@TRL: Ja, ik denk ook dat het voor zo’n oud mensje dan alweer lang zat is he? Maargoed, je bent weer even geweest en dat vond ze dus ook leuk.
Nou, ben al flink aan het oefenen op deze doos, maar blijf ook nog wel op de pc werken. Ik ben nu een beetje bezig om wat favosites hierbij te zetten. Moet ook nog ff de MSN en de hotmail erop zetten,
Denk, dat ik dat straks maar ff ga doen.
Je cluppie weer gewonnen he en niet zo’n klein beetje ook.
Bericht van Marion op Facebook : En meiden van WW … ik kan op een of andere manier niet op WW dus dan maar op deze manier. Ik heb het super naar mijn zin maar jullie hadden niet anders verwacht he :). Nog een weekje te gaan, time flies when your having fun
Ik ook weer thuis van een dag rennen
Genoten bij de honden, snel naar huis Rubbie halen, naar Alkmaar, verjaardag vieren, snel naar huis hondjes uitlaten…snel naar bed, morgen weer zo een dom vroeg dienstje…
trusten meiden…
(mooi dat Marion geniet, dom dat ze het hier niet zelf zeggen kan, Cyn langs geweest, Roanna op de klepdoos aan het kloppen, maar kan er nog niet helemaal thuis op komen… dat was het geloof ik…)
Tja, ben alles aan het uit proberen. Zo erg zelfs, dat mijn printer het even niet meer deed, maar alles weer onder controle hier. Ik ren me eigen ook suf. Van pc naar klepdoos. ( 1 meter tussen ) Ha,ha.
Tussendoor nog schapjes wezen doen bij de supermarkt en nu ook maar zo alles dichtklappen hier. Twas erg rustig geweest. Hopenlijk van de week wat levendiger…
Roanna nee je hebt niets gemist…ik zal even mijn verslag doen van de heerlijke vakantie.
We gingen naar schiphol, netjes allemaal op tijd in het vliegtuig op een na, dus omroepen ect…nou degene kwam niet dus moest de koffer er weer uit, anders waren we een half uur eerder vertrokken…
een goede vlucht gehad, beetje harde landing maar afijn dat mag de pret niet drukken.
Als 3e uit de bus gegooid en daar was dan magnific, ik mijn verwachting groter maar het was super, echt kraakhelder, goede bedden ik kan niet anders zeggen, aardige gasten die voor de schoonmaak zorgden. En echt heel mooi opgezet. Het eten was vers, maar niet veel keuze, we zijn dan ook 4x ergens anders gaan eten. De animatie was waardeloos, iedere avond eigenlijk hetzelfde en een vreselijke takkenherrie, van dreun muziek bij de bar, tot 6 uur sochtends, wij hadden er bij onze kamer niet zo heel veel last van maar als je bij het zwembad een kamer had, dan dreunde je je bed uit. Een beetje mismanagement, je kan als je dus in Gumbet een goedkoop appartementje huurt gewoon bij Magnific gaan zwemmen een bedje pakken ect…dat kan natuurlijk niet, dat gasten van het hotel geen bedje kunnen krijgen terwijl buitenstaanders er wel liggen. Heerlijk op het strand gelegen…maar het is heel smal en staat bomvol bedjes…maar dat mocht de pret niet drukken.
We zijn naar Bodrum geweest naar de markt, naar Gumbet de markt geweest, dat is een beetje achteraf op zondag…wel een andere markt dan anders, allemaal stenen inhammetjes waar de mensen hun handelswaar aanbieden.
Een dagje op de boot gezeten, en vertrokken vanuit bitez (dat blijft toch altijd heerlijk, alleen wordt er daar niet zoveel gevaren het is meer een stukje links en een stukje rechts maar niet echt hele stukken zoals in Alanya, daar vaar je veel meer.
Iedere avond bij Serhan gezeten…geweldig daar.
Gumbet is niet echt mijn ding, ongelijke stenen, hoge stoepen, zoals vroeger Alanya was.
De turkse bevolking erg opdringerig. Dus voor mij wordt het geen Gumbet meer…maar al met al een heerlijke vakantie gehad.
Een leuke verjaardag, een stelletje uit leeuwarden en 2 meiden uit de buurt van enschede gelijk al om 12 uur feliciteren…hubs een tafel gereserveerd in de kababhouse…en ik kreeg 48 rode rozen en 1 roze…had hubs ook geregeld…zo leuk en lief…een gouden ketting gekregen. Dus helemaal verwent…Terug keurig op tijd gevlogen…boven nederland door de regenbuien heen gehobbeld en een mega zachte landing…helaas 2 weken vakantie weer voorbij…
mogguh ladies…
was ik de afgelopen week afwezig omdat ik ff een dippie had
(heb ik nog steeds wel maar goed) de komende week zit ik niet achter een computer dus ben ook niet aanwezig… vanmiddag later pas weer…
hahaha ja meeting met wendy en fam… ik kreeg dus een sms voor mijn verjaardag en daarin stond…heb je vrijdag wat te doen want dan ben ik in …adr…dus ik dacht ja tuurlijk het zal wel, dus gelijk terug gesmst van meen je dat…en weer een sms terug ja echt, dus wij afgesproken…
Wij met de taxi 20 euro naar adr…daar aangekomen zat wendy en fam. samen met tulin bij de receptie aan de koffie…wij een bakkie gedaan en vervolgens naar het zwembad daar zijn we gebleven tot 5 uur…wel vreemd hoor om daar te zitten zonder de rest. Wendy en zus lekker naar de hamam en wij met de rest van de familie lekker zitten babbelen…je voelt je wel echt een indringer hoor, je hoort niet bij het hotel…dus hamamarie kwam al of wij ook een massage wilden nou nee, en hoe lang we bleven hahahha, dus maar niet verteld dat we op visite waren bij wendy en fam…als het namelijk gaat melden betaal je 60 euro per dag per persoon…beetje duur he…met de fam. ging het redelijk wel magertjes en witjes en nog niet helemaal pijnvrij…maar de meiden waren als 2 waakhondjes over haar aan het waken… Het was gezellig hoor. Maar ja op een gegeven moment wij weer terug een taxi laten bellen…naar gumbet en ja hoor geknipt en geschoren 32 euro aftikken…dat bedoel ik dus met genaaid worden met je broek nog aan…hahahhahaha…
@Bloem: Natuurlijk redden we ons ook zonder jou wel, maar het is hier dan toch niet hetzelfde. Maargoed… om wat voor een reden dan ook , kan je wel eens afwezig zijn en dat is je goed recht. Even pauzeren moet kunnen, maar zijn dan weer blij als het wel weer lukt. :kus:
@Viva: Tja… die takkeherrie op dat punt waar het hotel ligt, had ik je al voorspeld en verteld :finger: , zo ook dat verschil in hoogtes in de straten. Ik zie ons ook nog allemaal lopen daar. Heb je de pinautomaten ook gevonden? Hi, hi.
Maargoed, je weet nu hoe Gumbet is en vind het eerlijk van je dat je het zegt, dat het niet jou ding is. Ik herken alleen dat opdringerige van de verkopers niet zo. Vond het daar ook wel wat, maar lang niet zo erg als b.v. Alanya, wat ik juist zo verschrikkelijk opdringerig vond en wat ik hier en daar lees, nu nog erger moet zijn.,
Al met al toch fijn gehad en lekker verwent. Toe maar!