@beps: hoeveel uur nog…en dan heb je VAKANTIE!!!
Zo lekker maar hoeveel dagen gingen jullie nu ook alweer? @roanna: Lekker ingechecked!
Ik zou met pegasus vliegen maar omdat tie een tussenstop maakt in istanbul nogwat airport heeft S iedereen omgeboekt! Dus ikke is blij. Zat niet op een tussenstop te wachten…
@Beps: We gaan hier tegen half 11 weg en dan met de rechtstreekse trein van iets voor elven, dus dan mag jij helemaal bovenaan. :cheer:
Werkse nog even.
@Bloem: Geen idee of het in de buurt bij de nooduitgang is. Je kreeg de indeling van het vliegtuig te zien met bepaalde kleuren stoelen en die wit waren kon je je uit kiezen en dat was zo’n beetje het hele middelste gedeelte, links en rechts. Achterste gedeelde was grijs en betekende dat je daarvoor alleen op de luchthaven kon reserveren en die rood en groen waren, waren al vergeven plaatsen, waabij ook bij de nooduitgang. Maar of wij daar nu alsnog bij in de buurt zitten???
Sportse. Goed bezig!!!
@Jac: Dat zijn ook goede berichten. Heb het nog nooit gehoeven, maar lijkt mij ook niet zo fijn zo’n tussenlanding. Liever rechtstreeks. Vind landen toch al niet zo prettig.
Ga straks nog even naar de supermarkt, want kwam er net nog achter dat ik geen aan de shit tabletten meer heb. Heb ik zo tussendoor hier nog weleens uitgedeeld en ff nog een puzzelboekje halen.
zo… ik heb mn kilometertjes weer gemaakt voor vandaag. nu ff lunchen, kaatjes hok ff schoonmaken en dan kijken of ik weer kan beginnen aan een nieuw blok voor de studie…
Jullie ook alvast een hele fijne vakantie gewenst en ga er zoals gewoonlijk weer heerlijk van genieten met je rupsie en met je ouders en alle (oude) bekenden van jullie. Mocht je Tulin en/of Sander nog spreken… groet ze even van mij.
@roanna
De laatste boodschapjes, al ingecheckt en dan wachten totdat het tijd is om te gaan.
Wat een heerlijk vooruitzicht, geniet ervan!! en doe de andere ww’ers de groeten.
@MK: He bah, wat vervelend Wat wil je ook met dit weer he!!! Hier is er ook vanmiddag een eerder thuis gekomen omdat ie niet lekker is. Verkouden, keelpijn, sloom gevoel.
Jij beterschap ermee en suc6 met je proefexamens. Je kunt het!!! :cheer:
@Meiden: Ik kreeg net een sms van Viva. Ze hebben het weer heerlijk daar. Het eten is goed, het weer is goed, tegen de 40 graden maar lol2 en ze had alweer een mooie appartement/kamer voor ons geregeld in het 4e blok op 2 hoog met mooi uitzicht. :cheer:Zelfs het kamernummer heb ik al. Hihi.
Jullie krijgen allemaal de groeten van haar en haar hubs. :dag: Van Viva!