Turkish Tea Time 2011

Even dan een ego berichtje van mij:

@Bloem en anderen: Heb meteen om half 9 Menzos gebelt en kreeg meteen iemand aan de lijn. Samen even die goedkeuringsbrief doorgenomen en al die bedragen die erop staan gaan vergoed worden, buiten de eigen bijdrage om, maar dat was ons bekend. Dus nu gaat het wel door! ( denk ik ) Even vanmiddag weer dat 2e intake gesprek afwachten. Heb meteen maar even het E111 formulier aangevraagd en krijg een nieuwe Europesche zorgpas opgestuurd.

Iedereen een fijne dag verder. :dag:

@cyn
Wat een vreselijk bericht, wat een ellende!
Hopelijk gaat alles goed, ik zal voor jullie duimen.
Sterkte voor jou, je familile en uiteraard ook haar familie :kus:

@Cynthia: Oh, wat een verhaal. Wat hoor je dat toch vaak zeg!!! Nou meis, ga inderdaad maar lekker werken, als er wat ernstigs is, bellen ze je wel en kan je snel genoeg daar zijn, neem ik aan.

Sterkte meis. Nog een keer :kus:

Goedemorgen meiden.

Cynnie meissie wat een schokkend bericht, gelukkig dat je broer zich niet liet afschepen, het is toch verschrikkelijk…heel veel sterkte voor jullie.
Ben er gewoon even stil van.
Roanna fijn voor kokkie dat alles vergoed wordt (zoals ik je al eerder heb gezegd dat ook mijn hubs alles vergoed heeft gekregen). Dus dat wordt een paar drukknopen voor hem…
Hier druk druk druk, dus ik ga snel verder.

mogguh dames

nou meteen met de deur in huis vallen

@ cyn jemig wat een nieuws en wat een nacht. gelukkig kon ze toch snel geopereerd worden en hebben jullie elkaar om op terug te vallen… zullen nog wel enkele spannende dagen zijn, dus ik zou zeggen, neem je rust wanneer je kunt of wanneer je voelt dat het nodig is, zodat jij er kan zijn voor je broer. heel veel sterkte voor jou en de familie

@ roanna kijk, alles dus toch opgehelderd. dat is fijn, meteen gebeld en meteen opgelost. nou mooi. zou vervelend zijn als dit het beste is voor kokkie maar omdat de verz. niet mee-werkt hij het missch. toch niet krijgt. gelukkig wel dus!

ik mag zo alweer naar de psych. voor sessie 2… zie er als een berg tegenop, want hoop toch niet dat ik weer 3 dagen lamlendig ben… heb voor volgende week maandag mn examen gepland en heb toch nog het een en ander te doen…

Ben nu op het werk en kreeg net een smsje dat ze in de mri ligt… Dus ben benieuwd (en heel bang) wat eruit gaat komen…

ik kan het me voorstellen cyn, maar op dit moment is er gewoon niets wat je kunt doen, behalve positieve energie haar kant op sturen… probeer dus positief te blijven denken, ze is op de juiste plek, mensen die van haar houden zijn bij haar, de mri kan ontdekken wat er aan de hand is, dan kunnen ze er daarna wat aan doen,…probeer positief te blijven, aan die positive vibes heeft ze het meeste… :kus:

Dat is ook zo hoor, maar het is toch wel heel moeilijk om positief te zijn als het ziekenhuis aangeeft dat ze erg slecht ligt… Natuurlijk wil ik niets liever dan positief zijn, maar het is zo moeilijk. Ook met de gedachte in mijn achterhoofd dat haar eigen opa is overleden aan een hersentumor…

Dat zet je toch wel aan het denken…

ja dat snap ik wel, je blijft in je hoofd rondtollen, maar een hersentumor hoeft niet per se te betekenen dat ze eraan dood gaat… ze zijn er nu op tijd bij, ze is op de juiste plek. die mri laat precies zien hoe het zit en dan kun je daarna verder tobben hoe het nu moet…
ik wens haar rust toe, dat ze niet bang is en dat de doktoren doen waarvoor ze geleerd hebben: haar beter maken.

Dat is wel heel fijn, ze is zelf super rustig eronder…

Gelukkig is je broer doortastend geweest, en is ze nu in goede handen moet je maar bedenken… En nu is het kijken hoe ze haar kunnen helpen zodat het goed gaat. Als het (in het ‘beste’ geval) toch die cyste is… Eerst de uitslag van de MRI, en dan weer verder…

@Roanna: mooi, nu op naar de afspraak voor de klikkers…

Inmiddels heeft ze de MRI gehad… en krijgen ze morgen de uitslag… Nog een dag in spanning dus… Maar of het nou een cyste of een tumor is, het moet eruit gehaald worden. Dus waarschijnlijk wordt ze donderdag geopereerd…

Ik zal blijven duimen … :kus:

heel spannend cyn… gelukkig mag ze nu gewoon even rusten… even nix en gewoon lekker slapen hopelijk

trek je het nog een beetje op je werk na zo’n kort nachtje?

hier ook tijd voor een dutje. toch nog 2 hoofdstukken kunnen doen en een solli brief gestuurd voor mijn vader… strax ook nog sporten en heb al zo’n spierpijn van gisteren!! nog geen nieuws jammer genoeg… baal baal baall…

Ik zit gelukkig op de achterste balie… Dus zit vaak gewoon even met mijn hoofd in mijn handen… Want ben helemaal op… Maar goed… Thuis zitten wordt ik ook niet vrolijk van…

Cyn ik duim verder voor jullie en speciaal voor je schoonzusje…pffffff een nachtmerrie voor jullie hoor.
Roanna hoe was het 2e gesprek??
Bloem al klaar met je gesprek??? Hopelijk niet zo van slag als van de week.
Beps jij al weer gewerkt? Blehhhhh…ikke moet nog 6x werken voordat ik met vakantie mag…het komt niet om dat aftellen.

Thanks voor al jullie medeleven meiden… Put daar echt weer een beetje energie uit!

lekker op tijd vanavond een dutje gaan doen

@ viev ja was vanochtend vroeg al. dit keer hebben we meer gewoon gepraat en was dus niet zo heftig. nu sporten.

ik moet echt snel een antwoord hebben van die solli… word al aan alle kanten gebeld of ik al een beslissing heb genomen en ik weet het gewoon niet! archhh

Bloem: stress dus! :frowning:

Ik denk dat ik een uurtje eerder naar huis ga… Trek het niet echt meer… Ben op…

@ cyn ja echt wel, heb net gebeld, word zo teruggebeld, dus dan weet ik of het ja of nee wordt… indien nee… dan weet ik nog niet wat ik ga doen maar goed…

lekker aan toe geven en lekker je nest induiken! je kunt alles veel beter aan als je ff geslapen hebt.