Turkish Tea Time **129**

@Cynthia: Oh, nou dat ie toch ook leuk werk. Voor het postcrossen zeker?

@Viva: Meid toch… he bent weer terug en gelijk is het weer bal met je vader en zijn vriendin. Je bent er maar weer druk/klaar mee! :biggrin: Op het werk verder goede gegaan vandaag?

Zooo ik is BOOS…stoom uit mn oren…

Ruim 3 maanden geleden heb ik mn mobiele abonnement omgezet naar Vodafone, dit omdat je bij hen onder een aantal medegebruikers tegen 10 euro per maand kan bellen. Rubbie zit hierbij, maar ook ouders en zus…en vriendin…
Vandaag is dus de nummeromzetting van mn oude provider naar de nieuweVodaVulles en nu… nu blijkt die dienst, onder elkaar bellen, INEENS NIET MEER TE BESTAAN!!! En nee, ook niet als ik toen al een abb afgesloten had…
NOU>… Klachten brief ligt klaar, firma waar ik de afsluiten/omzetting geregeld had is nu aan het kijken wat we kunnen doen, en anders ohhhh zoooo …

STOOMSTOOMSTOOM**STOOM

Roanna: hahaha ja inderdaad… :wink:

Oh Beps… dat vind ik niet eerlijk. Wat een stelletje oplichters daar dan. Groot gelijk dat je er werk van gaat maken.

Tja… overal is wat. Ik zit sinds een jaar mij TB en heb ook net weer verlengd voor een jaar en nu zit de provider al een tijdje te mensen voor te liegen dat ze storing hebben en wij dus niet meer via internet of het gratis nummer de belstatus kunnen zien of opvragen.

Nu bel ik niet zoveel, maar voor mensen die dat wel doen en buiten de bundel bellen, kunnen nu van die spookrekeningen ontvangen.

Pfffff…STOOM bij Beps. :lol:

pfewww ikke ook weer thuis
:retard: intensief…!! pppffpf

ookal weer gesport, nu eten, bankhangen, huiswerk maken…

@ beps :kus:

@ viva, bedankt voor je mega dikke geweldige enveloppe :stuck_out_tongue: hahahaha wist niet wat ik zag. wat een dikke stapel!! hihihi

Goed: Poging 2:

Ik heb nogmaals de klantenservice gebeld, verteld dat ik natuurlijk een klacht ga indienen, maar dat ik zeker wil weten dat alles klopt wat ik zeg.
Deze meneer gaat een mail naar de TD sturen met het verzoek of technisch toch nog mogelijk is dit aan te passen… we wachten af, maar verwachten NIETS…

Bloemmie geen dank.

Cynnie flootje al gearriveerd??

Beps stoom uit je oren…fijn he dat soort dingen.

Net telefoon gehad van vriendin van paps…volgens paps was dus alles goed hem mankeerde niets…nou niet waar dus…hij heeft iets met zijn longen en moet naar de huisarts, ik krijg hem niet er naar toe…nu neemt zij het over…pffffffffffffffffffffffff.

Zo… Bloem ook weer reuze blij vandaag. Nu Beps nog en dan is iedereen weer blij.

Ik nu koffie maken en dat maakt me ook al blij. :wereld:

@Viva: Nou, misschien dat hij met haar wel naar de HA wil. Stel het eens voor!!!

@Viva: Iig gaat zij niet weg als hij het moeilijk heeft(als het echt een KT-wf zou zijn doet ze dat wel…) Mss kan zij idd wel iets bereiken…

@Bloemmie: JAJAJAJA een Flop met Feest…

Ik net msn met Toos: Ze genieten…(en al weer bijna om…te snel he… ) als het goed is komt Jac en Linda vandaag aan…

Beps : gaat niet echt soepel he met al die abbo’s, zijn allemaal dezelfde oplichters
Viva : laat haar het dan maar even proberen op te knappen he, ze houdt je iig op de hoogte en dat is ook iets waard anders ga je je toch weer zorgen maken
Bloem : helemaal happy met dikke envelop, vanaaf weer aan het huiswerk
Roanna : ook helemaal happy : mag zelf een kopje koffie zetten:lol:
Cyn : heeft vandaag uitgetrokken om 10 nieuwe kaarten te versturen

Zo, mijn koffiebezoek weer weg. Tja… die komen bijna iedere dinsdagavond even hier , omdat ze dan meteen even boodschappen zijn wezen doen hier op het WC.

Kan nog wel ff een kopje zetten hoor Raak!! Suiker (zoetje) en melk erin? :biggrin:

Nou, had van Wendy’s moeder ook niet anders gedacht, dan dat ze het wel naar hun zin zouden hebben. :zon02:

Staan trouwens de laatste paar dagen ook best negatieve dingen over ADR op VRW, maarja… dat moet ook kunnen, want dat is een site waar je je mening kan/mag geven en iedereen beleeft het toch anders.

Roanna : lekkker !!! maarre geen suiker of zoetje, ben al zoet zat;)

Heb op VRW gekeken, maar… ik zie ook heel veel mensen die zeggen: Joh kijk een verder.
Als mensen niets te klagen hebben dan is hun leven niet compleet…

Wendy en Fam eten vanavond bij de Italiaan…

Oke, maar wel een lekker koekje erbij toch!!!

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/k/koffie/13.gif

Tja, de pagina moet toch een keer vol he!!! :wink:

@Beps: Dat bedoel ik ook. Ik denk als ik het dat zo lees daar… wat zijn deze mensen gewent en wat eten die thuis dan wel niet!!!

@Beps: Ik had die laatste 2 nog niet gelezen. Nu net pas en daar komt zelfs een oude bekende voorbij. Hi, hi,

Ja ik zag ze ook… hahaha
Ohhh een pup is leuk… maar toch… het kriebelt…
zou ik dan mss toch… neee…gaat niet, mn ouders zitten er en dan ga ik dus echt niet nu…daarna komt Chira…dus klaar niet meer kijken of er plek is en wat het kost…
NIET DOEN!!!

NEE BEPS… NIET doen. Jij krijgt er al wat anders leuks voor terug.

Wanneer gaan je ouders ook alweer?

By the way…staan ook leuke foto’s van Anky bij op VRW. :smiley:

Beps : maar het blijft wel kriebelen he??? zeker als je het weerbericht hoort
Roanna : ja hoor koekje wel, stroopwafel???:wacko: