Turkish Tea Time **129**

@Toos: Zo is het. Af en toe heeft een mens dat even nodig op alles weer op orde te krijgen.

Mijn polsen? Nee, dat is momenteel helemaal niks. :retard: Staan helemaal stram en moet nodig ook even weg om ze weer in beweging te krijgen. Ha, ha.

@Roanna: Wil niet van bararie horen dat je ze overbelast hebt en ze je met een steekwagen naar boven moesten brengen:lol:. Je weet heb daar mn bronnen he;)

Vergat ik trouwens nog te vertellen, zijn met arkevlaai gevlogen en moet eerlijk toegeven… was deze keer niks mis mee. Vlogen keurig op tijd, nou maar hopen dat dat over 3 weken ook zo is

Steekwagen? Ik laat me door kofferarie brengen. :lol:

Had je wel een rechtstreekse vlucht dan?

Vind kofferarie vast geen punt om je met de steekwagen even naar je kamer te brengen. Hadden op de heenweg een tussenlanding op antalya en terug wel een rechtstreekse vlucht

Ga je over 3 weken alweer weg dan? >>>
Met zijn steekwagen… op zijn steekwag(p)en zul je bedoelen. :unibrow:

Maar meiden… weet je… P en W beginnen weer vanavond, dus dat wordt weer op tijd naar bed.

Zou zomaar kunnen dat we over een week of 3 weer weggaan>>>, heb in ieder geval toestemming van de ortho. Heb nog geen idee waar naar toe, zal eens gaan kijken naar een leuke bestemming:vak02:

Nou, ik weet nog wel iets leuks. >>>

Ik vraag me eigenlijk ook wel af, hoe Bloem’s eerste franse werkdag was. Mischien horen we dat nog wel.

Maargoed ladies… ik weet niet wie er nog zijn, maar kletsen jullie ff lekker verder. Ik ga naar boven P en W kijken en dan lekker slapen. :slapen:

Iedereen alvast weltrusten en tot morgen weer. :kus:

@Toos: Groetjes thuus he!!! :dag:

Ja ben ook benieuwd hoe het gegaan is vandaag

Ik ga afsluiten voor vandaag, heb het wel een beetje gehad. Dus welterusten en tot morgen :slapen::dag:

Jij ook de groetjes aan kokkie:kus::dag:

Goedeavond all, ben bijgelezen :teeth:
Toos : goed nieuws dat het geneest zoals de bedoeling is. Zie je wel wat rust kan doen voor je he. Tussenstop in Antalya?"dat was niet echt op de route
Roanna : de buitenboel gedaan?? daar was het ook het weertje voor he. Hehehe, steekwapentje?:o
Beps : heerlijk lange nacht achter de rug en vandaaglekker tv kijken.Nichtje ook weer helemaal mooi gemaakt
Bloem : nog moe van het inspannende, maar heel geslaagde daagje van gisteren
Trl : ja ben gisteren naar Ginneken geweest, was echt heel gezellig
Viva : meissie meissie valt niet mee he, de zorg voor je vader. Denk dat je je nog meer zorgen maakt als je er niet bijbent maar moet echt idd proberen het een beetje los te laten, hoe moeilijk het ook is :kus:
MK : daagje rustig naast de compu op eventuele vraagjes zitten wachten, dat is echt nix he
Marion : en,heeeeel klein beetje meegevallen je eerste daagje weer in de running??? Was vandaag bij je op “het hoekje”

Heb deel van P+W al gemist, dus… kijk strakkies de herhaling wel

vandaag een dag als alle anderen, geen frans gezien
ben mn usb stick met al mn aantekeningen (die ik had willen uitprinten en doornemen etc…) kwijt… dus heb het idee dat alles weg is :frowning: baal behoorlijk

viel me zwaar vandaag te werken… gewoon doen, paar keer beetje bitcherig gedaan aan de telefoon… fff ik wil zo graag gewoon rust…

Bloem : stick kwijt, das echt mooi balen zeg. zit wel in je hoofd hoor, alleen nu ff niet tastbaar. chaggie geweest, mag best een keertje hoor:kus:

Goede morgen meiden. Gisteren bezoek gehad dus niet echt tijd gehad om te reageren. Misschien straks ff. :kus: voor jullie allemaal.

Sorry Toos

:turkey:Trl: 15 september Kusadasi:TURKEY:
Toos en Wendy: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Roanna en fam: 10 oktober t/m 17 okt. ADR >>>
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/08 Vivaturkije

Wachten wordt beloond,had een goedkoop ticket gezien,maar had ook het idee dat deze nog goedkoper zou worden en ja hoor,vanmorgen geboekt retourtje voor 130 euri’s…Appartement ook even bevestigen en voor een koopje naar Turkije…

Raak,ginneken was is dat?? Nooit van gehoord.

Toos,3 maanden niet werken poe poe zullen ze vast niet blij mee zijn op je werk,maar ja ben jij ook wel eens niet hahah

Roanna,kokkie begint het leuk te vinden achter de klepdoos.

Raak,gisteren dag wel een beetje doorgekomen?

Marion,hoe gaat tie?

Bloem,usb stick zoek balen hoop dat je hem nog vindt

Beps,hoe is het nu?

Viva,:kus:

Cyn,nog steeds druk? Hoe gaat het met :wub:

Fijne dag allemaal

heyyyyy TRL wat goed!!! gaaf hoor!!
ik neem aan dat je moeder weer meegaat? lekker ff genieten in de turkse zon, heerlijk hoor! en al zo snel… gauw de koffer weer afstoffen :smiley:
hoe lang ga je? een weekje?

@trl
Een goedkoop reisje gevonden, heerlijk hoor nog even weg!

@toos
Het ging afgelopen week al een stuk beter dan de week ervoor. Vanmiddag mag ze weer.