Nee hoor ik snuit nog geen tequila, po*p ook geen enchilada’s of taco’s en zeg ook geen Ola chico als hub belt. Dus valt wel mee met die griep
ach en over 3 wkn mag je weer uitzieken op jamaica… wat een leven ;)!!!
Ja sieuwig ben ik he:crybaby::lol:
NOU!!!
Zo nu even nietsen…(ben zooo lui…en onrustig van binnen…)
Pfff mn oudste nicht heeft zo een lidteken op haar buik overgehouden aan haar buikontsteking(3 jr geleden) echt lelijk(voor een meisje van 15)
NU…ong dan, wordt het door de plastisch chirurg ‘netter’ gemaakt…
Ik hoop zooo dat het het resultaat geeft waar ze op hoopt… ohhh pfffffff
pffffffff druk!!!
:dag: :kus:
Beps zal vast goedkomen met dat litteken…ze zijn zo knap tegenwoordig.
Zo ik de boodschappen weer in de kast…pfffff het is knap warm hierzo, vanochtend goot het pijpestelen en nu broei je de tuin uit.
Ohhh nog niets gehoord…
Ondertussen hondenkoekjes gebakken…
pfff hier bloedheet ook
Nicht weer thuis, alles goed gegaan…
Verschil is dat bij chirurgie alles in 1 keer gehecht wordt, en bij plastisch chirurgie elke huidlaag apart… dus geen trekkend lidteken…
nu even tv kijken
Psssstttttt…wat een rust! ![]()
@Beps: Oh, dat komt wel weer goed dus?
Heerlijk weer vandaag. Net even de buitenboel gedaan.
@Roanna: Stap op de scoot en kom de mijne ook even doen…![]()
Ach jammer Beps dat het zo vroeg donker is, anders was ik zo op de scoot gesprongen hoor! Doe ik zo ff voor je!!! ![]()
Ik heb kokkie maar weer even aan de klepdoos gezet. Ha, ha. Hij is er zo zoet mee!!!
Hihi… Rubbie zit alleen maar achter de klepdoos…
Morgen gaat Rubbie naar zn controle…Wat me doet denken:
@Toos: Wat zei de chirurg??/
@Beps: Nou, ben benieuwd hoe Rubbie er voor staat.
@Toos: Ja, wat heeft de chirurg tegen jou gezegd? Was hij tevreden en hoe nu verder?
Waar is iedereen toch? ![]()
Hoi!
@roanna
Grappig hoor dat kokkie toch met de pc bezig is, straks gaat hij het nog leuk vinden ![]()
@beps
Operatie gelukt, gelukkig weer van het lelijke litteken verlost.
Goeieavond,
Zijn net terug van een middagje belgie. Ortho was erg tevreden, wond geneest mooi. Hij heeft nog eens uitgelegd wat hij heeft gedaan. Verder geen fysio of krachttrainingen omdat hij geen risico wil nemen op nabloedingen of andere gekke dingen, dus mag nu voorzichtig beginnen met belasten. Zoals Beps het zo mooi zegt stap voor stap en rustig aan. En werken, voorlopig niet, mag daar pas 3 maanden na de operatie voorzichtig aan gaan denken en mag dan geen pijn meer hebben met belasten
Goed nieuws Toos! Je vakantie heeft je schouder (en jezelf natuurlijk) goed gedaan. En je zit voorlopig dus nog even thuis.
@MK: Ja, hij vind het nu best leuk hoor. Als ik vraag… moet ik de doos even aanzetten, zegt hij ja doe maar en zit dan de hele tijd naar muziek te zoeken en te luisteren.:biggrin:
@Toos: Oh, maar dat zijn mooie berichten. En werken…wat is dat dat? Voorlopig voor jou nog niet. Misschien volgend jaar weer eens aan denken en dan alleen maar eerst aan denken. Hopenlijk blijft de pijn nu voorgoed weg!
Als je de polsen maar soepel houd. ![]()
@MK: Ja ben nog een poosje thuis en de vakantie heeft me echt goed gedaan.Klinkt gek, maar had het even nodig om mn gevoel weer een klein beetje op een rijtje te zetten. Enne kan weer toeleven naar de volgende vakantie
@Roanna; De pols is errug soepel hoor en blijf het trainen:nod:. Hoe is het met jou pols?? Blijft die ook nog een beetje in conditie???
@MK: Hoe is het met M. gaat het al wat beter op de BSO??