Turkish Tea Time 2011

hallo all
Jill : was vast een zware dag maar waardig afscheid:kus:
Cyn : mooie tattoooo !!
Beps : hoofdpijn en geen lekker gevoel, is de kat al terug?
Viva : is dat alweer 3 jaar geleden? tjeetje waar blijft de tijd he. Kleine meid doet het goed he
Bloem : goed joh morgen een 2e gesprek, duimen zijn nu toch al stompies dus ga gewoon nog ff door voor je
Trl : zo, nu kun je dus weg he, tickets zijn er !
Heb een productieve, gezellige dag gehad en prachtig weertje
ff de vissie voeren en rondje nieuws lezen en dan naar boven, tot morgen

@ raak hard gewerkt vandaag? merk je nu ook dat dat allemaal makkelijker gaat nu je makkelijker beweegt?

@ cyn blij met je nieuwe tatoo?? nu lekker paar daagjes sandalen dragen en elke keer als je naar beneden kijkt, zie je em!

ik ga maar weer eens een dutje doen voor de verandering…

:NETHERLANLinda: 21 t.m 28 mei Asten :NETHERLAN

Jill: 22 mei Alanya
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Raak: 9 juli Bonaire
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill

Cyn,mooie is tie hoor…

Beps,je andere poes nog steeds weg?

Thanks meiden! Ben er echt super blij mee!! :smiley: Vandaag op teenslippers naar het werk :slight_smile:

Zo wakker…

Nee dames de poes is er nog steeds niet, en om heel eerlijk te zijn, we verwachten haar niet meer… zo snel kan het gaan, in 6 maanden van 4 naar 1 poes!
EN… het waren 3 zussen…1 nest…pfffff :tear:…

@Cyn: Gaaf!!!

en voor nu: Hoofdpijn minder(MK: Ik heb dat de vorige keer ook gehad toen ik begon met de shakes…) maar gewicht ook hihi!

Zo de auto naar de garage, heftig iets met de remmen achter, maar mocht er va woensdag geen grote ritten meer mee maken: Pffff fijn die kosten ;)!!

Beps: jeetje wat een rot nieuws over jullie 3e kat… :frowning:

Beps,:kus:

Beps : :kus: hoop voor je dat de kosten mee zullen vallen
Bloem : grote voordeel met werken is dat is geen pijn meer heb maar lopen doe ik niet tijdens het werk he, behalve as dinsdag weer een beurs in de RAI
autorijden gaat perfect en naar de afspraak lopen enzo ook
Cyn : lekker gaan lopen showen op je slippertjes vandaag

Goedemorgen meiden.

Cyn hij is heel mooi, begrijp dat je er blij mee bent.
Beps hoofdpijn van de shakes, kan hoor, buurvrouwtje had er ook last van, ik misschien 1 of 2 keer maar voor de rest niets…afkikken van de suikers is dat…2 molletjes en het zakt wel weer.
Sneu hoor dat poes wegblijft, hoe oud zijn ze? Misschien weggegaan om te sterven, dat hoor je wel vaker toch bij katten.
Raak fijn hoor meis dat je weer beter uit de voeten kan, zolang het zo blijft zeker geen nieuwe knie nemen hoor, dat is ook niet alles, mijn schoonzus heeft ook een nieuwe knie maar is er niet zo blij mee hoor, maarja bij haar kon het niet anders, zij had als meisje van 13 een heel zwaar autoongeluk gehad, en woog altijd rond de 140 kilo, eerst dus een duodenal switch gehad, daardoor dus 60 kilo afgevallen en toen een nieuwe knie.
Bloemmie uitgeslapen, 2e gesprek en ik duim met raak mee…dat je de beste er maar uit kan kiezen.
Linda al overstag om ook de shakes te bestellen, je ziet het iedereen kan er mee afvallen, en alle kilo’s die je kwijt raakt voordat je zwanger wordt zijn er toch maar mooi af. Hoef je dat in ieder geval niet meer mee te sjouwen.
Roanna hoe gaat het met je litteken, en met kokkie zijn oogjes??? Dikke knuf voor jou, en voor ons gaat het al opschieten he meis…gezellie weer kijken of we kokkie weer de dansvloer op kunnen krijgen. hahahahahaha
Jill nog een paar dagen en dan mag je weer heerlijk naar Alanya…fijn voor je en dan de minimeeting gezellie
Mk wat weeg jij nu???

Ikke vandaag onder de 78 kilo yes yes yes, eindelijk van het plateau af waar ik al 3 weken op hang. Vanmorgen 77.6 kilo schoon aan de haak.

@Viva: Nog 1 kilo dan zit ik weer onder de 110…vandaag alweer 111.1 Ben er erg blij mee dat het weer zo makkelijk gaat. Gewoon een tussenweg tussen fase 1 en 2… mis anders mn vlees en ikke en zonder vlees hihi!!! Ja suikers valt ook nog wel mee denk ik… al hoewel die toetjes ;)!!!

Auto in de garage, wordt niet onder de 500 omdat de schijven ook vervangen moeten worden. (en dat zijn ‘dure’ want de lagers zitten aan de schijf vast…) dus totale achterremrevisie…Tjakka…:wink:

@beps
En de suiker in die lekkere drankjes :wink: Je bent nu iig weer lekker bezig.

@viva
Wat is de kleine griet alweer gegroeid! En jij ook weer door die 78 heen, super!!!

Beps je gaat goed hoor, zie je wel allemaal vocht…echt ben je zo weer kwijt. Maar laat je het zitten dan kom je zo weer bij. Ik denk dat ik en bij jou denk ik ook standaard 1 of 2 balansdagen per week in de leefwijze moet houden, dan blijf je op gewicht. Bijvoorbeeld op maandag en donderdag.

@Viev: Dat denk ik ook… ik denk trouwens dat ik sowiezo in de KH-arm ga blijven. Mn lijf voelt zich er zo prettig bij. Mn darmen minder van slag, mn maag niet meer van streek. Ik was 2 dgn op vakantie(en de 2dgn ervoor ook ‘gedaan wat ik wilde’ zeg maar) en ik had meteen weer last van mn maag… krampen vol opgeblazen. Nu alles weer normaal…

Ja kh arm zo hou ik het ook, en dan kan je gerust een keer een paar aardappeltjes eten ofzo, of een boterhammetje…maar voor de rest aanpassen. Ik zweer erbij. En er zijn zoveel lekkere andere dingen zonder kh. Ik vind trouwens de fjordjes heerlijk, heb nu met sesam erbij genomen…heerlijk, ook lekker in de yoghurt gewoon er eentje doorheen kruimelen. Met een klein beetje honing of light jam en smullen maar.

Gisteren een maaltijdsalade gemaakt, kan hem je aanbevelen.
gewoon cowlsalade een bakje van bieze, daarbij paprika, tomaat, ui, een geklutst ei gebakken en wat spekjes, een lepel mayo en zout en peper…daarbij dan een bifiworstje klein gesneden en 3 augurkjes (zuur). Heerlijk

Goedemorgen ladies.

@Viva: Ja hoor. Hier gaat alles goed en zijn ook al aan het aftellen.

Nou, ik ga ff aan de riruelen, om verder maar weer van deze mooie dag te gaan genieten.

Fijne dag allen. :dag:

Goedemorgen iedereen:kus:

@Beps misschien staat poes vandaag of morgen toch weer gewoon voor de deur,ik hoop het voor je.

@Bloem ik duim voor je toi toi toi!!!

@Viva ja gaat nu heel snel moet vandaag nog het een en ander kopen van nieuwe kleren,er past bijna niets meer vanmorgen 76,2

@Raak fijn dat je zoveel vooruitgang maakt met je knie.

@jill
Lekker shoppen! Goed hoor!