Turkish Tea Time **129**

Zo, terwijl de pc de foto´s brand, ben ik nu maar op de klepdoos gegaan.

Tja Beps…als alles dicht zit, lijkt het ook somberder, maarja wel voor rubbie´s welzijn he!! Je bent nu dus op je werk. Nou, werkse hoor. :dag:

@Viva: Zo, wel een geavanceerd karretje dan he? Als je dan maar niet op het verkeerde knopje drukt. Vlieg je nog de lucht in.:smiley: Grapje hoor! Heel veel pezier ermee en veel veilige kilometers.

@Raak: Nog lekker in het badpak?

Viva: wat voor auto heb je nu??

Zoooo hier druk!!! pfffff

@Cynthia: :dag: Als ik even voor Viva mag spreken…ik dacht ( weet niet meer zeker) een opel corsa.

Cynnie : :dag:
Roanna : ja hoor, nog steeds warm hier, 27 graden pfffffffff, maar ik klaag niet hoor, :wink:

ellowww ladies, of moet ik zeggen bonjour tous le monde :stuck_out_tongue:

hier ook warm!! niet normaal, zonovergoten!! moet zo nog wel een uurtje of 2 huiswerk maken, maar dat overleef ik denk ik wel

@ viva, tja… das echt gumbet. engelsen ten top. magnific staat idd bekend om de fransen/ belgen. die kwamen speciaal met een briefje met mijn naam erop bij mij boeken omdat ik de enige in heel gumbet was die 3 woorden frans sprak en die wilden wel boottochten/jeepsafaris bij ons boeken :stuck_out_tongue:
volgens mij is magnicifc ook 1 vd weinigen met HP. dus ze willen toch veel geld halen uit verkoop van drank en spijzen. dus laten ze iedereen komen…

denk dat serhan veel meer iets voor jullie was geweest.
maar ik lag altijd wel lekker voor bij magnific. vooral met happy hour :stuck_out_tongue:

ik weet dat je nu toch al wel geweest bent, en het maakt ook geen ene fl**** meer uit natuurlijk maar we zijn 3x met de dolmus vanuit turgutreis naar bodrum/ gumbet geweest en qua prijs/ kwaliteit is dat echt goed te doen. 50 pleurie is dan veel geld voor een taxi ritje… als je bij oasis eruit gegaan was, had je altijd vanuit daar nog een taxi kunnen nemen, maar goed…

@ roanna en hoe werkt de klepdoos?
@ cyn willen ze allemaal naar turkije?
@ raak en ben je al bruin? hier snikheet!
@ TRL :kus:
@ MK :kus: hoe gaat het met M? al zo snel he?
@ beps lekker gescootert…

nou ja, goed… ben weer leeg… nog huiswerk maken dus…

@Raak: Nou, mij hoor je ook niet klagen hoor. Zo tot aan de kerst en dan nog beter, wil ik wel hoor. Heerlijk. Nou, geniet er nog even van.

Ik ga ff met het eten bezig. Moet zo de aardappels afgieten.:redface:

Laterssssssssssss:dag:

Bloem: nee naar Thailand, Tenerife, Filipijnen en oh ja… nog 1 naar Istanbul :smiley:

@Bloem::dag: Hij gaat goed nu hoor. Ben al een bietje gewent. Nu alle mogelijkheden nog uitzoeken, maar komt goed. Doe kallum an he!!:kus:

Cyn : zijn leuke trips om uot te zoeken
Bloem: bonjour a tous, tout va bien chez toi aujourd’hui ?? pas trop fatiguee? Alors, ici cést aussi tres tres chaud, mais bon, c’est normal car c’est encore le mois d’aout hahaha
Roanna : aardappels afgieten ??? hihihihi

@Bloem: Is Frans begonnen?? Sterkte meis…:kus:
@Viva: Fijne Veilige Kilometers meis…

Druk!!

WAUW !!! Ik snap het zelfsssdsss hahaha(en ik snap echt geen frans…)

ben weer weg… :dag::wub: :wub: :wub:

Wel thuis!

Goeieavond,
Hier even een bericht uit ADR. Gaat hier prima, het is erg warm, vandaag wel een lekker windje. En de cocktails… ze smaken prima. Pols wordt goed getrained. begreep van Viva dat Linda en Jac morgen hier aankomen, ben benieuwd
@Beps: Sms de achternaam van je ouders door, kan ik de boodschap hier doorgeven

Ben er weer van tussen, op naar het eten en daarna gaan we doorzakken:dag::dag::dag:.

Wendy: have fun!!! :wink: :dag:

Wendy :wowwwwww dat klinkt niet verkeerd, jij en de familie zitten goed daar. Morgen wordt er dus weer een minimeeting gehouden. Kan niet op he:p
Cyn : ben je alweer thuis meisje ?

Ja hoor… en zelfs al gegeten… Dus nu even duimen voor iets… :smiley: :wink:

Cyn : duim ik voor je mee, misschien helpt het:unibrow:

Cyn : nee he ??? heeft niet geholpen :tear: