Turkish Tea Time 2011

@roanna
42 wachtenden voor je… pfff daar word je niet vrolijk van.

mogguh girllsss

@ mk owh wat mooi dat jullie naar toos zijn gegaan! zeer indrukwekkend, ook voor de kleintjes. zeker de 1e keer of niet…? ze zal al wel veel vrienden hebben gemaakt daar! ik zie haar ook telkens voor me, lekker onder de parasol, met een boekkie en een cocktail. zonnebril op d’r neus… :slight_smile:

@ trl sterkte voor jouw vriendin! ga je nu alleen met C. of gaat je moeder toch weer mee op vakantie?

@ roanna gewoon op de speaker zetten en andere dingen gaan doen, ben je vanzelf over een uurtje aan de beurt. of gewoon morgen even proberen want maandag is nooit een goede dag voor call-centers.

@mk, lees dat je bij toos bent geweest… Mooi geworden he, die steen met vlinder… Voor ons is het nog steeds raar en moeilijk om daar te zijn, laat staan voor jou en de kids.

Mocht 1 van jullie er behoefte aan hebben om naar het graf te gaan, vooral doen, vind je het fijn als 1 van ons erbij is, laat het dan ff weten.

@bloem… Heel typerend hoe je haar beschrijft, beter zo, dan hoe ze laatste 3 maanden was.

ja wendy, ik kan me dat heel goed voorstellen, je wilt wel dat ze een mooi plekje krijgt, maar aan de andere kant is er nix van haar op die plek.

zoals omschreven was hoe ik haar zeg op de begraafplaats. ze zat naar ons te proosten met een cocktail in de hand vanonder een parasol. toen was het ook ineens goed voor mij, maar kan me voorstellen dat het voor jullie allemaal anders is.

was ff naar de sportschool geweest. telefoontje van dreamjob nr1, die ik het liefste wilde hebben… nou ja, niet geworden dus. had ik wel een beetje verwacht na het 2e gesprek maar baal wel een beetje. nu hoop ik maar heel heeeeel heeeeeeel hard dat dreamjob nr2 dan WEL voor mij gaat kiezen… nog 1 mailtje/telefoontje en ik weet waar ik over, zeg 2 weken, ga werken… ben niet ongeduldig hoor… neeeeee helemaal niet…

@Wendy: Nou, wie weet wij in het najaar, maar dat laat ik toch wel aan je vader en jou weten tegen die tijd. Wij willen zoiezo een keer een weekend Zeeland doen, alleen voorlopig komt het er nog even niet van. Lief van je hoor. :kus:

@TRL: Nouja…€600- is nog wel te doen, maar als je naar de open avond gaat en ze vertellen je dat het merendeel door je verzekering wordt vergoed, vind ik het nog wel een hoop geld. Wat ik hier op de offerte heb staan is veel meer, dus daarom nu even twijfel, twijfel. Maargoed, morgenmiddag weer een 2e intake gesprek en dan ga ik even mee naar binnen en zal dan wel zeggen, dat ik de boekhouder ben lol2 en het daar van af gaat hangen of we het doen.

Wel vanmiddag even een nieuwe tv gekocht, want de onze heeft van die nare zwarte irritante strepen midden in beeld ( net een aswolk ) en reparatie wordt duurder dan een nieuwe tv, dus kokkie weer een weeksalaris van de boer uitgegeven. Hahahaha.

Hello girls, ik ook weer thuis
Roanna : ja was een zakenbespreking MET zakenlunch, dat had ik mooi geregeld in “het beste” aspergerestaurant van Nederland. Enne : ja het is waar, heb het zelf geproefd haha. Ligt aan de Maas, dus mooie plek met dit weer, heb de lunch kunnen rekken tot half 4 :slight_smile:
MK : fijn dat je bij onze Toos geweest bent en heerlijk genoten van een paar daagjes weg. Kinderen zijn altijd onder de indruk dan he
Wendy : ja zal best een mooie steen zijn met de vlinder er op. Wij denken ook aan haar zoals ze was in ADR hoor
Bloem : al een klein idee over je solli’s ?
Trl : en? korte broeken kunnen vinden of ga je daar shoppen ?
Beps : poes weer heerlijk op dr eigen plekkie
Cyn : tuurlijk is je nichtje lekker verwend door jullie gisteren
Ik morgen naar een grote beurs in Amsterdam dus weer heel de dag op sjouw en geen tijd voor terras, of misschien daarna ???lol2lol2lol2lol2lol2

@Bloem: Oh, wat jammer nu weer he. Had het net al even gelezen op FB. Vond het zo sneu voor je. Natuurlijk heb je nog wel even geduld…:mad: Nou, ik blijf gewoon voor je duimen hoor en ik hoorde dat vandaag de dag van het TOEVAL is, dus wie weet krijg je nog goede berichten.

@Raak: Zo hee… dat was zeker niet verkeerd dan. Dat is nog eens leuk en lekker zaken doen he!!! Nou, wie weet morgen weer!!! In ieder geval een hele goede en fijne beurs gewenst. :wink:

Roanna : ja was zeker niet verkeerd. Zo kunnen jullie lekker vanavond naar je nieuwe tv kijken. Geld moet rollen he, is goed voor de economie, alleen wel zorgen dat er genoeg binnenkomt dan :)))
Bloem : snap best dat je even baalt dan nu zeg, nu idd gewoon weer verder duimen dat nr 2 snel een positieve reaktie geeft :kus:

Wendy,:kus:

Bloem,balen van die baan,maar nog 4 te gaan toch…Nee me moeder gaat dit keer niet mee.

Roanna,elke euro die je kan terug krijgen is er 1 toch.

Raak,ja heb wel wat geshopt,morgenmiddag nog even naar V**n*ndaal en dan moet het maar lukken met wat ik heb en wie weet wat ik in turkije nog zie.

klinkt goed raak,
zo is werken nog lang zo erg niet

@ roanna heb je de mensen te pakken weten te krijgen? denk dat je het beste info kunt inwinnen bij je zorgverzekeraar en niet de mensen die het uitvoerend werk gaan doen, die kunnen wel zeggen hoe de vergoeding in theorie zou moeten zijn, maar weten niet exact hoe het zit per situatie (lijkt mij)

@ trl succes met shoppen!!

@Bloem: Daar heb je wel gelijk in en dat was ook wel in me opgekomen, maar op de voorlichtingsavond, heb ik die vraag al gesteld aan de uitvoerende en die hadden al vaker met Menzos gewerkt, dus zodoende.

Tot dat ik vorige week de goedkeuring kreeg van de zorgverzekeraar na de aanvraag van de uitvoerende en daar staan toch bedragen bij, die ik even niet goed kan thuis brengen en vandaar mijn vraag aan Menzos. Ik heb er vandaag niet door kunnen komen en had ook geen zin om hem op de speaker te zetten, want dan zou ik de hele dag thuis moeten zijn + de kosten daarvan. Ik probeer het morgen gewoon nog even bij Menzos en anders vraag ik duidelijkheid bij de uitvoerende en vraag eventueel bedenktijd. In principe zitten we nu nog nergens aan vast. Hoeven morgen pas om half vijf bij die tandarts te zijn, dus heb nog even.
Maarre… bedankt voor het meedenken.

Ik ook weer thuis, Mokra geweest, iets geshopt om mn voeten te doen. Geen pedicure meer, dus: Geld besparen(denk ik hihi)

@Bloemmie: Balen, maar in je onderbewuste wist je het al. Ik blijf duimen

@Wendy: zoals Bloemmie je moeder omschrijft… zo kom ik haar ook ‘steeds tegen’ in ADR. Gewoon, daar heb ik haar ook het laatst gezien, met taart hihi…
Zo wil ik haar ook onthouden…
(als we in de buurt zijn gaan we gewoon langs hoor meis… en als we in de buurt zijn pb ik je eerst hihi…KOFFIE…;)!!!)

TRL: Jij ook bijna weg…lekker he

Roanna: Verstandig eerst zeker zijn voor je de afspraken gaat maken

@Raak: Jaja wrijf t er maar in… asperge gegeten daar…;)!
En morgen Amsterdam toch…

en nu… Nietsen en slapen: tot morgen

hier gaan ook de luikjes dicht…

@ roanna ja eerst zekerheid over wat wel/niet. kun je via de site misschien een terugbelverzoek maken?? gewoon morgen om 10h nog een x proberen… is de beste tijd vaak

:crybaby:

Wat een nacht… Mijn schoonzusje is vandaag met spoed opgenomen in het ziekenhuis. Ze had al 1 week last van hele erge hoofdpijn, braken en wazig zien… Nu kwam ze in het ziekenhuis en zit haar schedel vol met hersenvocht en dat gaat niet weg. Op de scan hebben ze een cyste (in het beste geval) gezien, maar het kan ook een tumor zijn.

Rond 8 uur ging ze achteruit en zijn mijn mams en ik snel daarheen gegaan… Artsen gaven ook aan dat het levensbedreigend was/is.

Om 9 uur waren we thuis omdat ze morgen geopereerd zou worden, en toen belde mijn broer dat ze vandaag nog geopereerd werd… Dus wij meteen weer erheen gesjeesd… Ze viel steeds vaker weg, en dus hebben de artsen besloten om een drain te plaatsen in haar hoofd, zodat de druk weg is… en dan kunnen ze morgen verder onderzoek doen.

Die operatie is net gedaan, en gelukkig goed verlopen en ze is ook weer volledig aanspreekbaar… Maar nu… wat gaat er verder nog komen? Is het een cyste, een tumor? Is het te behandelen c.q. weg te halen? Geen idee… :frowning:

Broer is gebroken, zo erg om dat te zien… Bleef maar huilen dat hij haar kwijt zou raken etc… Vreselijk… Mijn hart brak echt!

Nu dus thuis, maar kan niet slapen… Morgen werken maar mijn baas weet ervan… dus kan gewoon komen wanneer ik wil…

Sorry maar moest het even kwijt!

Liever even niks op facebook hierover… Nog niet alle vrienden van ze weten het… :kus:

Cyn : zag dat jij om dit tijdstip gepost had en wist meteen dat dat niet goed was. Meis ik weet niet wat ik moet zeggen, dit is zulk verschrikkelijk nieuws voor jullie allemaal. wens jullie heeel veel sterkte toe en je weet uiteraard dat je hier altijd je hart even kan luchten en als we ergens mee kunnen helpen zijn we er uiteraard hier voor je. Ik ga zo hard duimen dat het allemaal mee mag vallen. knuffel en dikke kus:kus::kus::kus::kus::kus::kus:

:turkey:Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi:turkey:

Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Raak: 9 juli Bonaire
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill

Cyn,wat verschrikkelijk zeg ,heel veel sterkte voor jouw en je familie :kus::kus:

Jemmig Cyn!!! Wat een schrik en toestanden!!!
Heel veel sterkte voor jullie, maar zeker voor je broer en ook haar familie natuurlijk

Goedemorgen.

@Cynthia: Jeetje… ik schrok me kapot toen ik las. Wat erg. Gelukkig maar wel dat er meteen werk van is gemaakt, omdat zij het ook als zeer ernstig zagen, dus nu maar hopen en duimen dat het weer goed komt. Na vandaag zullen jullie denk ik dan wel wat meer te weten komen. Hoe dan ook… ze is daar nu even beter af. Meid… voor jou en je familie heel veel sterkte gewenst en we denken aan jullie. :kus:

Thanks meiden… Ben net wakker… Heb denk ik een uur of 3 maar geslapen… Maar goed… dat is niet belangrijk. Gelukkig verder geen nieuws…

Het feit wil zo zijn dat ze al een week geleden naar de huisarts gingen en daar te horen kregen dat het migraine is… en dat ze maar een paracetamol moest nemen. 2 dagen later weer geweest… en toen bleef hij bij migraine… en kreeg ze valium en diclovenac (ofzo) Mijn broer heeft toen ook gezegd… J. haar opa heeft een hersentumor gehad… dus we zijn heel bang dat het zoiets is… Nee hoor dat waren de symptomen niet… En ze moest maar gewoon lekker naar huis.

Toen zondagavond heeft ze medicijnen voor voorhoofdholteonsteking gekregen… en nu gisteren dit… Ik ben blij dat mijn broer zo doortastend is geweest om te blijven bellen… anders had ze misschien al niet meer geleefd. Dat werdt ons gisteren even verteld in het ziekenhuis, ze moesten die drain plaatsen, met het risico op een bloeding… Maar als ze het niet deden dan zou ze of de ochtend niet halen, of in coma raken…

Dus dan is de keuze snel gemaakt…

Ik blijf nog even in bed en ga dan toch maar naar mijn werk… Dan heb ik afleiding…