Turkish Tea Time **129**

nieuwe fotowedstrijd
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?p=464483#post464483

Bloem: wanneer krijgen we eens een mooie turkse mannen fotowedstrijd :wink: Dan heb ik er nog wel een paar… :biggrin:

@ cyn, de november wedstrijd is vrij keuze. :wink:
overigens hadden we al een keer locale bevolking en volgende maand is couleur local (vrije interpretatie :wink: )

:biggrin: :unibrow:

Cyn : heb nog een 18-jarige mooie man in de aanbieding :biggrin:

Wie dan???

AHHH dat meisje van Eindhovuuuhhhhhh!!!
Wat een lekkere foto!!!

Hier vrij rustig, maar loopt lekker door!
Morgenavond lekker vrij genomen…

een hele lekkere foto ja … :wub: :wink:

:dag: ik ben weg!!!

:kus:

ik ga richting bank verplaatsen… ciaooooowww

Bloem op z’n frans…in snap er geen kl**ten van…echt niet ik kom er niet uit…

Cynnie helaas hij zit op de bus

Beps morgen lekker vrij

Roanna ook gemakkelijk met voorgekookte piepers…en zit op de klepdoos.

Wendy en fam…geniet

Beps haar paps en mams…voorkeuren doorgegeven aan wendy en fam.

tlr…

http://www.wereldwijzer.nl/44042-albums775-picture11297.jpg

Viva,mooie auto hoor,veel rijplezier

Viva : geeft nix hoor, stond nix speciaals:biggrin:
Beps: goed hoor dat jij dat zag, ik wist het echt niet meer
Bloem : lekker bankhangen, ikke ook zometeen
Trl: hoe is tie ??

@raak
Dit gaat nog net met mijn schoolfrans.

@bloem
Lekkere piepers… :smiley:
Wij ook rode kool vandaag.
M. vindt school heel leuk, alleen de BSO nog niet. Vorige week dinsdag een uur brullen bij de juf op schoot… pfff, dat voelt niet fijn als je dat hoort.
Vrijdag wordt ze tussen de middag van school opgehaald door de BSO, zie ik haar huilend voorbij lopen :frowning: :crybaby: Ze moet er doorheen, het komt vast goed alleen is dit niet zo leuk voor haar en voor mij!

@beps
Een late dienst vanavond.

@viva
Leuke auto hoor!

MK : dat is altijd zo moeilijk he die momenten, je wilt ze dan zowel weghalen daar.Maar komt goed hoor, is altijd zo:kus:

@MK: :kus: moeilijk lijkt me…

tjonge jonge… nu ineens weer rustig…

Mk lijkt me vreselijk om het te zien, maar over een tijdje is ze het gewend…maar het blijft moeilijk.

zo ik ga naar binnen, wordt werkelijk opgegeten door die rotmuggen…ik wens iedereen een fijne avond…morgen moet ik weer aan de arbeid…zal tegenvallen. en volgens mij gaan we ook nog verhuizen…dus dat wordt ook weer wat…lekker weertje voor trouwens blehhhhh.

@Viva: Werkse weer hoor. Went snel. :wink:

@MK: Ik was dan vroeger zo’n gewone simpele huismoeder en had er al moeite mee als ik de kinderen na een bepaalde tijd ( bv. na een vakantie) weer naar school bracht en zag dat ze huilden. De jongste zat met 3 jaar op zo’n peuterspeelplaats en deed niets anders dan huilen, dat de juf mij belde, of ik hem a.u.b. wilde ophalen. Heb hem toen ook pas weer naar school gedaan toen het moest. Nare dingen zijn dat altijd.

Ik weet niet wie er nog zijn… maar tot morgen weer.

Ik ga de boel hier afsluiten. Truste all :dag:

Roanna : ikke ben er nog, had ff memories zitten kijken en ga ook naar boven. :slapen: lekker en tot morgen
Viva : sterkte weer met je eerste werkdag, das altijd zooooooo balen:kus: