Turkish Tea Time **129**

:jamaica:Toos en Wendy: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

:jamaica:

Roanna en fam: 10 oktober t/m 17 okt. ADR >>>
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/08 Vivaturkije

Viva,:kus:

Bloem,druk aan de franse studie.

Cyn,lekker toch dat het zo druk is.

Raak,:kus: hoop dat je je vandaag weer beter voelt.

Beps,ouders uitgezwaaid.Lopen ze net Wendy en familie mis.

MK,:kus:

Zussie,druk op het werk.

Roanna,al gewend aan de klepdoos?

Crazy en mar hier ook al een tijd niet gezien…Hoe gaat het met jullie?

Fijne dag allemaal

Moge

@Viva: Zo komt die ā€˜vriendin’ toch van pas, anders had jij halsoverkop die kant op gemoeten…

Ik op t werk…

Laterzzz

Goedemorgen :dag:

Raak; niet ziek worden he! en zo wel, goed uitzieken anders ben je nog sneller vatbaar voor de mexicano…
Beps; pupseltje op vizwiete en nu aan het werk
Roanna; druk met klepdoos
Bloem; gaat het met jou als iets beter?
Viva; ik hoorde de telefoon idd gaan, maar hoorde niet wat je zei :frowning: :frowning: balen weer… maar goed, opa weer terrecht.
Cyn; druk druk druk
Wendy en fam. hopelijk zitten jullie heerlijk in het zonnetje… hier mis je niets aan het weer… vanmorgen errug natgeregend… en dat terwijl ik wel een plu boven m’n hoofd had (arme Jessy)

Ikke ook weer te werk, mega druk maar vanmiddag naar de tandarts dus een uurtje eerder weg…

mogguh

nee meiden, het gaat helemaal niet…doccie heeft een behandelplan opgesteld en heb happy pills gekregen… of igg ā€˜minder-depri-pills’ maar ik vind happy pills veel beter klinken :smiley: alleen ga me eerst 2 weken nog rotter voelen voordat ze merkbaar gaan werken… owh jippiee wat een feest…

frans gaat wel goed, maar heb moeite me te concentreren en ben dan ook doodop als ik weer thuis ben…
maar vooruit… nog 2 daagjes…

goedemorgen meiden…

Wat een weer zeg…het is hier buiten zo ondertussen paars…maar ook nog een schelle zon erbij…wat een regen is er gevallen pffff…het wordt echt herfst zo.

Bloem ander behandelplan maar wel met happy pills…nou ja 2 weken nog wat minder is overheen te komen he…beter als al maanden niet lekker in de velletje.

bloem : sterkte meisje de komend 2 daagjes en 2 weekjes. Ik hoop dat ze aanslaan:kus:
trl : heb jij al wat op het oog voor deze maand ?, lijstje wordt wel dunnetjes zo he
viva : wat schrik je dan he zo laat nog telefoon, gelukkig opgelost
beps : nee hoor, kom niet langs en gelukkig ook geen hoestje;)
damber : vanmorgen weer lekker zeiknat geregend, tja is Holland he
Roanna : voel me gelukkig alweer een stuk beter. Heb van 10 uur tot 8.30 geslapen en dat is echt niet normaal voor mij hoor

Bon swiebels ladies. :dag:

@Raak: Ik zie je online… maar gaat het weer een beetje? Als niet, wat Damber ook zegt… wel goed uitzieken hoor en als je je goed genoeg voelt, dan gewoon lekker blijven meebeppen . :wink: :kus:

@Viva: Voordat ik gisteravond naar bed ging, las ik nog ff jou stukje hier en ondanks dat het eigenlijk weer om je vader ging, dus niet om te lachen, lig ik dan dubbel hoe jij het hier neerzet. Hartverzakking en gummiknieen. :o Hi, hi.

@Bloem: Nou, beter even zo dan. Als je er dan toch niet zo uitkomt, dan maar even zo en kan uit ervaring zeggen… als de hulp van je HA, je familie en de juiste medicatie, ook goed meedoen, is er uit te komen…Echt! :kus: Succes verder met je cursus frans.

@Beps: Inmiddels weer thuis? En nog wat van plan vandaag?

@TRL: :kus: Ja, het gaat al best goed op de klepdoos hoor, maar zit ook nog veel hier. Moet de buurman nog even vragen het een en ander extra voor mij erop te zetten en dan is het helemaal klaar. Had gisteravond zelfs kokkie achter de pc om songs/filmpjes op youtube te laten zien en hoe je het moet doen als je verder wilt kijkjen. (Cursus klikken en scrollen) :unibrow: Was wel ff lachuh hoor… want hij begrijpt er helemaal niets van… maar dat komt nu alwel een beetje.

@Damber: Druk, druk druk op het werk. :kus: Siewig!!!

Ik denk dat de familie al op weg is naar het vliegveld, want als ik me goed herinner vlogen ze rondom lunchtijd weer terug. Pffff… hebben ze het er alweer opzitten.

Zo, ik nu ff douchen en dan nog ff wat doen. Laterssssss :dag:

@Bloemmie: :kus: :kus: het komt wel, en waarschijnlijk ook nog goed… maar ohhhh het duurt he… :kus: :kus:… stap voor stap(sprak zij, die de happy-pills wel een idee vind, voorlopig maar aan de valeriaan blijft hangen, niet dat het helpt, maar dat kan me nu iig niet schelen…)

Thuis, boodschapjes ed doen(moet morgen/zaterdag/zondag werken)
gister toch nog gezogen en gedweild. Eigenlijk alleen nog boven…GEEN ZIN…hopelijk kan Strompele Japie volgende week weer wat helpen…

De Familie alweer richting huis…gaat snel he zo een week… ohhh die voelen zich ook niet goed…bah…en het weer ook ships… BAHBAHBAH…wat een BLEHHHHH-zooitje

Roanna : zit alweer mee te beppen hoor;)

Bah en Blehhh zooitje, nou het wordt hier weer gezellig hihihihih

Beps : klinkt idd als een gezellig zooitje. Begrijp dus dat het redelijk goed gaat met strompele Japie:)

:ninja: druk again!!! :biggrin:

Cyn : waarmee ???:wub:

met werk :finger:

Ik heb trouwens 2 facebooken nu… Y. (exje) is me steeds aan het uitnodigen voor facebook… maar heb geen zin in een gevecht op mijn facebook tussen :wub: en Y… hahah… dus heb maar een 2e aangemaakt :wink:

Cyn,dubbele facebook,ze hebt het er druk mee :wink:

Raak,gelukkig weer wat opgeknapt.

Viva,in de rotzooi op het werk.

Roanna,ja heb al wat op het oog,maar nog ff kijken.

Bloem,:kus:

@Raak: Ja het gaat redelijk met hem. Maar hij wil meer dan eigenlijk goed voor hem is. Ik heb het er nu steeds moeilijker mee. Hij doet dingen en dan ineens valt hij bijna, ā€œvergeetā€ ineens dat hij zn been ook moet verzetten, laat die tussen de deur klappen, waardoor hij weer bijna valt … dat soort dingen…
Alles komt momenteel tegelijk, dingen op het werk, druk, prive met fam en met immobille jantje… ja nou ik heb het echt gehad… heel erg gehad…
en de omgeving vind maar dat ik door moet en door moet en… pfff :crybaby:

@beps
Valt niet mee allemaal :kus:

Beps,:kus:,STOP als het niet gaat dan gaat het niet,neem je rust,dat heb ook jij nodig…:kus:

Beps pas op de plaats… 1 ding tegelijk en net wat Tlr zegt…STOP jij bent er ook nog.