Turkish Tea Time **129**

@MK
Nee, geen nieuws meer van de huizen

@Beps
Nieuwe nagels. En … hoe is het met hubs?

@Bloem
Wil naar Marokko maar de dagen zijn op.

@Viva
Paps weer in aktie. Hoe was jullie vakantie in Gumbet?

@Cyn
Troubles op de zaak. Nog wel alles goed op msn?

Cyn,gezeik op het werk.???

Roanna,was eind van de middag nog bij jouw om de hoek,beekbergen,kwam nog wel langs de grote telefoon…

Trl : dan had je vader lekker weertje:D
Cyn : troubles meissie? sterkte met oplossen
Bloem : paar daagjes Marocco?? misschien volgend jaar dan:so:
Viva : in de bezemkast aan het werk en wordt weer gek van Pap
MK : hoe is het met jou, gaat het alweer ietsie pietsie
Roanna : zit je nog steeds aan dat lekkere bakkie koffie ???:so:
Marion : blijft ff afwachten he voor je huisje en wij blijven gewoon duimen
Beps : mooie nieuwe nageltjes, nu kun je niet teveel meer poetsen hoor
Wij net lekker in de tuin op zn Bels mosselen gegeten, uiteraard met frietjes en een heerlijk glaasje witte wijn. Zou nu wel een dutje willen doen:D

@Raak: Klopt! Mijn koffievisite is net weg. :unibrow: Nu ook zo even lekker aan de wijn hoor! Wat hebben jullie het weer gezellig gemaakt zo in de tuin eten. Lekker he! Kan nu nog.

@TRL: Oh ja, dan was je echt heel dicht bij. Je weet het he? Bij die grote telefoon werk ik dus he!!!

Volgende keer als het op je route ligt en je tijd hebt… gewoon ff een belletje of smsje en even aan komen hoor!

Roanna : dan hebben jullie ook een gezellig daagje gehad en veeeeeeel koffie gedronken :smiley: nu lekker aan de wijn

@Raak: Welnee… ik was gewoon even niet zo in de mood meer vandaag en dus even een time-out genomen, maar kan jullie nooit zolang missen. :wink: Hi, hi.

Nog 14 tegaan. Toos :dag: kom je helpen?

Raak,hij is een woning aan het sauzen,dus hij zal niet blij zijn dat hij binnen is,is echt een zonaanbidder…

Roanna,was al tegen 5 uur dus snel naar huis gegaan naar C,was daar naar de notaris geweest om testament en voogdijschap voor C te tekenen.Via www.doehetzelfnotaris.nl scheelde enorm in de kosten.

@TRL: Oke… begrijpelijk hoor. Dat zal best in prijs schelen he!!! Heb je dat maar weer mooi gehad.

Hello ladies:dag::dag:,
Kom even aanwaaien, vandaag lekker in de :zon02: gezeten, wil graag mn bruine kleurtje op peil houden.
@Trl: Het is je vergeven hoor, je mag wel een week op de 1ste plaats staan. Lekker hoor een week kusa
@Viva: Vandaag weer gedoe met paps, pfffff zou er ook gestoord van worden
@Raak: Mossels gegeten, lekkerrrrrrrrrrrrr, glaasje wijn erbij. Je moet wel de pols soepel houden
@Roanna: Hele dag koffie geleut, nou tijd voor wat anders
@Marion: Nog geen huizennieuws. Balen, maar blijf voor je duimen

Roanna : kan altijd weleens he, hebben we allemaal:kus:
Trl: goed zo dat heb je weer geregeld dan he. Zit je vader waarschijlijk echt bij mij in de buurt als het een nieuw huis is. heet reeshof

Toos : zal inmiddels wel donkerbruin zijn:p en je grote vakantie moet nog komen he

@Raak: Valt wel mee hoor, wordt niet zo heel bruin. heb best vaak onder de parasol gebivakeerd omdat het litteken niet in de zon mag. Maarre dat is straks misschien anders

Raak,geen idee waar hij zit,zal het hem eens vragen als ik hem zie.

En ja wel lekker dat dat geregeld is,scheelde ruim 200 euro,dus daar wil ik wel voor naar Beekbergen rijden…Vrijdagmiddag naar vriendin en haar man om een bos bloemen te brengen omdat ze voogd willen zijn.

@trl: Fijn dat het geregeld is en die 200 euries kun je mooi weer ergens anders voor gebruiken. Hoe is het trouwens met je polsen?
@Roanna: Weer de hort op???

@RaaK: Oh, maar zit niet in een dip ofzo hoor. Gewoon ff geen zin, zeg maar.

@Toos: Nou, dat heb ik vanuit het werk dus ook gedaan. Eerst schapjes wezen doen en toen een een poosje buiten gezeten en de foldertjes en kranten weer doorgenomen.

Nou, nog een paar te gaan. :wereld:

Trl : dat zullen ze wel leuk vinden hoor

Nog 3 te gaan. Wie opent het nieuwe deel, Trl?? Is volgens mij weer een poos geleden

Ikke de hort op? :slywink:

Valt mee dat je geen sanitaire stop houdt, geen bakkie koffie gaat halen.
Enne we kunnen verhuizen!!!