Turkish Tea Time 2011

Roanna : :dag::dag: ja hoor was een goede combi van werken en gezellig geweest en : heb zonder pijn echt heeeel de dag gelopen, echte mijlpaal voor me

dat is goed nieuws raak! en daar doe je het allemaal voor denk ik zo…

@ trl weet niet hoe laat je weggaat, maar wens je een fijne vakantie!!! lekker genieten

Tlr ben ik nog op tijd??? Een hele fijne vakantie…
Jill je zit al weer heerlijk op je stekkie, wij kunnen niet wachten 16 dagen nog…pfffff er komt geen eind aan het aftellen…geniet schat…enne zet hem maar alvast koud he.
Cyn ik ga duimen voor jullie vandaag heel veel sterkte
Beps het is stil aan de overkant, alles goed??
Bloemmie dilemma’s, maak voor je gevoel de goede keuze meis.
Roanna hahaha ja denktank…enne medische noodzaak, als de tandarts de aanvraag doet en je krijgt de goedkeuring zoals in jullie geval, is het een medische noodzaak, anders krijg je namelijk ook geen goedkeuring…maar ja 125 euro is overheen te komen nietwaar. Enne kan kokkie weer pinda’s eten…Ik ben al aan het verzamelen voor de vakantie ligt al weer een hele tas vol met spullen die mee moeten. Jij ook al aan het verzamelen bij de meerman hebben ze de zonnebrand van 'loreal echt die is zo fijn kost maar 3,99 en heb je in 10 en 20 factor, misschien een tip voor jou. Ik heb al 2 flessen gehaald.
Raak jij lekker gewerkt, en zonder pijn fijn hoor meis…dan voel je je gelijk een ander mens.
En toen wist ik het ff niet meer.

Trl: sorry meid helemaal vergeten… Hele fijne vakantie! Neem aan dat je dit nog wel leest, je vliegt toch pas vanmiddag… :wink: Geniet van het lekker weer en van C! :kus:

Ohh meiden… ben zo zenuwachtig…

@viva
Bedoel je de ze*man? Dan kan ze ook halen :slight_smile:

@bloem
Balen dat nr 2 heeft afgebeld, nu zelf eerst bepalen wie nr 3 wordt. Succes en wijsheid!

@cyn
Spannende dag voor jullie! Ik zal duimen.

@trl
Heel veel plezier in Turkije alleen wel balen voor je vriendin. Je bent er gelukkig nog wel even geweest en de rest dan maar via de telefoon. Geniet ervan met je kleine man!

@raak
De hele dag sjouwen op de beurs en geen last van je knie, dat zijn nog eens goede berichtien!

Ik vandaag mee op schoolreis, erg benieuwd hoe het allemaal zal gaan.
De tas staat klaar, nu de kinderen maar eens van boven halen.

:turkey:Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi:turkey:

Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Raak: 9 juli Bonaire
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill

Zo ik ook weer wakker…
Gister gegeten met het werk, BBQ! Maar ben er goed doorgerold!

@Viva: Ja hoor, gewoon druk met niets doen haha

MK ja die bedoel ik.

http://www.weloveshopping.nl/wp-content/uploads/2010/05/loreal.jpg

over rollen gesproken, ik rol van het een in het ander hahahahha…nee hoor geintje…Ik sta totaal stil met afvallen nu is het niet meer leuk hoor…schommel tussen de 77 en 79 kilo. Denk dat ik het maar zo laat.

:turkey:Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi:turkey:

Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Raak: 9 juli Bonaire
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill

Dank jullie wel,wij rijden hier rond 12 uur weg,vliegen om 15.40 uur

Cyn,sterkte vandaag.

Mk,veel plezier op schoolreisje,waar gaan jullie heen?

MK gezellig schoolreisje, ik ben vroeger ook een paar keer meegeweest met de kinderen. Wel vermoeiend zo’n dag.

Naar www.hollebolleboom.nl

Cyn : denk aan jullie :kus:
Trl : fijne vlucht en nogmaals : heerlijk genieten daar
MK : jullie ook een fijne dag, 2 van mijn kleinkids gaan vandaag ook naar de efteling
Viva : meid maak je geen zorgen, dit is een prachtprestatie en een prachtgewicht hoor
Beps : druk met nixen
Bloem : ja dat was mijn doel : stuk kunnen wandelen zonder pijn, alternatief was nu al opereren en 2 kunststukken, dit wil ik echt zolang mogelijk uitstellen en dat is binnen 3 maanden wonderwel gelukt, met behulp van fysio

Ziet er leuk uit Mk…had er nog nooit van gehoord. Moet daar nog weer in komen,straks met kleine meisje er misschien ook wel eens naar toe.

Raak ja het is ook wel goed zo hoor, moet ook niet zo heel veel kwijt, maar ik snap er niets van, neem in het weekend wel eens iets, maar ook niet overdreven, en dan schommel ik de hele week. hahahah ach als ik maar onder de 80 blijf is het goed…80 op de schaal en dan gaat de rem er weer op.,

Goedemorgen ladies.

@Raak: Kijk, dat zijn nog eens goeie berichten. Goeie en toch ook nog gezellige beurs gehad, zonder pijn. Heerlijk gevoel moet dat zijn. Hopenlijk zet het zich zo voort, desnoods dan maar met fysio en oefeningen. En dat in best toch wel korte tijd. Goed hoor!

@Viva:Tja, zo had ik nog niet bekeken. Ik dacht dat ze die toestemming nodig hadden juist i.v.m. de kosten. Per slot van rekening is deze praktijk met sommige behandelingen erg commerciel en daar hadden ze ons voor gewaaarschuwd, maar nu achteraf heeft hij ons overal meegeholpen en hadden anders gister alsnog nee kunnen zeggen. Maargoed, ht gaat nu gebeuren.

Van pinda’s eten in de vakantie zal nog niet veul komen denk ik, want dan zit hij nog met zijn ouwe gebit, alhoewel het nu wel steeds beter gaat door die plakmiddelen. lol2

Die zonnebrand spulletjes had ik ook hier gezien, maar ik moet eigenlijk gezien mijn ex-HK toch factor 50 hebben, maar heb bij Yves 30 besteld, omdat ik toch ook een beetje huiverig ben om met mijn lidteken van de i-pod in de volle zon te gaan zitten. Zal dit keer heel veel onder de parasol worden, maar geeft niet, as ge maor leut het.

Oh, en het is zo duidelijk te zien en dat vind ik eigenlijk wat minder als je eens leuke lage kleding aan heb. Denk dat ik daar even aan zal moeten wennen.

By the way Viva… wat hebbie toch weer een mooie avatar. Heb nu hele maal zo’n gevoel van… heb u problemen? Vertel het Viva op het Vivaforum. lol2lol2

@Beps: Het is ook best vervelend he, als je aan het dieeten bent en je moet steeds ergens komen eten. Zo vervelend. (Not) :wink: Maar het komt ook met jou vast goed. Jij bent toch ook goed bezig.

@MK: Ik denk dat je al weg bent, maar jullie ook een fijne dag. Ziet er inderdaad leuk uit.

@Bloem: Misschien vandaag wat meer resultaten omtrent de solli’s? Anders inderdaad… even je knop maar op een andere stand zetten, want hier word je ook niet vrolijk van en echt… natuurlijk zit er wel een bij. Het vraagt alleen weer geduld. :mad:

@Cynthia: Ik denk aan jullie. :kus:

Nu showeren.

hahahah vertel het Viva en uw problemen zijn opgelost, was het maar zo’n feest hahahahaha.
Roanna maakt het uit dat litteken, denk idd dat je er zelf even aan moet wennen, een ander valt het niet eens op echt waar, dat had kokkie toch ook? Tot verleden jaar hij moest bellydansen met hubs hahahahahahah. Nee meissie gewoon tonen en je bent er doorheen.
Moet jij mij zien met al dat slappe vel…kan wel een knoop leggen in mijn velletje op mijn benen, nou ik ga toch echt niet in een burka lopen…het is nooit goed iedereen heeft wel wat.
Heb je een dikke kont is het niet goed, heb je vellen dan is het niet goed, en als je een litteken hebt is het ook niet goed…gewoon sch**t aan hebben. Dikke knuffel enne doe kalummmpiesan he.

mogguh dames

was laat naar bed gegaan en dus gewoon 8 uurtjes gemaakt. lekker diep geslapen zonder blaffende honden, stationair draaiende busjes, garage deuren of wat dan ook… lekker doorgeslapen… ik ga zo in de telefoon klimmen

@ MK wat leuk! mee op schoolreis! bij ons mochten altijd alleen de papa’s mee, want de mama’s hielpen al genoeg met andere leuke dingen… dus mama is nooit mee geweest, mn papa wel. haha was lachen

@ trl veilige vlucht en veel plezier!!

@ roanna ja ik snap dat wel… in de zon en dan ook zo’n litteken tonen aan de wereld… is het litteken wel mooi genezen? wel langzaam opbouwen met ontbloten he? anders krijgt ie ineens de volle laag…

@ viev volgens mij moet je je niet meer zoveel wegen joh! je zou er kierewiet van worden! gewoon 1x in de week en dan zul je misschien zien dat je een stuk stabieler bent dan je denkt

@ cyn… denk aan je!

ok… beslissing gisteren gemaakt. gebeld en nu soort van blij en opgelucht. 6 Juni beginnen.

Mooi Bloemmie: Een uitzicht in de ‘soll-ellende’!!! Op naar 6 juni…