Ikke ook weer terug
Bloem : maar goed de de A. tot 10 uur open is dat he.Lief hoor,broodjes naar Paps gebracht
Damber : lekker paard aan het rijden en brengt ons allemaal weer in de stemming
Cynnie : wil niet msn-en met Peter:hihi: Goed hoor collega die meteen mee kan draaien
Beps : ook weer klaar met werken. Pa en Ma weer helemaal in hun hum, lekker hoor
Toos : heeft zonnetje uit de koffer gehaald, bedankt !!! Is goed overgekomen
Roanna : moet in dr uppie naar het WC, kokkie nog steeds aan het schilderen
IK voor de avond iets te eten gehaald(gewoon saampjes onbedaarlijk vlees schuiven…soort van gourmet, maar dan gewoon eenvoudig…) en nu even bijkomen. Zo het was druk :retard:
@Bloem: Ben te moe, komt wel goed hier… Ga zo even onderuit(tukkie doen) dan eten , hondjes en crime-night…spreek je van de week goed…lafjoe!
ik ook…
helaas belandde ik niet achter de afwas, ook niet aan de stofzuig en de beessiess hebben nog steeds geen schone bak…
ik belandde lekker ff twee uurtjes in bed… mhhh had ik ff nodig…
nu net ff boodschappies gedaan
@ raak bij ons is de A tot 6h open op za, maar kom daar alleen voor de cappu. de *1000 is tot 8h open…
en dus nu een pizzaatje in de oven, straks ff de beestjes doen en de was in de machien en dan lekker crimenight kijken… afwas loopt nog net niet weg dus dan kan het wel
Zo, iedereen in ruste zo te zien. Mooi!!! Daar is het ook weekend voor.
Wij nog even naar de braderie hier geweest en heb daar Fons gezien. Iedereen was aan het fotograveren dus vroeg me af wie het was en toen hoorde ik dat het Fons van die kp* reklame was. Oh… die dus!!!
Oh en hier achter op het speelveldje hebben ze nu een buurtbbq en feest, dus een partij lawaai hier, maar oke… moet kunnen he!!
Iedereen een fijne avond verder en tot morgen maar weer. Ga ik kokkie even weer verder wegwijs maken op de klepdoos. ( alsof ik zo knap ben ) :lol:
Bloem :altijdddddd naar je eigen lichaam luisteren, als het zegt : ga slapen, gewoon lekker doen:hihi:
Roanna : fons:confused: gezien???heb je wel een foto mey handtekening gevraagd???:lol::lol::lol::lol::lol: Kokkie welgoed opleren he:tongue:
@Raak: Ik wist heel niet wie het is/was. Ja, toen ze het zeiden ja… maar dan nog. Hi, hi.
Oh Raak, je zou het eigenlijk nu ff moeten zien. Kokkie zit achter de klepdoos op bal.com en maar cd’s aanklikken en beluisteren. Zo schattig en dan drukt ie per ongeluk op de rechtermuisknop en vraagt dan wat ie moet doen. :lol:
Maargoed… zo zijn we allemaal begonnen zullen we maar zeggen.
Nou meissie… doe de groetjes aan J. en slaap lekker zo en tot morgen weer.
getver… weet niet wat het is, maar was om half 9 klaar wakker… blegh
heb het nog kunnen rekken tot nu, maar niet meer geslapen
maar goed… ga me klaarmaken voor het zwembad…
Jullie zijn gisteren hier weer lekker aan de rebbel geweest.
Wij gisteren een heerlijke dag gehad…Beps bedankt voor het melden dat het in hierden lag, tommie was gewoon de weg kwijt…2 rotondes die niet op de kaart stonden en dan stuurt hij je gewoon weer terug,…gelukkig zag ik het bord hierden dus toen ging het goed.
Heerlijk laten verwennen, mooi complex hoor maar wel mega druk, alleen heb je dan niet echt in de gaten.
Auto uitgeprobeerd, hij rijd als een zonnetje…
Bloemmie moet de pilllen nog in laten werken
Beps waar aan het werk
Roanna geeft kokkie pc les
Tlr…neem de raad ter harte van de meiden, en ga hulp zoeken.
Raak ook zich laten verwennen bij de schoonheidspec.
Cynnie heeft een drukke week voor de boeg.
Toos moet de zon nog uitpakken.
Mk op schoenen jacht voor G. en M. moet nog steeds wennen op de NSO
Vandaag op visite bij vriendin, die heeft een ander huis dus ff spieken.
@Viva: Heerlijk zo’n dagje he? Koos nog tegengekomen? Ik krijg mijn kokkie niet naar zoiets, Wij hebben zo’n complex hier bijna om de hoek liggen, (thermen Bussloo) maar hij vind het maar niks, terwijl we er nog nooit geweest zijn. Mijn dochter is er wel regelmatig te vinden. Maargoed… miss ooit een keer. Gaan eerst na onze vakantie, nog een weekendje Den Haag doen.
@Bloem: Oh vroeggggggggggggggggggg. Veel plezier met de familie en het zwemmen. Gaat vast leuk worden.
Ik nu even aan een bakkie, zo ff douchen en vanmiddag weer ff richting centrum, want er is een bierfestival. Niet dat wij drinken, maar schijnt toch leuk om even mee te maken en de winkels zijn open.