Beps : hoop morgen wel, geef tuinfeest, anders gewoon veel alcohol schenken ![]()
hellooww ladies, ik voel me weer ietsje beterā¦
@ TRL spannend hoor. ik hoop zo voor je dat de hypo rond komt, dan volgt het huis vanzelf.
@ roanna, he he⦠EINDELIJK ![]()
@ viva, welkom back, heb je een email gestuurdā¦
zo⦠dus⦠t was een beetje donker en duister om me heen, een groot tranendal de hele week.
ben er inmiddels achter waar het aan ligt ( 5 āgrote dingenā) weet alleen niet hoe ik het moet aanpakken dat het niet weer gebeurdā¦
maar goedā¦
heb mezelf gedwongen om vandaag de deur uit te gaan. had 2 adresjes voor specifieke winkels met kaarten. de ene had ze wel, maar niet de goede, de andere winkel had de perfecte kaarten en dealtje gemaakt dat hij er meer voor me gaat bestellen.
in de buurt van de 1e winkel zag ik allemaal bordjes langs de kant van de weg, voor het Balloon Fiesta- hete luchtballon festival. Had ik in mei al zoiets van: daar wil ik naartoe, maar helemaal vergeten dat dat dit weekend was.
was om half 6 thuis en op internet gekeken, en tja, begon om 6 uur. dus snel mn camera gepakt en toch maar ff gauw gegaan. viel wel om van de honger toen ik daar was, lekker slim, maar goed.
heb mooie fotoās gemaakt, ga ze ff bewerken en online zetten denk ikā¦
@Bloemmie: :kus: en stap voor stap ;)!!!
Ik morgen naar de fokker terug. Door omstandigheden was het oudere reutje teruggekomenā¦en ze hebben oppas nodigā¦
wat een offerā¦![]()
Dus zo naar bed, morgen op tijd op, daarheen, dan terug naar huis/of meteen door naar mn zus⦠nichtje viert verjaardagā¦
Maandag ben ik doodā¦maar zo een topweekend danā¦
Doeggie trusten enzo
tot morgen
en hier zijn de fotoās
joehoeā¦here i am en op de nieuwe klepdoos he!!!
Zoon na de mac even mee naar huis gegaan en alles goed gezet,zodat ik nu kan kleppen hier. Wel ff wennen⦠maar komt goed!!
@BLOEM: oh wat fijn weer ff wat van je te lezen. Ik denk dat ik wel een beetje begrijp wat je o.a. dwars zit. :kus: Stap voor stap hoor meissie.
@ Beps en Bloem: Tjaā¦eindelijk he.
@ Raak: :dag: Al druk met de voorbereidingen?
@Bloem: Oh, ik heb even snel een paar fotoās gezien en mooi zeg. Ga straks ff de andere kijken.
@Beps: Wat een druk weekend dan. Maar wel leuk he? Weltrusten hoor. :kus:
kun je lekker meekleppen roanna.,ā¦
Zo een heerlijke nacht(niet eens kort) maar wel een korte crime-night(gewoon onder de 2de cold case in slaap gevallen)
De lease-hond heeft zich vannacht keurig gedragen, nu weer aan het spelen met Aijiā¦
Ik zo dus naar Sliedrecht, door naar Alkmaarā¦Meld me vanavond weer(of tussendoor in Sliedrecht op hun compie)
Toos en Wendy: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
![]()
Roanna en fam: 10 oktober t/m 17 okt. ADR >>>
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog ā¦
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/08 Vivaturkije
Bloem,:kus:
Roanna,klepdoos al geinstalleerd en kan nu ook buiten meekleppen.
Viva,welkom terug.
Toos,hoe gaat het ?
Beps,dagje auto vandaag,gelukkig heeft de leasehond zich goed gedragen.
Vandaag misschien naar Gouda,me oma van 96 wil C wel weer een keer is een half jaar geleden dat we er zijn geweest,dus wordt ook wel tijd.
Fijne dag allemaal
Fijne dag daar TRL⦠lekker familiedagjeā¦
Beps : loge lief geweest en nu een rondje Nederland
Trl : daagje naar Oma, vindt ze vast heel erg gezellig
Roanna : ook helemal happy, is al op de lap voorbijgekomen
Bloem : gelukkig ook weer online, stapje voor stapje een beetje beter
Ikke hapjes en dranjes klaar en eten voorbereid, dus ben er klaar voor
Zo in Sliedrecht gearriveerdā¦
Heerlijke ontvangst met/van 5 honden, 1 pup en 2 pupselssssss
Nu maar eens aan de kroel en de fotoās en zoā¦
@Raak: Fijne dagā¦het zou droog en zonnig zijn vanmiddag
Goedenmorgen all. :dag:
Bijna iedereen iets leuks op de planning.
@TRL: Heel veel plezier bij je (oude) oma en wat zal ze het weer leuk vinden om haar achterklieinkind weer te zien. Jammer dat ze zo ver weg woont, anders zouden jullie elkaar wat vakek kunnen zien. Maargoed, een keer per zoveel tijd even daarheen, is ook leuk en miss wel net zo verrassend. Veel plezier :kus:
@Beps: Ook alweer de hort op. Jij ook heel veel plezier en we zien het vanzelf, waarvan je je weer meld! :dag:
@Bloem: Zekersā¦ik klepte al best veel en als ik straks dat ding onder de knie heb⦠oei, oei⦠ik blijf kleppen. Nee hoor. Ga er straks even mee verder om te zien, wat ik er eventueel nog meer op wil zetten enzo. Jij ook weer ff een :kus:
@Raak: Heeeeeeeeel veeeeeeeeeeel plezier vandaag en ga lekker genieten samen met je hele familie en een fijne dag speciaal voor je moeder, waar het feest eigenlijk voor is.
Ik heb de :was: aan en gaat zo lekker naar buiten en nog even wat doen hier en dan maar even zien, wat we verder gaan doen. Geen wilde plannen eigenlijk.
@Viva: Ook alweer een beetje geaklimatiseerd? :zon02:
@Beps: Je bent er al. :dag: :dag: Nou, vermaak je, maar dat zal wel lukken zo te zien.
goedemorgen, ā¦nou meiden moet nog wel ff op gang komen hoorā¦moest even een travellog van flo bijwerkenā¦dat is gedaanā¦nu aan de koffie en de wasā¦
en Roanna op de klepdoosā¦heb dit deel bijna uitgelezen moet nog even terug naar het vorige deel.
Beps aan de kroel bij de doggies.
jeetje wat is het hier stil zeg.
Goedenmiddag. :dag:
@ Viva: Datwas/is hier al een tijdje zo. Lijkt soms net of iedereen dan op vakantie is. ![]()
Oh, wat moet ik nog wennen aan dit toetsenbord. ha, ha. Ik ben bijna de hele middag bezig geweest op de ānormaleā pc om fotoās van de bruiloft op cd te krijgen en kokkie heeft ze net al naar de ouders gebracht, want het bruidspaar is vandaag op huwelijksreis naar Las Vegas en dergelijke gegaan.
nu ff een makkelijk broodje eten. Latersssssssss :dag:
Weer thuis,zijn maar een uurtje geweest hoor,dat is ook lang zat.Oma vond het leuk om C weer te zien,was al weer zooooo lang geleden.
Roanna,veel aan de klepdoos zitten dan wen je er snel aan.
Hier rustig geweest dus verder weining te melden.