trouwens vanmiddag ook nog 2 nieuwe spijkerbroeken gekocht (maat 42) en 2 shirtjes…had spijkerbroeken maat 44 maar na een halve dag werd ik gek van die dingen, de hele dag maar hijsen…bah. bah. bah.
@viva
Shoppen voor een kleinere maat is niet erg toch!
Bij de N*lson dus, ik was nog niet op zoek… maar ik moet ook niet veel lopen.
Oh, nou kun je nagaan. Ik kwam haast nooit bij de grote Homa dan alleen voor een bakkie doen in het restaurant. Ook wist niet eens dat ze dat verkochten. Nou, leuk prijsje wel dan.
Mooie maat Viev… bijna al dezelfde als mij. lol2 Ja echt!!! ik heb 38, maar meestal 40 omdat ik dat zelf prettiger vind zitten.
@Viva: By the way… hoe doen moeder en kindje het? Gaat het goed met beide?
Ja het gaat goed hoor, ze is overdag wat zeurderig komt om de 2 uur en huilt zichzelf in slaap, of juist niet en dan is ze te moe om te slapen…ach ja opstart probleempjes maar ja die hebben wij ook allemaal gehad nietwaar. En als schoondochter haar even laat jammeren, pakt zoonlief haar weer op, en dan is ze stil hahahaha het verwennen is al begonnnen.
Heel herkenbaar Viva. Slaapt ze s’nachts wel door dan?
Och, komt vast goed! Hihihi Zo lief.
ja dat weet ik wel zeker, maar alletwee zijn ze doodop…wat logisch is…hahahahah.
nee ze komt 2x een keer om 2 uur en dan weer om 5 uur vervolgens weer om half 8, ze krijgt de borst en groeit als kool. Maar ze eet 35 minuten aan een stuk door.
a.s. zondag komen ze bbqen dus dan zal oma wel even wiegen hoor als ze gaat huilen…:wub:
Ik zie het helemaal voor me Viva. :wub: Nou, meid… geniet er ook maar lekker van, want voor je het weet he!!!
En dan te bedenken, dat wij dat ook allemaal hebben doorstaan. Niet meer voor te stellen. Hihihi,
@Viva jij maar hopen dat ze huilt dan kan je haar lekker troosten.
@Beppie,je ziet er goed uit en een lekker kleurtje.
Ik was vandaag nog even gaan shoppen,ik moet wel past echt niks meer
Wat heerlijk als je van XXL na L gaat,nu denk ik wel dat bij Miss Et.m de maaten groot vallen maar rokje en shirts allemaal L.
Voor de rest van 46 naar 42 en ik had zelfs een 40 aan maar die zat een beetje te strak.
Ik heb niet graag als je kan liplezen lol2
Morgen naar de crematie van onze vriend pffff zal een eware dag worden voor mijn vriendin.
Ik heb nog getwijfeld om onze vakantie uit te stellen maar mijn vriendin wil er niks over horen.
Tja ik ga weg met gemengde gevoelens
@Jill: Ik had er nog aan gedacht omdat ik wist dat morgen die zware dag is. Ik wens jullie alvast heel veel sterkte en natuurlijk ook je vriendin. Wat fijn dat ze zulke vrienden als jou en je man heeft ,waar ze op terug kan vallen. Sterkte allen. :kus:
Nou, je gaat ook goed he Jill. Zo kunnen we mekaars kleren nog eens aan. lol2 Nee, van lipleesbroeken houd ik ook niet zo van. Ik vind het juist iets ruimer zitten wel wat prettiger.
@jill
Heel veel sterkte voor morgen.
Iedereen weg? Dan ga ik er ook van tussen. Lekker weer eens op tijd erin.
Weltrusten all en tot morgen weer. :slapen:
:dag:
@jill: heel veel sterkte voor morgen
@mk:hoeveel weken ben jij nu bezig met de shakes?
@linda
Vrijdag 5 weken.
goed hoor MK.
vriendin van Damber 12,5 kilo in 2 maanden.
Bedankt meiden jullie zijn toppertjes!!!
mmhh de kip was zalig en zo onwijs gezond. heb nog een halve over, dus die kan morgen gewoon weer bij de salade… jammie jammie… erg vervelend om gezond te eten
@ jill sterkte morgen, met het verdriet en het steunen van jullie vriendin
@ beps wow, looking good! mooi voorjaarskleurtje hoor!
@ viev wanneer begint jouw tijd van oppasoma??
voor de rest weet ik t ff nie meer… ben moe, nog ff zappen en dan richting bedje denk ik
:NETHERLANLinda: 21 t.m 28 mei Asten :NETHERLAN
Jill: 22 mei Alanya
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Raak: 9 juli Bonaire
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover