Turkish Tea Time **129**

goedemorgen, ikke druk aan de poets en de stofzuig;was heel geslaagd gisteren
zal later wel reageren. Fijne dag all

@Raak: mooi!!! Lekkere dag gehad, nu wachten tot de rommel weg is…:wink:

:ninja:

:ninja: :dag:

:smiley: :dag:

ik kijk nu naar mijn askim met de cam!!zoooooooooooo lief :wub: goed dat we mekaar zo kunnen zien

Zo, alles hier weer spic en span, nou weet ik weer waarom ik nooit poets:biggrin:niet mijn ding
Viva : veel suc6 en veilige km, met de nieuwe auto, dat je er langer plezier van hebt als de vorige iig
Roanna :bijna helemaal weer alles geinstalleerd op de laptop
Cynnie : leeft in hogere sferen
Damber : heeft late dienst en alleen tijd om te gluren
Beps: al gewerkt en nu de schapjes, strakjes weer aan de slag
Bloem : nieuwe week, hoop dat deze beter voor je wordt als de vorige:kus:
Marion : kon ook niet posten op ww, hebben wij dezelfde ziekte ???:biggrin:
gelukkig goed naar jullie zin
Zo, en nu de douche in, badpak aan en van het zonnetje genieten.
Tot laters :dag:

Raak,badpak aan??? Is het zo warm dan bij jullie?

Maes,denk dat je in het verkeerde topic zit…

Bloem :kus:

allen een fijne dag

Hoi Maes
Leuk dat je wilt meekletsen, en dat je een vriend hebt in Turkije…
Maar als je hier wilt meekletsen doen we dat over de ‘‘dagelijkse’’ dingen, en op het Turkse Liefdes KlepTopic over het hebben van vriendjes en de dagelijkse dingen…

Stel je even voor, en klets gezellig mee…(maar als je zo uit het niets iets neerzet is het voor ons ook niet te volgen…)

@Raak: ZON??? hier bewolkt, benauwd en niet lekker…

Hier de was weggevouwen(en wat nog meer moet…) en Rubbie nu in het Bad(eend is hij)
Daarna nog een klein stukje was wegwerken, wassen enzo enzo enzo…

Nu nog even ontspannen…

Hoi allemaal,

@beps
Druk met het huishouden en hubbie, hoe bevalt de scooter?

@bloem
Een dip, maar nu gelukkig weer terug.

@raak
Gezellig feestje gehad, de ‘grote schoonmaak’ gedaan en nu op zoek naar een badpak.

@trl
Heeft alweer een adresje in Kusa op het oog, mams gaat toch weer gezellig met je mee.

@bloem
Gluurt af en toe mee.

@toos
Waar zal toos nou zitten??? :smiley:

@marion
Kan niet op ww, maar geniet wel enorm in Side.

@roanna
Een nieuwe laptop en druk bezig om alles weer up to date te krijgen.

@viva
Heerlijke vakantie gehad, een leuke meeting, gezellige verjaardag.
Nu de nieuwe auto halen, ik hoop dat hij beter naar het zin is dan de vorige.

Ik ben niet zo actief de laatste week.
Niet helemaal 100% in m’n vel. Moe, druk, chagrijnig, hoofdpijn… gewoon geen zin in.
Maar wordt vast wel weer beter. :wink:

@beps
Hier wel zonnig en ook warm.

@MK: Het is volgens mij bij ons allemaal een giga ‘ik-zit-niet-in-mn-vel’ dip tijd…
Vakanties over, niets in t vooruitzicht…
Scooter is heerlijk. 1 ritje gemaakt, vrijdags… heerlijk hoor

kom niet verder…
Morgen maar denk ik…

@beps
Ik vind het ook vreselijk als de dagen steeds korter worden…
Inderdaad, morgen weer een dag.

is gewoon te heet in de:zon02::zon02:

Goedenmiddag. :dag:

@MK: Precies wat beps zegt. We hebben er hier allemaal geloof ik een bietje last van. Hoofdpijn ( zo’n zeurende) heb ik ook al een paar dagen. Met de dip valt het tot nu toe wel mee, maar voel wel een beetje met je mee hoor. Ik vind het ook vreselijk dat het om 9 uur alweer pikkedonker is. Niks an… Nou, beterschap ermee hoor!:kus:

@Raak: Ja heerlijk toch nog buiten? Gelijk heb je na al dat gepoets. Wat zal het weer blinken bij jou, met je eigen poetsdoekjes. :biggrin:

Ik kom ook net van buiten. Na het werk even de kranten doorgenomen in de tuin, want had daar het weekend geen tijd voor genomen door die klepdoos. :stuck_out_tongue:

@Beps: Oh, jij al gescooterd dus? Straks weer werken? Pfff… ben het ff weer kwijt.

Ik denk dat Viva de auto aan het uitproberen is. Heb haar nog niet weer hier gezien. Zo nu en dan komt Damber ff :dag:gluren.

Moet nu nog ff een paar foto cd’s branden van die bruiloft, want nu wil ineens iedereen daar een kopie van.

Damber spiekt mee
Cynnie ook en flootje is onderweg naar huis
Bloem geen tijd voor de pc, zit in een dipje maar komt wel weer aanwaaien…bestelling is op de bus, dus als het goed is morgen een 'verrassing’in de brievenbus.
Mk niet lekker in dr velletje, moe en chago…ach de tijd van het jaar daar zullen we het maar op gooien.
Beps…idd zonder zoenen…jij ook al weer klaar, en ondertussen op het eind van je latijntje van al het zorgen…petje af hoor meis.
Roanna ook al last van hoofdpijn
Raak aan de poets…idd heel warm hier ook…
en toen was ik het kwijt…

Auto gehaald, mooi ding, moet ff wennen maar dat komt goed…zit er in ieder geval beter in als in de kalos, daar zag ik niets en hij was voor mijn doen veel te groot…moet nog wel wennen aan alle knopjes cruise/control…airco…boordcomputer ect…ga me wel even in het boekje verdiepen wat ik snap er de ballen nog niet van…ja wel hoe het werkt, maar niet hoe je het een en ander kan veranderen…er zit ook een functie op voor de dames…voor het italiaanse rooftype tegen te gaan, als ik 1 meter rij…gaan de deuren op slot zodat ze niet je handtas van de passagiersstoel af kunnen jatten…

MK : hoop dat dipje snel over is, valt niet mee he weer een normaal ritme richting herfst te gaan
Viva : gelukkig dat ie goed bevalt, dat italiaans knopje heb ik ook maar kun je ook uitschakelen, moet je ff lezen. Ik heb het aan staan maar als je ooit in het water raakt of een ernstig ongeval dan krijgen ze van buiten je deur niet open en moeten ze raam inslaan
Roanna : lekker in de tuin krantjes doorgebladerd
Beps : ik dacht dat het in heel Nl zo lekker weer was. Maar eigenlijk is het hier nu zelfs te warm om in het zonnetje te zitten

Met naar buiten gaan merkte ik dat het hier ook behoorlijk zonnig is geworden.
Maar omdat we alles dicht hebben(zodat Rubbie het koel houd) en lijkt het of het niet zonnig is…

Nu op het werk… hopelijk gaat het goed komen…

Beps ::kus: