Turkish Tea Time 2011

Jillly geniettttttttttttttttttttttttttttttttttttt enne we bellen over een week of wat.

Zoooo nog even en dan zit het er weer op voor 3 dgn!!! Hihi

Ik hoor net de de poes aan de overkant in de schuur gezeten heeft… toen de buurman de schuur open deed zat ze hem met grote ogen aan te kijken!!!

nou ja! gewoon aan de overkant dus… maf beest… hihi… lekker eigenwijsje dus

hier helemaal gelukkig, heb zojuist mijn eerste flash animatie filmpje gemaakt! hoezeeeeee vind dat toch echt wel heel erg kickuhhh!

@Bloemmie: Dat zei mn zus toch al op FB: ze is altijd eigenwijs geweest…

@beps: wat fijn dat bibi weer terug is!!!

Dames enzo… ik ga slaappieslaap doen… Zooo moe zeg…

krijg je van al dat gewerk… das nix…

dames… krijg de laatste tijd allemaal rare doorgestuurde of gereplyde berichten van velen van jullie… tis allemaal natuurlijk goed bedoeld, maar bij mij gaan die allemaal de prullebak in, want vertrouw het niet altijd even goed…

:turkey:Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi:turkey:

Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Raak: 9 juli Bonaire
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill

Goedemorgen : Trl jij nu heerlijk bovenaan, je kunt gaan pakken meis :cheer::cheer::cheer:
Voor iedereen een fijne dag, ik ben straks weg en morgen ook de hele dag :dag::dag::dag:tot laters dus

Ook ik wakker…
@TRL: bijna bijna bijna…

Vandaag lekker vrij!

Beps,heeft de buurman dan niet in de gaten gehad dat de poes daar zat,of heeft ze zich stil gehouden?

Raak,ben al een beetje begonnen,moet vandaag en morgen nog werken,en wil/moet ook nog wat nieuwe korte broeken kopen…Die ik heb zitten niet meer.

Cyn,hoe was de verjaardag van je nichtje lekker verwend?

Krijg net te horen dat me vriendin gisteren is opgenomen in het ziekenhuis,heeft al vruchtwater verloren en moet nog 12 weken…

@trl
Nog 12 weken en dan nu al vruchtwater. Spannend, ik hoop dat ze het nog een tijdje ‘binnen’ kan houden.

@raak
Drukke dagen voor de boeg.

@beps
Bibi toch weer terecht gelukkig!

@viva
Bbq en genoten van de kleine meid, hele leuke foto’s weer. Schattig zo slapend in oma’s bedje.

@wendy
Lieve poesjes gezien.

@roanna
Dochter en kleinzoon op visite gehad en lekker gegeten.
Open dag bij de asperges, ben je nog geweest, was het ondanks het weer geslaagd.

Wij een paar dagen weggeweest en langs het graf van onze Toos geweest.
Toch wel even slikken als je daar zo staat en haar naam leest, kinderen ook best onder de indruk.

@cyn
Je nichtje alweer 1 jaar, wat vliegt de tijd toch.
Is ze lekker verwend?

Mogguh ladies!

Jaaa nichtje is erg verwend… :wink: :smiley: Uiteraard!

Mk,ja dat hopen wij ook,ze moet voorlopig wel in het ziekenhuis blijven

@MK: Wat zul je daar idd hebben staan slikken… Ik heb het nog steeds als ik in ADR ben, ik zie haar overal echt…

@Cyn: Gefeliciteerd met de grote kleine meid!

Goedemorgen. :dag:

Wat een mooi dag weer he!!!

@MK: Hee, wat fijn dat jullie die kant op zijn geweest. Wij willen in het najaar even een weekendje Zeeland doen. Ga daar speciaal mijn gratis treinkaart voor bewaren, want heb het JP beloofd en dan moet ik het ook nakomen.
Tja,… ik kan me voorstellen hoe jullie dat gevoeld moeten hebben en het is alweer bijna 1 jaar geleden.

@Bloem en MK: Nee, was zelf niet wezen kijken bij die open dag. ( heb het al weleens gezien) Ook de jaarlijkse BBQ is er nog niet geweest. Dat is pas een week na het einde van het seizoen, dus eind Juni en dan heb je kans, dat we er dan net niet zijn. Nouja… boeien.

@Beps: Moet vast weer een fijn gevoel zijn als je s’morgens opstaat en je ziet je poes weer. Ze was dus bij de buren gaan logeren. Pfff… Jammer dat ze dat dan niet in de gaten hebben gehad, anders hadden ze haar vast verzorgd, neem ik aan.

@TRL Jeetje, wel een beetje erg vroeg dan he van je vriendin. Hopen maar dat het goed gaat dan.

@Raak: Weer de hort op voor zaken neem ik aan. Och en dan hier en daar een zakelijk terrasje pakken is ook niet verkeerd toch!! :wink:

@Cynthia: Nog gefeliciteerd met je kleine nichtje. :cheer:

Oh , ik probeer de hele ochtend al mijn zorgverzekeraar te bellen, maar zijn steeds ze te druk en heb zoals daarnet nog 42 wachtenden voor me. :mad:
We hebben wel de toestemming/goedkeuring gekregen voor kokkie’s inplantaat, maar er staan wel techiekkosten bij, die “normaal” niet vergoed worden en wilde even weten hoe het nu zit. Want dan zijn nogal prijzen en zeg heel eerlijk… dat hebben we gewoon niet.

Maargoed, straks nog eens proberen.

Fijne dag all. :dag:

Roanna,dat zijn idd nogal een prijzen,mijn mams kreeg ook een rekening van bijna 600 euro…voor andere kosten geloof ik