Raak,natuurlijk heb ik het gezien,heb je me niet zien terug zwaaien dan :)…Wij hadden gisteravond een bbq op een boerderij,waar ze een hele grote zandbank hadden
zoals C het zei,was een dessuurbak voor paarden,C heeft zich er lekker uitgeleefd.Ook was er aan de weg ervoor een ongeluk gebeurt de politie is er wel 3 uur bezig geweest,maar we zijn er niet achter gekomen wat er nu was,denk een ongeluk met een scooter…
Trl : jaja we zagen het wel hoor
Dat klinkt ook als een heerlijk daagje en C lekker kunnen spelen, altijd goed he dan hoef je niet constant je aandacht te schenken aan C. Zal er zeker wel iets serieus geweest zijn als ze de dag erna nog bezig waren. De politie was trouwens gisteren overal goed bezig, veel alcoholfuiken gezien onderweg
Wij waren op de camping… hoelaat was je er Raki???
Pfff valt weer tegen hoor zo op t werk…
Raak,gelijk na het ongeluk waren ze 3 uur bezig…En C had daar idd genoeg te doen,groot veld waar de kids konden voetballen enzo,pony’s,schapen enz…Alleen moet hij daar niet zo veel van hebben.
Goedemorgen ladies.
Hier ook een bietje druilirig. Hebben we al 6 weken mooi weer en vandaag hebben ze bij de aspergeboer open dag, en… regend het. :mad: Maar ik geloof dat het nog op zou knappen. Het is er normaal al zo druk en vandaag mogen ze komen kijken hoe het proces gaat.
Dus als jullie nog een dagje uit zoeken???
@Raak: Jawel… ik zag jullie ook en heb ook nog :dag: en je zag het ook wel. Ik deed nog zo van… kom ff hier… maar dat zag je net niet meer, want jullie reden nogal hard. lol2 Leuk he Giethoorn!! Ben er heel vroeger ook weleens geweest.
@Beps: :cheer: Poes gelukkig weer thuis, dus je kunt met een gerust hart gaan werken. Is toch wat he… je dacht al, die komt niet meer en zie… de wereld zou vergaan en de poes komt terug. Hoe bestaat het!!!
@TRL: Ik dacht een ernstig ongeluk met een motor. Ik hoorde ook zoiets. Maargoed, jullie hebben je ook goed vermaakt en met name C. dan.
@Viva: Wel toevallig he dat als jij foto’s maakt, ze altijd zo lief slaapt. Maar wat is ze lief he!!! :wub: Die wil je wel de hele dag knuffelen.
Oh… lekker dat je al de tickets hebt. Goede tjden of waren die al bekend?
@Jill: Nogmaals… >>> :vak01:
@Cynthia: Gezellig toch zo een dagje met mams op stap en een avondje spelletjes doen. Vaak als je uit huis bent… krijg je meer waardering voor elkaar, omdat je dan niet de hele dag op elkaars lip zit. Althans dat vind ik. Ik vind/vond die uurtje ook altijd nog gezellig hoor!
En nu… showeren.
Roanna,balen van de regen nu het open dag is.Toen wij er kwamen was het net gebeurt denk,zagen iemand wel op de weg liggen,maar wij moesten afslaan en stonden al genoeg mensen omheen,10 minuten later was de ambulance er.Waar heb je het gehoord dan,want ik heb nog niks kunnen vinden…
@TRL: Ik hoorde het bij de verkeersberichten op radio Gelderland. Niet over het ongeluk zelf, maar dat de weg een tijdje afgesloten zou zijn i.v.m. een ernstig ongeluk met een mototrijder en een auto, dacht ik.
Volgens mij kun je het bericht even terug lezen op www.112vallei.nl
Roanna,dank je,dat is het idd,had zelf al op die site gekeken,maar niet kunnen vinden.
Hierbij een foto van het nestje…
Goedemorgen meiden.
Wendy, achhh wat een poeppies lief lief lief
Roanna regen en ook nog open dag, zou toch ff gaan kijken als ik jou was.
Tlr. gets een ongeluk bah ben zelf wel altijd nieuwsgierig maar ik toch altijd eng, je weet nooit wat je aantreft, C. in de megazandbak gespeeld…lekker hoor overal zand zand zand
Jill. goede reis meissie en geniet er maar lekker van. Hopelijk trekt de pijn nu weg.
vliegtijden van ons zijn prima 6.05 uur heen en 22.20 uur terug met transsie.
Gisteravond om kwart voor twaalf ff door de email heen was er een aanbieding van groupon, 9 euro voor een voucher met 100 euro korting te gebruiken bij cor en don voor een boeking gemaakt voor 31-12-2010. Nou die heb ik op de valreep maar ff besteld. Is toch niet echt verkeerd.
@Viva: Inderdaad mooie tijden, dus dat wordt weer koffers zetten en douchen bij R & A. lol2
Ik denk dat je bedoelt met die voucher voor 2011 want 10 is al voorbij.
Hmmm… ook maar even aanmelden daar dan. Had ik aleens eerder gedaan, maar krijg alleen troep voor Arnhem. Maar ik ga weer eens kaike daar, want dat is natuurlijk niet verkeerd zo’n korting he!! P. p. of voor 2 personen? Dit vraag ik omdat corridan zelf ook vaak al €50 korting p.p. geeft.
Nee Viev… ik heb dat al weleens gezien hoe ze daar werken. Ga er niet heen.
@Wendy: Oh, wat zien die er lief uit. :wub:
Zo, ik was aan het stoffen hier en ga nu snel nog ff dweilen, dan klaar.
Ohhhhh Wendy!!!
Die grijze :wub:!!!(als Bibi er niet was… dan wist ik het wel dus…;)!!!)
Goedemiddag meiden!!!:kus:
Zo helemaal klaar koffers al in de auto,zo nog even nassi eten en dan om half 2 vertrekken we hier.
Luik is maar een half uurtje dus is makkelijk.
@Jill: Veel plezier!!!
Jill : :dag::dag:
Roanna gewoon een korting van 100 per boeking…dus maakt niet uit hoeveel personen…vond het wel de moeite waar.
Yesss ik hou me aanbevolen douchen en koffers bij jullie hahahha is vorig jaar ook goed gegaan nietwaar…thanks voor het aanbod…lufyou
Zijn soms mooie aanbiedingen bij groupon,ook welness arrangementen.
Helaas die van gisteren niet gezien,is wel de moeite maar ja we hebben voor dit jaar al alle vluchten geboekt;
Maar even tussendoor is nooit verkeerd he.
mogguh ladies
@ jill ik wens je een geweldige tijd, met veel ontspanning en vooral pijnvrij toe!! en niet te vergeten de meeting met twee ollanders!
@ wendy owhhhhhh wat een droppies… zo skattig… mmhhh liefffff
@ beps weer werken valt altijd tegen… sterkte!
@ roanna is dan vanavond ook de afsluitende BBQ zoals elk jaar of is dit een open dag tussendoor…?
@ raak klinkt alsof jullie gisteren behoorlijk druk zijn geweest. ff nix doen is dan ook wel zalig.
@ trl lekker eruit geweest en C. in de zandbak. hij niet zo dol op dieren…
@ viev das een goede deal als je denkt nog eens met hen weg te gaan! toppie
@Bloem bedankt tja nog even dan zit ik weer pffffffff met die hollanders hahaha maar je weet toch dat ik ook een hollander ben he;ik woon wel al 30 jaar hier maar ben en blijf nederlandse.
Maakt verder ook niet uit hoor zijn gewoon schatten en het klikte gelijk zelf met mijn belg hahaha.
Zo nu zijn we echt weg,meiden dikke kus allemaal en tot morgen of zo maar dan een paar duizend kilometer verderop.
Daggggg lieverds dikke knuffel!!!:kus::kus::kus::kus::vak02:>>>