En dan zitten er nu ook nog een stelletje zeikerds in de zaak… Pfff kan echt super weinig hebben…
dik balen
:crybaby:
Bloem: wat is er?
Hier redelijk goed nieuws…Het is een cyste en ze gaan morgen opereren…
@cyn: ppffffff wat een verhaal, ik zit hier met kippevel!
Opzich idd redelijk goed nieuws dat het een cyste is, maar de vraag is zit het op een "makkelijke"plek???
pff nog onderste boven ervan…
heel veel sterkte ook voor je broer en familie natuurlijk maar dat spreekt voor zich!!! :kus::kus::kus::kus:
De cyste zit in haar korte termijn geheugen, dus het risico blijft… het voordeel is dat ze het via de drain kunnen opereren en de cyste kunnen laten leeg lopen… Zo hoeft niet haar hele dakpannetje eraf…
Pfff Cyn een "geluk"bij een ongeluk, maar het blijft risicovol, gelukkig hebben ze het wel gevonden, en is er hoop op een happy end. Maar eerst nog de operatie afwachten en het herstel…
Meissie ik denk aan je…heel heel veel sterkte.
Bloemmie is het een nee??? Dikke knuffel en wat nu??
Morgenochtend (einde van de ochtend) wordt ze geopereerd… Herstel duurt 2 maanden en ze blijft daarna onder controle met scans e.d.
Ben opgelucht dat het geen tumor o.i.d. is… en hoop dat morgen gewoon alles goed gaat komen! Willen haar nog lang niet kwijt!
@cyn
Gelukkig geen tumor en gelukkig via een drain. Maar het blijft natuurlijk spannend.
@Bloemmie: K*t zeg!!! En nu, toch voor optie 3???
@Cyn: Goed nieuws… dus is de operatie ‘minder beladen’ want een cyste is toch beter te opereren dan de angst rondom een tumor…
Ik heb zondag al gewerkt Viva… en mag nog lekker 4 wkn va nu haha…(dan zitten we er al wel weer… Go slecht leven hebben we :)!!!)
@Cynthia: Oh, pffffff… klinkt toch anders dan een tumor he, alhoewel de operatie even riskant kan zijn, maar we gaan van het goede uit. Hopenlijk en daar gaan we weer voor duimen, komt het toch allemaal weer goed. Voorlopig is ze in goede handen en ze zullen alles voor haar doen, om haar weer beter te maken. Fijn dat ze er zelf ook rustig onder blijft. Tja… wat moet je ook anders he. Je ligt er en dan wil je ook geholpen worden. Hoe is het nu met je broer? Past hij nu op de kleine meid als hij niet in het ZH zit, of hebben ze daar iemand voor? Wat schrikken moet dat ook voor hem zijn geweest. Nou, sterkte weer ermee :kus: en houd ons op de hoogte als je wilt.
@Viva en anderen: Nou, we zijn een stuk wijzer en het kost ons echt alleen de eigen bijdrage van €250 voor een geheel gebit, dus neem aan de helft voor alleen onder. We gaan het zien, maar de TA kon mij in ieder geval gerustellen wat de kosten betreft. Eerst op vakantie :cheer: en dan vanaf 4 Juli gaat het gebeuren. Vanmiddag nog even op tekening weer uitleg gehad hoe hij het gaat doen, maar dat wisten we al wel een beetje. Kokkie wil het zelf heel graag.
@Bloem: Vast geen goed bericht omdat je weer baalt. He, verdorie nog es aan toe zeg. %^&^$# Zwaar $#% dus weer. :kus: Nu weer wachten op de volgende aanbieder.
@bloem
Balen!!!
@roanna
Jullie gelukkig wel goed nieuws.
@ cyn owh toch een cyste… pff… misschien een beetje opgelucht maar het blijft idd tricky… de duimen draaien voor haar morgen…! en voor jou, ook natuurlijk
hier idd slecht nieuws, nr 1 afgewezen, nr 2 ook (en wat zitten ze ernaast, maar goed) en nu dus bepalen wie nr 3 is… echt geen idee… ga morgen nog maar eens bellen, hopen dat ik die baan tenminste nog heb want heb toch een beetje vreemde nasmaak na dat telefoontje van vanmiddag…
ik weet dat ik blij moet zijn, maar ben het niet…
Bloem mooi balen meis,nummer 3 weet je dus nog niet, en nummer 4? Maar het blijft ku*.
roanna…ff navragen want kijk hier wat er in de basis verzekering wordt betaald.
Beter Af Polis:U krijgt 75% vergoed van een volledig uitneembare volledige prothese. Het restant van 25% is een eigen betaling. U krijgt 100% van het repareren en rebasen van een bestaande volledige prothese. U krijgt 100% van een uitneembare volledige overkappingsprothese op implantaten bij medische noodzaak, met een wettelijke eigen bijdrage van € 125 per boven- of onderprothese.
bron zilveren kruis achmea, maar dit betreft de basisverzekering 2011…dus die is voor alle verzekeraars hetzelfde.
Cyn,mijn duimen draaien morgen voor jullie…Heel veel sterkte.
Bloem,oww balen zeg dat nr2 ook niks is geworden ook draaien de duimen voor jouw.
Zo ik de koffers zo goed als ingepakt,natuurlijk weer veel te veel mee,maar ja.Vanavond nog even heen en weer geweest naar vriendin in Nijmgn mocht toch nog niet naar huis,geen vruchtwater meer verloren,maar nog wel weeen ondanks de weeenremmers,vanaf nu krijg ze geen weeenremmers meer en komt het dan komt…
spannend trl…! sta je standbye of zie je het wel als je terug bent
@ viev met nr3 bedoel ik meer, dat ik niet weet welke van de andere banen die positie inneemt… maar goed, ik laat het nu gewoon eventjes rusten want krijg er hoofdpijn van,…
Hallo meiden even de groetjes uit Turkije,lekker weer hier en druk druk haha.Vanavond uitgenodigd bij de buren om te eten mega gezellig!!!
@Cyn wat een verhaal pfffffff wat een goede reactie van je broer.
Ik zal duimen voor morgen en wens jullie veel sterkte:kus:
@Bloem balen zeg heb je lang in spanning gezeten en dan krijg je zo een rot telefoontjes hoop dat het alsnog goed komt !
Allemaal een dikke knuffel:kus:
Bloem,ik heb me mobiel bij me en die staat aan,ze zullen me op de hoogte houden,meer kan ik toch niet doen.
Ben ook weer terug
Cyn : meid heel veel sterkte voor morgen, hoop dat het allemaal meevalt en ze de cyste goed kunnen wegnemen
Trl : heel fijne vakantie en hoop voor jou dat het goed afloopt met je vriendin
Roanna : goed zo alles vergoed voor kokkie, ben blij voor jullie dat het toch door kan gaan
Bloem : wat balen nou dat nr 2 ook al afgeketst is, hoop dat er nu een positieve nr 3 komt hoor dat heb je ondertussen toch echt wel verdiend
Viva : jij veels te druk om alles bij te houden, ook wel beetje aan jezelf denken hoor
Jill : jij goed aangekomen en lekker naar je vrienden toe geweest
@TRL: Jij gaat morgen al weg he.
Ik wens jou en je kleine man een hele fijne vakantie toe. Ga er weer van genieten, al zal deze vakantie anders zijn dan normaal wat jullie doen, maar het gaat je vast wel lukken. Heel veel plezier! Hele goede reis ook. :vak01:
@Jill: :dag: :dag: Ja, ja, … maak ons even lekker. Geeft niks… als jullie maar genieten en och… binnenkort komen wij er ook aan. :cheer:
@Viva: Ja, dat is zo, maar ik denk niet dat kokkie een medische noodzaak is. Dit komt echt van hem zelf, omdat hij met dit gebit niet goed overweg kan. Hij doet het ermee en het staat hem goed, je ziet het bijna niet, maar is toch niet wat hij wilde. Kijk, een eigen bijdrage zal er altijd wel aan vast zitten, maar het moet niet in de honderden/duizenden euro’s gaan lopen, dan vond IK het niet meer zo leuk. lol2 Jij ook weer bedankt voor de denktank. :chin:
@Beps: Gaan jullie alweer op vakantie? Waar het deze x heen dan? lol2
Ladies… ik ga naar boven. Het is weer bedtijd voor deze ouwe. Nog ff K. & vd B. kaike in bed en dan… :slapen:
Weltrusten en tot morgen.
@Raak: :dag: Ook weer goed en wel thuis… Hopenlijk heb je een leuke en goede beurs gehad vandaag.
Trusteeeeeeeeeeee.