Turkish Tea Time **129**

Roanna : ben aan het thuiswerken
Beps : wens je ouders namens ons ook fijne vakantie. en voor strakkies voor jullie alle 4 : smakelijk eten
Viva : dat is dus weer echt lekker geregeld:confused:

Nou een zooitje ONgeregeld zeg maar
Raak, wat een bende…en we gaan verhuizen naar een grote bezemkast, je kunt er je kont niet keren…:drool:
Zo huis weer strak, nog een laatste was in de droger, en die dan ook strijken dan is paps zijn was weer weg…:o
Nu ff niets, tot dat ik achter de pannen mag:retard:

ik weer even overgeplaatst naar de klepdoos, terwijl de pc weer muziekcd´s voor kokkie staat te branden.

Ik ook zo achter de pannen, want we eten gewoon hollands, dus mijn werk. :finger: Aardappelen, die ik dan weer moet afgieten :wink: en spinazie a la creme en balletje bij.

Nou is ook lekker hoor Roanna…

net een mailtje Dinsdag verhuizing, tuurlijk laat ons al die tijd in de troep zitten.

Roanna: je hebt helemaal gelijk hahaha… :wink: Met het nieuwe pand dan he!!! :wink:

ik vandaag op het gemakkie maar eens een vette hap, gewoon frietjes en een del ofzo…ook wel eens lekker

@Viva: Ach welja. Je moet ook nog even in het ritme komen he!!! Ha,ha. Zeg je gewoon dat het allemaal light produkten zijn. :tongue:

Eetze zo.

@Cynthia: Zie, dat dacht ik ook al. Nouja, beter zo dan he!!:dag:

Roanna: precies… :wink:
Viva: lekker!!

:dag: tot morgen!

Good evening :dag:

weer even bijgelezen… stroopwafels, VRW, cd’tje branden, paps en mams te eten (wens ze maar een hele fijne vakantie), druk op het werk, thuis werken… euhm, dikke :kus: voor de rest… bietje last van altzdinges… Bij mij ook te druk op m’n werk… hebben de boel opgestapeld en afgewacht tot ik er weer was zodat ik de zooi weer kan opruimen… alles op t gemakkie. De motivatie is ver te zoeken met de reorganisatie… :frowning:

Damber: :dag:

Zo ik weer thuis… Pfffff hadden iets van dertig boekinkjes in 2 dagen hahahaa… Dus je kan je wel voorstellen dat het druk was!! En nu weer online… maar helaas… :wub: weer werken… Dus misschien maar wat vroeger naar bed ofzo… :wink:

@Cynthia: Pfff… zo zeg, dat is niet gek dan. Willen mensen nu ineens wel weg dan? En waar wil men zoal naar toe dan? Last minutes hier in de buurt ( Spanje, Turkije enz ) of toch ook verre reizen?

@Damber: Nou, ben jij ook lekker mee dan. Ben je er zelf even niet, moet je erna 3 x zo hard werken om weer bij te zijn. Laat je niet gek maken hoor! Kijk, daar heb ik gelukkig geen last van in onze branche. Daar kan het gewoon niet blijven liggen. Ha, ha.

Morgenavond krijgen we weer de thuisvaccinatie hier aan huis voor de herhalingsvaccinatie van de Hep. en dergelijke. :wasted: Blehhhh!!!

Roanna: van alles… New York, Bali, Turkije, Spanje, Griekenland, Egypte, Curacao, Parijs, Kaapverdie, Tunesie en ga zo maar door… :wub:

Succes met je prikkie prikkie :smiley:

@Cynthia: Oh echt? Nou, het gaat wel weer goed zo te zien dan. Mooi!!

Ja toch :smiley:

Ik ga maar weer offline… Ben kapot… :smiley:

:dag: :kus:

Ja, ik ook weer weg. Er is toch niemand. :tear:

Fijne avond verder nog en tot morgen weer. :dag:

Zo ouders weg, heb ze een fijne vakantie van een ieder gewenst…

nu even nietsen, morgen weer mn favo vroege dienstje…

Nog 3 weken en dan komt ons wijffie al …(nou ja 3,5 week, zaterdag over 3 weken!)
Tot morgen

Iedereen al weg en/of vroeg naar bed ?
Dan ga ik er ook maar eens op tijd in, ben niet helemaal lekker. Zit te rillen van de kou en heb echt vreselijke hoofdpijn. Neem een molletje en dan zal het toch wel weer over zijn morgen, hoop ik :dag:

@Raak: Och meid toch!! Toch niet nu al de griep te pakken? Het lijkt er wel op he? Nou, neem inderdaad maar ff een paar molletjes, wie weet helpt het wat. Beterschap hoor!:kus:

@Beps: Oh mooi dat je dat even gedaan hebt. Binnenkort jullie dus aan de beurt met jullie meissie en dat is ook leuk. :kus: Werkse morgenochtend vroeg maar weer.

Ik even weer verder met het uitproberen ( mogelijkheden ) van de klepdoos.

Weltrusten all en bonne nuit. :dag:

Ben er nog wel even. Heb net een logje gemaakt van onze logeer hond…

@Raak: Iets met Mexico??? hoestje??? blijf maar ver weg ;)!!!

Zo nu wel naar bedje … zo dan he…

Ik ook nog even langs…

Raak niet ziek worden he, wel in de gaten houden hoor,…tacogriep heb je zomaar en dan moet je zeer zeker naar de dokter, als je koorts boven de 38,2 komt bellen naar de huisarts, want je mag dan niet langskomen.

Ik net weer een hartverzakking van schrik gaat mijn mobiel…taxibus is besteld voor mijn vader (het zal…ik weet dat niet, heb het niet geregeld), dat de bus voor het bestelde adres staat maar ze doen niet open…pffffffffffffffff…gelukkig van de week even het telefoonnummer van paps zijn vriendin op het prikbord bij paps in mijn telefoon opgeslagen dus maar doorgegeven aan de chauffeur van de taxibus…heb gewoon gummie knieen van zo laat nog telefoon…
Van de week natuurlijk al 2x s nachts gebeld en nu weer om 11 uur grrrrrr…waarom ben ik overal contactpersoon…(tja ik weet het heb ik zelf gedaan maar toch).