Turkish Tea Time 2011

Zo ik net MB* schoenen gekocht. dus ik zweef hahaha moet even wennen aan die schoenen qua lopen zeg maar, maar die dingen lopen toch lekker…
Eerst opbouwen, eerst 15 minuten daarna 30 minuten ect ect.
Dus ik ben erg benieuwd… Mijn ouders hebben ze ook gelijk gekocht. Dus we hebben die winkel goed gespekt! hahaha

Ik heb er op de HHB op gelopen, maar hikte wat tegen de prijs op zeg maar haha…

owh zijn dat die reebok easy tones-dinges-shape up-nogwat?
lijkt me wel raar lopen maar misschien wel effectief… maar aan de andere kant, als ik eens elke dag 15 minuten zou lopen… haha dan zou ik al meer bewegen, heb ik die schoenen niet voor nodig.

hier online bestelling binnen. bijna alles kan terug, maar houd denk ik de tankini, hij past wel alleen is niet gevoerd en dat vind ik toch een beetje raar… alleen de cups en het broekje (voor) dus als dat nat wordt dan heb je echt een flubber ding aan… dat nat is.
maar goed, die ‘oude’ kan echt niet meer, te vaak aangehad met aquajoggen (heb ik nu een badpak voor) en is helemaal beschadigd en verkleurd :frowning: jammer want was erg mooi

had ook nog een koopje erbij zitten. mooi zwart vest voor een tientje. altijd al willen hebben zo’n flodder vest wat niet te warm is… ideaal!

zo… de kip is klaar, de salade ook, heel het huis geurt naar kip met citroen… mhmhh veel beter dan de combimagnetron op de verkeerde stand :slight_smile: haha

Hey meiden ben ik weer, vandaag gewerkt, naar paps geweest, en boodschappen gedaan, nu al gegeten.

Tlr…een kopje water en een kopje azijn of schoonmaakazijn bijelkaar in een pannetje doen, en bijna weg laten koken, de azijn neutraliseerd de geur, …mijn moeder heeft ooit in 1 week 3x een fluitketel droog laten koken, de lucht was niet te harden in huis.
Bloemmie meer dan een goed gesprek kun je niet voeren, dus nu maar afwachten eet smakelijk met de kip.
Tankini niet goed…ik vind ze helemaal niet zitten.
Roanna, bij de homa geweest maar niets gekocht.
Linda, ik ben bij mijn eerste zwangerschap 1 kilo in totaal aangekomen (8 maanden gekotst).
2e zwangerschap 9 kilo in totaal aanekomen, in totaal 7 liter vruchtwater (is heel veel), een kind van ruim 4 kilo, en een placenta 1 kilo…gevolg bij beide zwangerschappen 9 kilo lichter dan dat ik zwanger werd.
Beps de schade is dus beperkt gebleven…nu even en tussenstapje maken…
Jill goed hoor meis…ik dwarrel in de 78 kilo, en nu gaat er eigenlijk niet veel vanaf, maar ik zet nog ff door. Goed van jou hoor…van harte.
Jac nieuwe schoenen, zijn dat die ronde gevallen??
Raak jij zere duimen maar wel nieuwe kleren hahahahha…lekker hoor meis je hebt gelijk ook.
Cynnie nog in zennn modus.

Meiden ff showen…
Ik heb zo genoten, en lekker in t zonnetje…

Nooit word ik echt bruin, dat weten de meesten van jullie maar dit keer:

http://i261.photobucket.com/albums/ii77/Beps1/foto1.jpg

Beps je ziet er goed uit zeg…en idd lekker kleurtje.

Beps : nou dat is toch zekers een aardig kleurtje ! Dat komt omdat het in het begin niet zo warm was, dan kun je makkelijk blijven zitten voor het ondergrondje zeg maar en toen het lekker warm werd doorkleuren. Kun je nagaan hoe je er de volgende keer uit zult zien
Bloem : eet smakelijk, klinkt heerlijk hoor enne ja vullen is een vies werkje hihi
Roanna : jij ook een big shopper gescoord ?
Viva : goed bezig geweest vandaag zo te lezen, nu ff lekker een momentje voor jezelf

Ik 2x meer dan 20 kg aangekomen tijdens de zwangerschap.

@beps
Je ziet er goed uit.

@trl
Oh wat erg als het hele huis stinkt.

@beps: ja ja steek onze ogen maar uit… smeerlap ga je eens wassen hahahaha GRAPJE!!! :smiley:
Idd waren erg duur maar het loopt niet normaal!!! Maar omdat we 3 paar kochten ouders ook meegerekend natuurlijk gingen we handelen maar we kregen geen korting wel kregen we allemaal 3 2 paar sokken. Ach ja toch 15 euries per persoon.
@viva: ja zijn die ronde dingen! ik heb net 15 min gelopen en nu spierpijn niet normaal haha. Er ging een vrouw lopen met de MB* van Zwolle naar Rome! Nou dat ga ik niet doen hoor!

deze heb ik
[ATTACH]8282[/ATTACH]

@Beps: Dat ziet er zeker zeer gezond uit. :thumbsup: Je hebt alvast de ondergrond voor Juni, dus kun je nagaan.

@Viva: Jawel hoor. Ik had wel wat gekocht bij de Hamo. Koffiepads voor €1-. Ik denk vanwege de opening en heb ze net geproefd… best goed.

@Raak: Ja, iedereen die wat kocht kreeg zo’n big bag en sommigen hadden alleen maar de bekende worst. lol2 Maarrgoed… zo’n bag kost toch als je 'm kopen moet 1,50 en ik heb eigenljk al genoeg bags hier.

Mooi Jac. Lijken me ook fijn lopen, maar ook ik denk dat ik er te weinig voor loop om ze te kopen, maar heb er weleens over zitten denken als ik ze op de reklame zag.

@jac
Nog nooit gezien, lijkt me inderdaad wel even wennen met lopen.

@MK: Wow… dat was best veel dan he. Ik volgens mij van beide nog geen 10 kilo en dat vond ik toen al veel.

schoondochter 15 kilo die moet denk ik nog een kilo of 7 kwijt…de kleine meid is vandaag 4 weken
vriendin 35 kilo die raakte ze bij de 2e zwangerschap kwijt…hahahha viel alleen maar af. en was toen ze bevallen was 12 kilo lichter dan voor haar 1e zwangerschap…anders gezegd ze was een gratenpakhuis echt waar…ze kon alleen maar yoghurt eten, en citroenen.
buurvrouwtje 39 kilo…hahahahha vreselijk he.
maar kindje woog 9 pond…ze is het trouwens wel weer kwijt hoor.

jac zal wel lekker lopen maar ik vind ze echt niet mooi, als ik ze aan trek lijkt het wel of ik een paar klompvoeten heb…

roanna, volgens mij zijn die pads altijd 1 euro bij de homa of heb ik het mis, volgens mij zie je ze op de reclame als vaste lage prijs.

Mk ze verkopen ze bij N*lson.