgen ga ik mijn contract tekenen en zal wel fijn zijn om weer geld te verdienen. Ik hoop dat ik mijn studie wel kan blijven volhouden maar we gaan het zien