Turkish Tea Time **129**

Zo nog goed 30 min en dan naar huis…
Tot morgen

slaap lekker :dag:

Thuis en trusten All…

:jamaica:Toos en Wendy: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

:jamaica:

Roanna en fam: 10 oktober t/m 17 okt. ADR >>>
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/08 Vivaturkije

Viva,sterkte met je 1ste werkdag,zal niet meevallen denk.

Mk,:kus:

Fijne dag allemaal

Goedemorgen allen

@Viva: werk ze(ohhh de zwaarste en zwartste werkdag vind ik die altijd…

Ik op het werk,… lekker bijna klaar…

Zo ik weer achter mijn bureau…gadverdegadver…alles leeggehaald en een grote bende, nou lekker dan voor de eerste werkdag…nou ja we zien wel…
ben helemaal brak…werd vannacht 2x mijn bed uitgebeld eerst door vriendin van paps, met de mededeling dat hij niet lekker was en af en toe wegviel wat ze moest doen, nou bel maar een dokter ik herken het wel mijn paps hoest altijd door het ademhalingsmoment in een hoestbui heen dus valt dan paars/blauw weg…met grote holle ogen het is ook echt heel naar om te zien. zij vond het eng om hem alleen te laten en hij wilde niet naar een dokter (tell something new)…toen een uur later een arts aan de telefoon, of hij moest komen want hij kende mijn vader niet…nou ja zeg…heb verder niets meer gehoord, dus ga straks maar eens bellen hoe het er is…maar het gevolg was dat ik om half 3 nog niet sliep…

:dag:

goedemorgen,

heb in sneltreinvaart alles bijgelezen… nu aan het werk… ben er al 40 minuten en nog helemaal niets uitgevoerd… (oh jawel… heb een printopdracht gegeven haahahha)

@viva
Geen gelukkig begin dus, slechte nacht en een puinzooi daar. Sterkte vandaag!

Mk…nee echt niet…nou ja het is gelukkig geen maandag he…:drool:

Damber ga aan het werk…schiet op.:teeth::teeth:

mogguh

@ viev, succes en sterkte vandaag… je moet maar zo denken, ook aan deze dag komt een einde…

Mogge,
Viva : heb het goede er al afgelaten, speciaal voor jou, want was niet zo’n errug beste start he:kus:

@Viva: :kus: Als Murphy komt, dan neemt hij ook altijd zn familie mee…zo irri!!!

Ik thuis. zo een hapje eten, huis doen…pfff wil naar bed…:retard:

Net paps gebeld, hem mankeert niets volgens hem zelf…dokter is vannacht wel geweest…maar hij heeft niets zegt paps dan he…(pff altzheimer). Hij gaat vanmiddag weer naar zijn vriendin…zij is bij hem gebeleven tot de dokter is geweest…(pleit toch voor haar).

Beps…laat Murphy maar verdwalen…doe je rustig aan meis…keulen en aken is ook niet op een dag gebouwd…

@Viva: Ik doe rustig aan hoor… maar laat erin(gewerkt tot 23 uur) vroeg eruit(om 6.25 weer richting werk) ja daar word je moeiig van…
En de HA bellen over paps… zou dat wat uitwijzen??

Beps denk het niet het is een wildvreemde arts van de huisartsenpost geweest, en duurt wel even een paar dagen voordat zijn eigen huisarts bericht krijgt hierover.

Wat een rust toch…

Nou, zeg dat wel Beps. Iedereen druk aan het werk? :wink:

Ik lekker thuis… En nu kaarten aan het schrijven… pffff mocht weer 10 nieuwe versturen… dus ben wel ff bezig :wink: