Turkish Tea Time **129**

Marion,welkom terug,en weer vol aan de bak voor het volgende reisje…

Mk,dat is balen zeg,hadden ze je idd beter een half dagje vrij kunnen geven.

Beps,heerlijk lang geslapen

Goedemorgen meiden.

Ja ik ook weer wakker, vandaag een dag vrij, nou ja niet echt vrij even de dagen omgegooid.
Moet morgen, woensdag en donderdag werken ivm verhuizing.
Wat een prut weer zeg, dacht dat het zomers zou worden, nou dan wel een natte zomer.

Bloem lekker genoten in het zwembad
Marion welkom thuis en gelijk weer aan de bak
Mk…op het werk, maar kan niets doen.
Beps geslapen als een roos
Tlr…weer netjes het lijstje geplaatst voor jou ook nog een reisje in het verschiet of toch maar niet.
Roanna geeft kokkie les in pc maar die vind het allemaal niets
en toen wist ik het niet meer.

Helaas moet ik wel aanwezig zijn voor eventuele vragen.

@viva
Dagen omgeruild voor de verhuizing naar de bezemkast.

Goedemorgen ladies. :dag:

@Viva: Je woont echt aan de verkeerde kant van het land hoor! Hier echt volop de :zon02: droog weer en hoorde net op Radio Gelderland, dat het de hele week zo blijft met morgen als uitschieter naar 27 graden. Wordt voor mij de hele week op de scoot.

@Marion: WELKOM THUIS al zal je dat niet met me eens zijn. :redface: Nu weer volop er tegenaan ( pfff…) en zien dat de pot weer vol wordt. J. ook heel veel plezier op je nieuwe school.

Verder iedereen al dan niet op het werk… een fijne dag verder. :dag:

@TRL: :kus: Ik blijf meedenken hoor!

Pfffff… belt de buurman net hier aan, of wij ook last hebben van muizen op zolder. Of we er even op wilden letten. Nou, kokkie is iedere dag een uurtje aan het sporten boven, maar nog niks gezien. Toch maar eens even de troep naar voren trekken en goed kijken of er wat zit. Blehhhh… moet er niet aan denken. Eng!!! :redface:

@Roanna: Oh bah… Hopelijk valt het mee

Ik zit hier en denk: Ohhh ik ga weer naar bed…(doe het niet…maar ach ergens vandaag nog wel denk ik…)

ik wordt gek!!!

half uur aan de telefoon voor scootmobiel van paps, is nog niet in orde.

vriendin van paps aan de telefoon, paps is al een week niet goed, heeft de dokter een grote mond gegeven, want hij wil er niet naar toe, nu vriendin bij paps en de dokter weer gebeld, dat hij moet komen…paps wil niet.
Maar is bij lange na niet goed, suiker veel te laag, en al 2x gevallen omdat hij zo moet hoesten…

ik wordt er lijp van…grrrrrrrrrrrrrrr:drugged::so::tssk::retard:

ik mag me er niet mee bemoeien van paps, want als ik dat doe, gooit hij nog meer zijn kont tegen de krib…pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff…
zijn eigen hulp is met vakantie, dus krijgt hij maar 1x hulp, hij gaat gewoon weg doet zijn eigen zin. en houd met niets en niemand rekening…

Heel makkelijk Viva… niet mee bemoeien dus… alhoewel…ik snap jou ook wel weer. Nou, ik hoop dat je ook hier weer uitkomt. Snap niet goed, hoe ging het dan toen jullie 2 weken weg waren? Pffff… je zit er maar weer mooi mee!!! Sterkte ook hier weer mee.

@Beps: Ja, als ik ergens een hekel aan heb, zijn dat wel muizen in huis en … kikkers in de tuin en met name op/bij mijn scoot. :frowning:

Nou meiden… ga me gereed maken voor de nieuwe werkweek. :dag::dag:

Het gebruikelijke gedrag van een Alzheimer patient… Als er een moment is waarop je het kan laten gaan, en kan hopen dat vriendin en medici ingrijpen is het NU!!!
Ik denk aan je schat, laat het los(ik denk aan je) en dan… dan hopelijk komt er hulp voor hem en rust voor jou…
HET IS NIET JOUW PROBLEEM!!!(alleen maar jouw vader ;)!! :kus:)

ik doe mijn best, verbied mezelf om er naar toe te gaan…maar het knaagt goed hoor.

Roanna toen we 2 weken weg waren, geen probleem gehad, althans 1x toen de zorg Damber belde met de mededeling dat de deur op slot was en paps niet thuis, Damber begreep toen gelijk dat hij bij zijn vriendin was, de zorg wilde de politie bellen…Damber heeft toen gezegd laat maar ik weet hem wel te vinden.

Je kan t Je kan t Je kan t…

:kus::kus::kus:

Viva,:kus:

Goeiemorgen,
Gister een lekker rustig dagje gehad, gisteravond naar derek ogilvie geweest. Was leuk en ook wel bijzonder om een keer mee te maken. Vandaag terug naar de orthopeed voor controle, zal dan horen wanneer ik mag gaan revalideren.
@Viva: Wat een toestand weer met paps:kus::kus:. Snap hoe moeilijk het is allemaal, jij moet hiermee omgaan en het heeft een behoorlijke inpact op je. Wij als buitenstaander hebben makkelijk oordelen, maar je zal maar met een moeilijke vader zitten die ook nog dementerend en knap eigenwijs is. Het wordt tijd dat er door de HA of thuiszorg ingegrepen wordt, maar ja dat doen ze niet zomaar en het wordt al moeilijk als paps niks wil

Tot hij een gevaar voor zichzelf of zn omgeving wordt…(daar loop je namelijk wel tegenaan dan)
Dan mogen ze hem ‘verplicht’ opnemen! En hij verwaarloost zn gezondheid, zn suiker ed…
Viva Lieverd,… nogmaals uit ervaring… Probeer het nu over te laten aan de anderen. Zolang jij blijft ingrijpen hoeft de zorg niets te doen…
:kus:

@Marion: Welkom thuis, ben benieuwd naar je verhalen. En koud is het hier he. Gelukkig dat het weer warm wordt van de week.
Ik heb het echt koud gehad en ben inmiddels ook snipverkouden. Kan het maar gehad hebben voor we naar jamaica gaan

@Toos: Verkouden… neiging ARRIBA ARRIBA te roepen??? Nee… oke dan is het geen mexicaans griepje ;)!!!(ik wordt GEK van de idioterie erom heen…)

Beps hier hetzelfde idee, want een onzin allemaal er sterven jaarlijks tig mensen aan de gewonen influenza…dit is een zusje ervan…en over de gewone griep hoor je nooit iets.
Trouwens mensen van onze generatie zouden het eigenlijk (volgens zeggen) niet kunnen krijgen om dat deze varkensgriep…want dat is het een verwant is van de spaanse griep, en die was er toen onze moeders jong waren, hun hebben dus antistoffen daarvoor opgebouwd en die aan ons doorgegeven…althans zo heb ik het gehoord.

Zo ik ga zo maar eens even boodschappen doen, heb er vrijdag geen tijd voor gehad dus moet vandaag maar even de koelkasten vullen, is een aardige berg wat ik ga halen, dus ben ik wel ff zoet mee.