Turkish Tea Time 2011

Zo auto uit de garage… viel nog 100 euro mee, dus ik ga zo ook maar eens shoppen(oh nee boodschapjes doen haha)

@bep
Die 100 euro uitgeven :wink:
Is de poes niet van slag dat hij nu maar alleen is?

Zo, ik net ff online aan het shoppe geweest. Heb allemaal huid en zonnespulletjes besteld bij Yves en krijg er “gratis” een 4 delige bikini/tankini set bij, dus heb ik dat ook alvast weer. :cheer:

@Beps: Toch nog een meevallertje dan. Kan je die weer opmaken. Nu hopen dat de poes ook nog thuis komt, maar ik denk hetzelfde als jij, dan had hij er eigenlijk al weer moeten zijn. Zonde en ook wel weer zielig van die mooie poes. Nouja… het is niet anders!!

@Bloem: Ik ben best een bietje nieuwsgierig. Hopenlijk is het goed gegaan of gaat het nog goed, als je nog moet!

@Jill: Weer een bietje bekomen? Nou, jij ook weer aan de shop. Naar werk he!!! lol2

@Raak: Het klonk allemaal wel lekker waar je gister wezen moest. Volgend week dus weer een beurs. Ja, hoort er allemaal bij he en ach… lijkt me best leuk.

Ik heb hem, maar stel er niet teveel bij voor. Broekje gaat wel, maar de rest, dat past mij echt niet.

[quote="“MK116, post:2464, topic:86556"”]

Oh, bedankt. Dat idee had ik natuurlijk al wel een beetje… maarja, ik dacht gratis… we blijven Ollanders he. We zullen zien. lol2 Ik denk ook dat die bh-bovenstukje me niet zal passen.

Ja dat is ze zeker… Ze zit vooral boven en op de trap danwel kast. Ik zorg dat ze niet naar buiten kan, wil niet haar ook nog kwijt…(mijn Lala dus…)
Maar we zijn al driftig op zoek voor na de volgende vakantie er een leuk poesje/katertje bij… De nicht van mn zwager haar poesje krijgt kittens… wie weet zit er iets bij…
Maar dat we denken dat Bibi nog thuis komt…nee niet echt…

@Bloemmie: Hoest gegaan???

Jill gaat goed he, hoeveel ben je nu kwijt???
Roanna gewoon proppen als het niet past, net zoals mijn buurvrouw altijd doet…ze heeft eigenlijk maat 42 maar propt zichzelf in maat 38, alles blubbert er overheen hahahahaha.
alles past toch altijd, en als het niet rekt dan scheurt het wel,en alles wat gescheurt is kan worden genaaid.

Hier de plattegrond van Asten voor Linda:

Veel plezier daar, en ik dacht: Opdat je je niet teveel op vakantie gaat voelen hier vast de plattegrond waar de Appie zit in Asten ;)!!!
Heel veel plezier daar!!!

Viva: HAHAHAHAHA…

Hopenlijk wordt ik nu niet uitgelachen he!! lol2

Nou Viva… als die niet past… gelukkig komen ze regelmatig met plastic zakken voor het goede doel langs, dus gaat ie mooi daar in.

Proppen doe ik niet aan en naaien al helemaal niet. :stuck_out_tongue:

mogguh ladies

ik had geen puf om uit bed te komen… loop ook een beetje in een zombie modus, dus daar moet ik snel uitkomen want om 14.30 uur het gesprek… ze zullen wel denken dat ik bi-polar ben, de ene keer energiek en bruisend en de andere keer… mmh zoals nu…
heb ook erg fijn gedroomd allemaal vannacht, maar niet heus, dus er komt aardig wat los…

@ linda fijne vakantie in het mooie Brabant!!
@ viev geweldig, nu ook dit plateau overwonnen! super goed! ik merk ook dat ik op een plateau zat, toen ging ik denken en toen ik een aantal jaar geleden ging dieeten, kwam ik ook niet verder dan dit. nu dus eronder, dus ik kan eerlijk zeggen dat ik voor het eerst in tien jaar niet zo ‘weinig’ heb gewogen… ik ben wel blij met dit bij effect :slight_smile:

@ beps owhhh nu ook bibi niet meer thuis… lala is toch mijn maantje, die ik zo mooi vind??

@ roanna een gratis tankini, wie weet of hij jou wel past. maar lekker de yves-productjes is natuurlijk al een zalig 'kadootje-voor-jezelf"

@ cyn alles goed met de tatoo… geen jeuk, nie rood??

@Bloem: Precies. Zoiezo zijn hun procucten zalig.
Enneh… succes straks dan weer he. Hopenlijk we kunnen knallen binnenkort.

Nou, ik ga het :zon02: in.

@Linda: Hele fijne vakantie gewenst, geniet ervan en maak er weer wat leuks van.

:dag: :vak01:

Bloem: wel jeuk maar dat is alleen maar goed! Dat is het aan het genezen! :slight_smile: Dus lekker smeren en dan komt het helemaal goed! :slight_smile:

lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2:tongue::tongue::tongue:

@Bloemmie: Lala is de cyper zeg maar

zo bikini ook weer binnen van de wohkamp…leuk geel met leger…hahahah, heb altijd iets met turquise nu dus ff een andere kleur.

@ beps dat zegt me nog niet veel… lala heeft toch die kortere haartjes en die mooie puntoortjes?
@ viev waarom moet je zo hard lachen dan…?

zo… ik denk dat ik er klaar voor ben. beetje meer wakker… nog ff doornemen wat we dinsdag besproken hebben en dan komt het vast goed!

Bloem: succes meid! :slight_smile:

@Bloemmie: Deez is er nog:

En suc7 laat ze een popi ruiken :wink: