Stop maar met duimen… Helpt niet…
Hij moet werken… is onderweg naar Istanbul nu… (oooh jaloers!! Ik wil ook naar Istanbul)
Raak: no problem hoor… Had wel een smsje… :wub: dus heeft wel een klein beetje geholpen!! ![]()
Zo ik ook gegeten, nu dus nog tot 23 uur
@Wendy: ik heb gesmst…thanks… ook namens ouders… en ohhh veel plezier met Linda…
@ wendy en fam: enjoy
pfewww al die werkwoorden :retard: en voorzetsels :retard: :retard:
maar goed… nu aan het eten… had van het weekend ineens zin in aardappeltjes met rode kool en een braatworstje erbij… gekocht dus, is het nu 27 graden, hahahah
maar goed, de aardappels waren voorgekookt, alleen ff in de pan, nou niet dus, gatver de gatver, dus zit nu alvast aan de rode kool… maaltijd in delen ![]()
@ cyn heb ik wat gemist, hij ‘hoefde’ toch niet te werken??
Beps : ik hoop dat de tijd een beetje snel gaat voor je
Bloem: ach meis, rode kool met ongare aardappels en een braadworstje, gewoon ff opbakken dan die aardappels
okey, bloems maaltijdupdate: die aardappels gaan em nie meer worden vandaag gatver de gatver… dan maar zonder ![]()
Bloem: nee dat hoeft hij ook niet… maar hij heeft ook geen zin om elke dag thuis te zitten… En hij werkt nu op een bus… van Izmir naar Istanbul/Bodrum/Dalaman/Antalya etc… ![]()
@Bloem: Ik heb ze ook gegeten vanavond, maar het is een kwestie van met niet teveel water opzetten en zelfs dan plakken :wacko: ze nog aan elkaar, maar het was wel te eten.
@Wendy en familie: Leuk :zon02: Heeft ze ook nog even mijn voorkeur doorgeven? :lol: Weer oude bekenden erbij he morgen!!Ook leuk hoor! Nog lekker ff genieten hoor!!
@Cynthia: Toch niet vanavond? :wub:
@Beps: Pffff…zolang nog?
Roanna: nee… :crybaby: ![]()
@Cynthia: Oh… sajang!!!:slywink:
Tsja… ach… heb hem de afgelopen 2.5 week elke avond gesproken op msn… haaha… Kreeg al bijna vierkante ogen… :biggrin:
Bloem/Roanna : meesterkoks zullen wij wel nooit worden zeker ???:so:
owh ikke wel hoor… als het maar geen NL keuken is
overigens waren dit dus voorgekookte aardappelen in een zakje, met een schilletje. volgende de verpakking alleen met een beetje olie/boter in de pan 8 a 10 minuutjes…
whatever… de prullebak mag ze hebben…
@Cyn: Tja… dan beter ff pauze he!!! Vierkante ogen is ook niet alles. Kijkt zo moeilijk, lijkt me. :lol:
@Raak: Pfff… nou, dat kun je wel zeggen. Ik schuif ook liever aan hoor. ![]()
Baaaah aardappels met een schilletje…
Wie ken dit schatje nog?? Dat meisje bedoel ik dan he ![]()
@Bloem: Oh die ja. Nee, die hoef ik ook niet.
@ cyn hahahhahahahahahahaha hahahahhaa
Eindhovuhhhhh ![]()
Cyn,even een pauze,des te meer heb je elkaar straks weer te vertellen ![]()
Dacht dat Linda en Jac de 15de gingen… Wendy en familie veel plezier :biggrin:
Viva,foto van je auto??
TRL: ja dat is waar… ![]()