Turkish Tea Time 2011

@Cynthia: Dit alles even meegelezen hebbende zeg ik, ik heb hier hier helemaal geen mening over. Het is jou lichaam, jou tattoo, dus laat 'm zetten wat jij het mooist vind, al ben ik dan wel de mening toegedaan…lol2 dat het niet te opzichtig moet zijn. Succes ermee hoor!

@Bloem: Maar dan kun je er wel weer even mee door. :kus: Ff lekker uithuilen lucht ook al op.

@Viva: Dat zijn al goede resultaten van die kleine meid. Mooi hoor!!!

Haha die Roanna: Geen mening hierover maar: Naar jouw mening lol2!!!

@Cyn: Kies wat je mooi vind, maar denk aan de toekomst(is mn enige advies… ;)!!)

I know… Maar ik ben er uit… :smiley: You will see it tonight! :slight_smile:

@Beps: Daarom had ik ook dat lachbekkie erbij gezet. lol2 lol2

Maarree… jou woorden zouden de mijne kunnen zijn. Zo denk ik er ook over. Maar verder… geen mening !!!lol2 Iedereen mag/moet voor dit voor zich weten.

We zullen zien. We zijn helemaal niet nieuwsgierig. Hahahahaha :cheer:

awhhh 2.5 uur dutje gedaan… ze komen vanmiddag toch nog even langs voor de ketel. gisteren was ie weer uitgevallen… beter nu onderhoud dan strax in juli als ik bij een nieuwe baan aan het werk ben

baal nog steeds van gisteren. vond het daarom jammer dat het bedrijf van dinsdag nog niet gebeld had. net een email van hen… hart klopt in mn keel, waarom een email en niet een telefoontje? maar pfew… gelukkig, uitnodiging voor een 2e gesprek. morgen. ik denk dat ik dan sowieso iets te vieren heb, want dat wordt hoe dan ook mijn laatste sollicitatie gesprek…

@ cyn ben benieuwd! je wilt ook geen tatoo die wel gaaf is maar elke keer als je hem ziet, denkt, had ie maar ergens anders gezeten. maar goed, je bent er al uit, dus dat is mooi! ben benieuwd naar het resultaat, wat je ook kiest

Duimen weer in topstand voor morgen Bloemmie!!!

Hallo Lieverds,

Bedankt voor jullie lieve woorden.
Pfffffff wat een dag maar zoals iemand van jullie al zei,ik ben blij er bij te zijn geweest.
Er was alleen crematie dus heel sober,alleen hun kleinkind van 12 heeft heel mooi recht uit het hart gesproken,zo mooi !!!
En dan natuurlijk de liedjes door onze vriend nog zelf gedownload pffffffff
mooi hoor in drie talen portugees,engels en nederlands.
En liedje van Eros Ramasoti (ik weet niet of je het zo goed zegt)
We hebben er gelukkig allemaal vrede mee dat dit voor hem het beste was ook al was het heel plots,het is goed zo.
Nogmaals meiden bedankt voor jullie steun,pffffff doet een mens goed,dank je :kus:

Jill: :kus:

@Jill: Best mooi zoals je het verteld. Nou, even bijkomen nu he!!! Sterkte hoor. :kus:

@Jill: Dat moet een waardig afscheid geweest zijn… dikke :kus: voor nu

Jill,:kus:

Cyn,tickets zijn binnen dank je wel daarvoor.:kus:

@Trl voor jou schiet het nu ook op he,sorry maar ik mag nog eerst!

Was nieuwsgierig of Cyn al klaar is… nog geen nieuws en foto…

Hier een off-dag… hoofdpijn en bah geen zin

@beps
En dan ook nog aan de shakes…

@jill
Zware dag achter de rug :kus:

@viva
3 Jaar geleden alweer, wat gaat de tijd toch snel.
Ja je moeder, kun je nooit missen :kus:

@bloem
Zwaar gesprek met de psyg, maar ook gelukkig een uitnodiging voor een 2e gesprek.

@trl
De tickets binnen!

@cyn
Schuin of aan de zijkant, we zullen het straks zien.

@raak
De hele dag in de auto, heel België door.

@roanna
Kokkie lijkt me ook niet iemand die je aan de shakes krijgt :smiley: En om suiker te genezen… vind het wel ver gaan.

@ jill :kus:

hier nog een paar uurtjes geslapen. nu film kijken, gewoon nix…

Klaar!!!

[ATTACH]8293[/ATTACH]

[ATTACH]8294[/ATTACH]

@cyn
Toch schuin :smiley: mooi hoor.

@Cyn,het is mijn lijfspreuk,ik hou eigenlijk helemaal niet van tattoes maar dit is wel mooi.

@MK ja inderdaad waren een paar zware dagen maar heb er wel vrede mee.

@Bloem voor jou ook nog een paar spannende dagen kan me voorstellen dat je blij zal zijn als de knoop eindelijk wordt doorgehakt.
Succes ermee,hoop dat je nu snel die fles champagne kan kraken.

@Viva, ja meis kan me voorstellen dat het gemis van je moeder blijft,soms in hele kleine dingen.

@Beppie al bekomen van de off day?

@Cynthia: Echt heel mooi. Echt waar. Niet al te opzichtelijk. Dit vind ik echt mooi plekje.

Nou, de rest is al wel zo’n beetje gezegt. Ik ga er zo in . Nog ff een poosje tv kaike en dan maar weer slapen.

Hopenlijk kunnen jullie de dag een beetje positief afsluiten dames.

Weltrusten en tot morgen.

Carpe Diem!!

:slapen: