@Beps: Heel veel plezier, maar je zal al we weg zijn. Knuffelse.
Bloem: Inderdaad… gaat weer een beetje of toch nog niet? :kus:
@TRL: Jij even weer je dagelijkse :kus: en ik blijf opletten hoor, maar nog niets gevonden.
@Damber: Zo, wij ook een keer van de vroege ( late) vogels. Nou, die meeting vast niets aan. :nod: :crybaby: Dus vandaag alweer naar huis? Tja, ik vroeg het van de week ook al een keer, want wist het niet precies. Best snel gegaan dan.
Ja, de bruiloft ongelofelijk mooi en goed verlopen. Na het gemeentehuis, op verschillende lokatie’s relaxen en een hapje en drankje nuttigen in de beide Golden T*lp/Inn Hotels hier in B’bergen, midden in de bossen. Steeds met zo’n grote versierde touringcarr van de een naar de ander om als laatst weer in A’doorn terug te keren waar een grootse half Moluks, half Nederlands feest was tot 1 uur vannacht. Moesten midden in de nacht allemaal een ballon met een brandend sterretje eraan oplaten. Heel leuk zo midden in de nacht zoveel witte ballonnen in de lucht.
Toen naar huis. Gelukkig heel valkbij. Ik nog even hier wezen kijken, maar stond bijna niets dus op naar bed. De rest ligt hier nu nog te slapen. :drugged:
Beps heel fijne dag
Damber : nog laat even langs geweest
Trl: nog iets leuks gepland het weekend ?
Roanna : moe maar heel voldaan terug van de bruiloft
Viva : en natuurlijk H. WELKOM THUIS :kus::kus: of jullie er zo blij mee zijn weet ik nog zo net niet:D
Ikke druk met alles voorbereiden voor grote tuinfeest hier morgen:slywink:
Iig ziet het weer er goed uit,hopen dat het zo blijft
Roanna,een geslaagde bruiloft dus.
Heb al iets op het hoofd 8 dagen appartement in het centrum voor 300 pp,alleen is het al met vertrek 8 september,en me ma moet nog ergens op wachten en ik heb de 8ste een vergadering op het werk over de begroting,maar ja we zullen zien.Heb ook al wel gehoord dat het personeel van dat appartement niet zo vriendelijk is als je geen sjoege geeft,en me mams houdt wel van een babbeltje
Zussie,Viva en Hubbie vandaag weer naar huis,hoe laat worden ze verwacht?
Gisteren bij een makelaar geweest die hebben een bepaald concept waardoor het misschien wel mogelijk is om een andere woning te kopen.Dinsdag een gesprek bij de rbobnk waar ze mee samenwerken.
Trl : hoed je iig niet veel in te schenken en op tafel te zetten:unibrow:
je vindt nog wel iets leuks joh, moet wel helemaal naar je zin zijn anders is het zonde natuurlijk. Zal voor je duimen met de hypotheek:kus:
Raak,dank je,maar duurt nog wel even hoor,mocht de hypotheek kunnen dan wil ik toch eerst mijn appartement te koop zetten,want kan niet met dubbele lasten komen te zitten he.Heb nu 2 woningen op het oog,die ene die ik toen al had gezien,die staat nog steeds te koop en nog een nieuwe en die ziet er echt mooi uit,ken de mensen die daar nu wonen,dus hopen dat die niet snel verkocht wordt… hahah
Nou, de kogel is door de kerk en ik heb nu ook een klepdoos. Niet de Ac*r, want die was voor die prijs natuurlijk al op :wasted: en kon hem nog wel nabestellen voor die prijs, maar moest dan een kleine week wachten en dat wilde ik niet. Boden mij een qua gebruik eenzelfde machiene van PB, maar dan met een groter ( 17 ) scherm. Verder precies hetzelfde, alleen ook iets iets snellere videokaart ( ? ) en uiterlijk oogt die wat mooier en is platter. Was wel duurder in aanschaf, maar kreeg er €25 af + een extra muis. Totaal €575.- dus!
Heb 'm verder nog niet uitgepakt enzo, wacht ff op de deskundigen die me willen/gaan helpen.
Gaan straks ff met de dochter en zoon ( schoondochter is naar een of ander evenement in de randstad) naar de mac en dan dochter naar huis brengen en dan is het feest echt finito.
Verder even niets te melden. Laterssssssssss :dag:
@Beps: Oh, zit je nu bij die mensen thuis dan? Op je eigen klepdoos of die van hun?
Voor iedereen de groetjes van T. was heel gezellig in gedachten zagen we jullie allemaal weer zitten op de bedjes…
Helaas het zit er weer op…ben reuze verwend door hubbie op mijn verjaardag, en lief van jullie allemaal de smsjes met mijn verjaardag, de hele dag door ging mijn tweety van de sms…dank jullie wel.
De koffers zijn uitgepakt, en de hollandse bak koffie is al weer binnen…Cynnie flo heeft genoten…en Bloemmie pb me even je adres en dan stuur ik je bestelling door…heb er 40 voor je…2 soorten 25 poesjes en 15 andere kalenders…
Vanavond naar de chinees en dan niet te laat naar bedje toe, beetje gebroken nacht achter de rug…ik meld me weer…Maar het was lekker, heerlijk weertje, goed hotel (alleen mismanagement, mensen konden gewoon in het zwembad en op de bedjes van de andere omligggende hotels, dus daar klopte geen bal van…Bloemmie ben nog bij Leo wezen kijken, en Roanna iedere avond bij Serhan gezeten aan de koffie, heel gezellig hoor daar, leuker nog dan bij magnific…). Ben nog niet van alles op de hoogte, dus ik moet aardig wat teruglezen…maar dat komt wel weer.
Roanna :proficiat hoor, welkom in het snoerloze tijdperk.Morgen lekker in het zonnetje gaan zitten installeren. Veeeeeeel gezellige uurtjes toegewenst. Nu naar de Mac met de kidzsssssssssss. Afiyet olsun !!!
@Viva: Oh, wat fijn om dat te lezen dat je het naar je zin hebt gehad en met name ook bij Serhan. Toppie!!! Lieve mensen daar he!!! Groetjes thuis.
Enneh… graag gedaan van het smsje hoor. :unibrow:
@Raak: Ook weer online en zomaar blijvend? Ja he… nu kunnen we ook naar buiten met de doos. :unibrow: Mocht J. willen weten welke, de Easy Note LJ61-SB-013… van PB.
Viva : fijn dat je weer gezond en wel terug bent hoor. Valt toch altijd tegen he de terugreis, ik was ook flink gaar en de Turkijeblues slaat dan ook weer toe:p Goed om te lezen dat jullie het naar je zin gehad hebt en ja, ons toch een heel klein beetje gemist misschien? Kan er nog steeds met heel veelplezier aan terugdenken:biggrin:
Roanna : zal het ff aan . doorgeven strakjes