Jill heel veel sterkte vandaag. Het zijn vreselijk dingen om heen te gaan, maar achteraf voelt het dan wel goed dat je geweest bent.
Bloemmie 12 juli is mijn eerste oppasdag voor de kleine meid. Dus dat duurt nog even.
Tlr, wij hebben dat allemaal gehad hoor die periode van huilen van de baby’s maar dat gaat over, weet wel dat als je zo moe bent van de gebroken nachten dat het dan voor jezelf veel erger is…gewoon omdat het huiltoontje dan heel dichtbij je irritatiespiertje ligt hahahaha.
Vandaag een beetje een moeilijke dag voor mij het is alweer 3 jaar geleden dat mijn moeder is overleden.
Ik ook weer bij het volk der wakkere mensen… Rubbie al 2 uur naar zn werk. We hadden giga stress, onze katten(2 waren er nog nadat Babsje voor de vakantie overleed) waren al dagen niet gezien(va ons vertrek eigenlijk) we hielden met het ergste rekening… Gelukkig is Lala gisteravond thuisgekomen, maar Bibi is er nog steeds niet…we vrezen echt het ergste…zo gaan het hard, halverwege dec nog 4 katten, nu nog 1…hopelijk 2…
EN… dat is dan weer goed nieuws: Ik ben ondertussen al weer bijna 2 kilo kwijt…;)!!! Heerlijk.
Net mn 1ste shake weer… we gaan er weer voor…
@Jill: Sterkte vandaag… moeilijke dag hoor…heel veel kracht voor jullie en zij die het nodig hebben…
@Viva: Is dat al weer 3 jr… jemmig wat gaat dat hard…
@MK: Ja zie je nou: Het werkt echt die rare shakes…;)!!! Straks de kilo’s weer weg, en jij ook zo een slank ding in een bikini
Beps, dat is gewoon allemaal vocht wat je hebt vastgehouden is zo weer weg…echt waar.
Hopelijk komt je poes terug meis…zal leeg zijn zonder al die pluizebollen…neem je nog weer nieuwe poesjes om weer tot 4 te komen. Of laat je het bij woeffies.
Ja gaat hard he de tijd…voor mij is het vandaag net het gevoel alsof het gisteren was.
Mogge all
Jill : heel veel sterkte vandaag voor jullie :kus::kus:
Ik ben weg, heb een autorijdag : moet zo naar bouillon, dan naar beauraing en dan naar brussel, dus zal me niet vervelen denk ik zo
tot vanaaf :dag::dag::dag::dag:
@Viv: Ja ik weet het. Ik zie mn voeten: en als die weer gewoon zijn ben ik weer onder de 110 hihi!!! Maar goed. Mn ‘nieuwe’ voorraad besteld… meteen maar 2 bussen van 2.5 kilo haha…(en REPEN!!! hahahaha) Gebruik vooral aardbei en vanille. Dus die gekocht. Dan via mn zus of vriendin(die trouwens gewoon eet 's avonds en alleen de shake neemt om de ochtend en avond te doen en gewoon toch ook 5 kg kwijt…) wel de kilo bussen ;)!!!
Wehk*mp maar even niet… krijg morgen 2 zakken vol van mn zus(mijn maat nu hihi) en dan zie ik wel, ik wil tenslotte ook naar onder de 100!!!
hahaha, hier een buurvrouwtje ook al aan de bussen hahahahha…ik vind de aardbei trouwens goed te doen, lijkt een beetje op milkshake van de gele m. Ik heb hier nog anderhalve bus staan, en heb nog 10 repen in de kast…ik eindelijk weer gezakt in mijn gewicht, nu precies 78.0 op de schaal…tjonge hang al 3 weken in de 78 kilo te schommelen.
@Viva: de vanille vind ik met water erg aangenaam, met melk is het gewoon een milkshake, net als de aarbei… Banaan is erg overheersend, dus af en toen iets aarbei(2 scheppen) met 1 schep banaan. Of de tropical met 1 schep… hihi… prutten weer maar ik vind het best… wil na mn 2 vakanties(waar ik oplet maar me niets ontzeg hihi) gewoon onder die 110 zijn…of iig niet hoger… ik was dit keer niet ontevreden…
@ cyn spannende dag!! hoe lang duurt zoiets nu? en gaat mams zelf ook mee?
@ viev 3 jaar alweer, het gaat snel… afgelopen jaar is ook omgevlogen in een oogwenk…
@ beps als de baas van huis is, dansen de katten buiten… ppff je vraagt je af waar de dames een week geweest zijn. hopelijk komen ze allebei weer terug…
@Viva: Oh echt… alweer zolang geleden? Al zal het voor jou nog kort in het geheugen zitten. Sterkte ermee. :kus:
Trouwens…die korting is geen 70% maar TOT 70% koting en als ik dan wat leuks zie… kost het nog aardig wat. Ik kan momenteel beter slagen bij H&M. Maarja… wie weet zit er wat voor jullie tussen tegen een leuk prijsje.
Mijn buuf shaked al een tijdje met Herbalove en zweert daarbij, maar geeft mij tevens hele wijze filosofieen erbij. lol2 Is goed voor R, zegt ze omdat hij diabetes is. Familie van haar is zelfs van de medicijnen af, aldus mijn buurvrouw. Nou het zal, maar zou het toch niet aan kokkie aanraden.
@Cyn: Ik denk ook best snel… misschien de tekst ‘iets’ langer omdat het er ‘goed’ op moet staan… maar gaaf… spannend… LEUK!!!
@Roanna: Ik heb het niet zo op Harboluf… BAH… sekte(heeft ook met de verkoopmanier te maken)… maar geloof NOOIT dat je zonder die medicijnen kan(mijn vocht is ‘iets’ anders… het is onverklaarbaar medisch gezien, waarom ik het vasthoud, dus best logisch dat ik het met een ander eetpatroon, want dat is wat we aan het ontwikkelen zijn, kan kwijtraken) als diabetes…
Beps: ik vind het superleuk… Ben er alleen nog steeds niet helemaal uit of ik hem nou aan de zijkant van mijn voet wil, of dat ik hem over mijn voet heen wil laten lopen…