en hoe gaat het met jou MK?
YEAHHHH!!! Lekker hoor TRL!!!
Gewoon genieten, en verder NIETS opzoeken…laat het gaan…het lost niets op!!!
Zalig een weekje??? ontspannen en genieten van de omgeving die je zo waardevol is…
Ik weer zo een dijk van een nacht gemaakt… 22.30 in coma, 8 uur wakker…
Net maar eens lekker mn bed weer verschoond… zoo dat slaapt nog lekkerderder een schoon bed, en morgen vroeg op. Aiji naar kennissen in Papendrecht brengen, dan door naar Sliedrecht om op te passen
Vanavond nog naar amsterdam om de controle voor Rubbie te krijgen,…zo naar de nagelmuts…
Ik kan er tegen,…
@llen: Blijft niets hangen…sorry
Mogge all
Trl Goed zo dat is al snel, nu lekker gaan genieten
Ginneken is een deel van Breda, altijd heel gezellig, vind ik
Rest reageer ik later, moet weg:dag:
Goedemorgen.
Koffie, lekker bakkie koffie. smkiek
@TRL: GEWELDIG meid. Dus toch nog wat kunnen vinden en zo snel al weg. Nou, ga er weer van genieten hoor! :kus:
Verder iedereen :dag: Fijne dag.
Trl: gaaf!!! Ik ga mee
hahaha… Ja gaat goed… megadruk… dus geen tijd om bij te lezen… :wub: gaat super
:biggrin: :wub:
Bloem,ja me mams gaat ook mee,en we gaan een weekje.Ticket en appartement los geboekt,zijn goedkoper uit dan een weekje Center Parcs :D.Ticket retour was maar €130,00 en denk dat het vanavond nog een tientje goedkoper wordt,maar wilde niet het risico nemen dat het dan vol zou zitten.
Raak,me paps is in jouw stadje vandaag gisteren ook al.
Cyn,gezellig dat je mee gaat,kan best hoor ;).We gaan heel misschien ook nog met de bus naar Izmir of Manisa ![]()
Beps,druk dagje vandaag en weer een lekker ritje
Ik blijf dan wel in Kusa…
Is dichterbij…
hahaha… maar 10km… ![]()
Werkt :wub: niet op de bus dan???
Dan neemt hij maar vrij hahaha…
Nee serieus… zou heel graag willen… maar ik ga volgend jaar wel weer een keer die kant op… ![]()
@TRL
WOW JE GAAT AL BIJNA … SUPER MEIS!!!
Mijn werkdag zit erop voor vandaag. Vanmiddag even naar de verjaardag van de moeder van N en we zullen ook maar eens aan de was beginnen want dat is er nog niet van gekomen … shame on me.
Wat ben ik lekker ego bezig he, sorry maar mijn kop is nog niet hier.
@marion
Is er nog huizennieuws?
@Marion: Geeft niets komt wel…
@Cyn: … hoe was het ook al weer, zeg nooit nooit… … … …
Ik nwe nagels, heel eenvoudig, wit randje wat gekleurde streepjes…
Nu even chillen(en bijkomen) en dan eten en naar A’dam voor controle…
ik zit te kijken voor een paar daagjes citytrippen in marokko…
alleen de vlucht naar Fes is goedkoper dan naar Marrakech, maar de hostels in fes zijn weer niet te betalen… ![]()
owh ja… en heb ook geen vrije dagen
hahaah
Beps: zeg nooit nooit… en alles kan stuk :biggrin:
Hallo meiden, vanaf de bezemkast…
de helft van de systemen draaien weer, de andere helft heeft nog problemen, maar dat zijn we wel gewent.
Vanochtend om 6.45 uur al telefoon van paps, die had gisterenavond ruzie gehad met zijn vriendin en zij was boos weggegaan, omdat hij niet wilde dat de arts kwam, hij zou woensdag zelf wel gaan, tuurlijk hij heeft dan hulp dus kan eigenlijk niet weg…pfffffffffff ik dus een hartslag van 300 toen de telefoon ging.
Tlr… lekker weg meissie geniet er van.
Marion nog met je hoofd in side
Raak weer druk op het werk
Bloem wil naar marokko
Beps weer nette nageltjes
Toos goede uitslag bij de arts…en rustig aan meissie
Cynnie wil met tlr mee…
en toen wist ik het niet meer
@Viva: :kus: Eerst maar eens je werk op orde, vind je ook niet, eigenwijze vaders regelen het zelf maar…![]()
pfff ik wordt gek… wat een gezeik…
Wat voor gezeik???
pffff gewoon allemaal gezeik… En ik mag alles oplossen… want de baas is op vakantie… :crybaby: pfff wordt gek!!!
Maar ja… kan het niet uitleggen… ja kan het wel… maar dat doe ik niet… ![]()
:dag:
Sterkte dan…![]()