Turkish Tea Time **129**

@Raak: Stroopwafel? :unibrow: Mmmm… lekker wel.

Maargoed, ik ga afsluiten. Ga nog even wat adm. hier doen en dan is het wel weer goed voor vandaag.

Weltrusten, slaap lekker en tot morgen weer. :slapen: :dag:

:kus: All.

STROOPWAFELSSSSS OHHHH
Klinkt goed, ik heb net een grote rode grapefruit op, ook lekker…

Ja kriebelen doet et…
Ouders gaan zaterdag, om 5.15… mooie tijd…

Iedereen de groeten van de fam uit Turgutreis. Kreeg net een smsje terug.

Oh Beps mooi tijd. Ik hoop dat wij dat ook hebben, want wij vertrekken ook op zaterdag. Kunnen we miss toch nog even naar de “markt”.

@Beps: Ik had Raak toen in ADR stroopwafels meegegeven voor de familie in Antalya waar ze eigenlijk naar toe zouden, maar ze zijn toen niet geweest. Op de terugweg in het vliegtuig had Raak ineens nog stroopwafels in de tas en wist niet hoe ze eraan was gekomen en heeft ze bij de koffie in het vliegtuig opgepeuzeld. Hi, hi.

Roanna : en 2 weken geleden weer heerlijk verse gekocht, 3 verschillende smaken en ze hebben er van genoten:lol: Leuk groeten uit TURGUTREIS
welterusten en :slapen: lekker
Beps : eerlijk gezegd als ik moet kiezen : dan de rode grapefruit,maarre niet bij de koffie he. Ik ging ook om 5.15, vind het persoonlijk een ideale tijd

Nou al dat gepraat over vliegtuigen en stroopwafels:

Ik ga naar bed: Tot morgen all…
:slapen: lekker

Beps : slaap lekker, tot morgen
Ikke ga ook zo naar boven, ff tv kijken en dan ook lekker :slapen:

:jamaica:Toos en Wendy: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

:jamaica:

Roanna en fam: 10 oktober t/m 17 okt. ADR >>>
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/08 Vivaturkije

Môge…
Lekker uitgeslapen hier, Rubbie ligt zelfs nog.
Vandaag soort van vrij(alleen vergadering) Morgen ook(alleen de vroege/vroeg)

Nu op naar een nieuwe dag, hopelijk zonder stoom…(laten we hopen dat het op te lossen valt)

Goedemorgen
hier nog lekker rustig.fijne dag voor iedereen
Beps : hoop voor je dat het opgelost wordt

@Raak: we hebben wel een alternatief… viavia gebruik maken van de ‘mazen’(Zuslief kan dit nog wel afsluiten, dus eventueel sluit zij het af, en betaal ik haar) maar het is te zot voor woorden… Je gaat een ‘contract’ aan (want dat doe je tenslotte) op 27-05… waarin je afspreekt dat eea overgaat op 1-9 geldend met de op dat moment geledende voorwaarden…en dan zijn de voorwaarden op 1-9 er niet meer…
Een klacht gaat er(als wij het niet krijgen) zowieso uit…

Beps : groot gelijk hoor, ze verwachten ook van ons dat wij ons aan het contract houden tenslotte:frown:

goedemorgen meiden, ben op meeleesstand…hier een puinhoop op het werk, we gaan verhuizen, dus zijn aan het inpakken…alles is leeg, maar Wanneer we verhuizen Geen idee:frown:

Bonjour madams. :dag:

Zo, ben ik ook nog even, voor ik weg ga naar het werk. Had al wel even teruggelezen, maar stond niet veel. Ik even de ramen aan de binnenkant gedaan, zodat we er weer door kunnen kijken. :o

@Beps: Nou, geef ze weer van jetje daar bij VF. Ik hoop dat het allemaal goed komt.

@Viva: Leuk zo he, in de rommel zitten en zeker geen kant uit kunt? :retard: Sterkte ermee.

@Raak: Druk aan/op het werk? :dag:

A tout à l’heure.:dag:

Roanna : wow ook franse cursus aan het doen?:hihi:
nee heb het niet zoooo druk
Viva : sterkte meis met de verhuizing, is altijd zo’n zooitje he, ik kan daar ook totaal niet tegen :kus:

Sorry hoor… zo druk hier… :ninja:

Cyn : werkse.laat je niet gek maken hoor:unibrow:

dat ben ik al :wink:

Viva: flo is terug hoor!! :smiley:

Jeetje mina wat is het hier rustig zeg…gedver…

Ik weer thuis, vandaag dus nog geen verhuizing…lekker geregeld allemaal…

Cynnie, Flo weer terug op het honk…

Zo ik ook weer een btje boven water… nog niet heel druk gemaakt… straks na de vergadering nog even de stofzuiger
Wel de boodschapjes binnen…

Vanavond een kipsateetje met brood en turkse salade… lekker hoor…
en paps en mams komen eten… dus…

laterssss

@Beps: Oh gezellig hoor. Even alvast ( nouja een deel dan ) in de stemming komen. :slywink: Wens ze alvast een hele fijne vakantie van ons. :vak01:

@Raak: Nee hoor, geen cursus Frans, maar hier bij de pc ligt altijd zo’n frans woordenboekje van onze zoon nog. Die spreekt het inmiddels wel vloeiend, maarja… heeft dan ook een paar jaar nabij Parijs gewoont he!!!

Jij niet zo druk dus, maar nu wel in Belgie op je werk, of aan het thuiswerken, zeg maar?

@Viva: Ja, soms akelig stil hier. :disgust:

@Cynthia: Ik heb toch wel het idee, dat sinds jullie overgegaan zijn naar dat andere bedrijf, jullie het opeens drukker hebben of lijkt dat maar zo?
Offehhhhh… bedoel je druk met ehhhhh…:wub: