Goedemiddag, hier een luie zondag:redface: ga zomaar eens onder de douche, te errug he. hoop dat dan het zonnetje schijnt, gaan we ff weg
Beps : vanmorgen al druk druk druk gehad, nu weer ff rust…tijd voor een stukje komkommer…
Roanna : lief hoor dat kokkie het toch probeert, hier is het echt andersom hoor J. kan lezen en schrijven met de hard- en software.Ik heb nieuwe telefoon en ben daar alweer de hele ochtend mee zoet geweest:)
Bloem :ligt heerlijk in het zwembad rond te dobberen
Viva : dankzij beps toch nog aangekomen gisteren en een heerlijk daagje gehad
Trl : wat heb jij nog op de planning staan voor vandaag ?
Goede middag.
Wij net terug van sprookjeswonderland, de kinderen liggen nog lekker te slapen in de auto.
Straks naar mijn schoonouders, het is kermis daar. Gisteren goed geslaagd voor kleding en schoenen.
@MK: Zo te lezen ook een leuke dag met de kids gehad en ook kunnen slagen voor kleding dus…. Nu nog ff lekker naar de kermis. Veel plezier.
@Raak: Ook weleens lekker zo hele dag niets doen dagje . D’r ligt waarschijnlijk nog genoeg werk op je te wachten, dus dit mag ook zo nu en dan. Nieuwe foon? Ook nieuw nummer? En ben je er inmiddel uit hoe het werkt?
@Beps: Inmiddels thuis neem ik aan? Jullie ook nog een fijne en rustige avond. Wie gaat er zo in de “stoel” :lol:
By the way:
Nou mijn kokkie wil en moet er eigenlijk helemaal niets van hebben van de pc en mocht ik ook eerder gaan… je weet wel… weet ik nu al heel zeker dat hij alles wegdoet, want hij zal er ook nooit aan beginnen. Nouja, dat beetje wat ik hem dan wil en kan leren nog wel, maar dan houd het echt op. Vroegah… ja vroehah, zat hij altijd met elektronica te klooien en we hadden ook altijd het nieuwste van het nieuwste, mede omdat hij er ook werkte ( Phil**s) , maar dit is hem allemaal te technisch en gaat hem te snel zeg maar. Van zijn kant heeft niemand er eigenlijk verstand van en willen het ook niet eens leren, dus dan houd het ook op. Maargoed, we maken hier verder ook geen probleem van hoor. Ik kan er een beetje mee weg, dus…:lol: Is al genoeg!!!
Oke… ik zit dan nu wel tegen en in mijn eigen te l*llen hier, maar was vergeten te vertellen dat we nog een tijdje naar de stad waren geweest. Naar het bierfestival dus… maar vond er niet veel aan, want tja… we lusten/drinken toch geen bier en dus waren we snel klaar, maar het zag er wel heel gezellig uit allemaal. Goed en mooi opgezet. Later nog even wezen winkelen, maar het was overal beredruk en toen maar weer naar huis.
pfff heb echt al heeeeel lang niet meer zoooo lang in het water gelegen. het was ff omschakelen toen er nog iemand+ kind meeging maar die twee krullebollen zijn zoooo geweldig.
lekker op de glijbanen geweest en in het diepe bad elkaar van de matten afduwen. echt dames :wub: die ninos… ze zijn zo netjes, beleefd, en heerlijk… kreeg zelfs een goedennachtkus voor ze gingen slapen…
nu pas thuis… en MOE! afwas staat er nog en moet eigenlijk nog een tigtal kaarten schrijven
Goede morgen meiden, ik ben ook weer thuis :crybaby:
Wat was het koud gisteravond zeg, en daar sta je dan in je t-shirt maar dan zonder zweet :hihi:
We hebben het super gehad maar de verhalen komen nog wel. Vandaag meteen weer volop er tegenaan want de volgende vakantie moet weer verdient worden he. J is al onderweg naar school, spannend voor hem, de 1e dag op het voortgezet.
En geloof dat ik het de komende dagen druk ga krijgen want jullie hebben flink gebabbeld zo te zien.
Ik ook weer op het werk, vandaag wordt een overgenomen portefeuille ingevoegd in ons systeem. Nu wachten op de man die dat gaat doen en dan weer wachten totdat hij weer klaar is en ondertussen kunnen wij niets doen in het systeem. Heel vervelend…